رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

در شبکه‌های اجتماعی همه‌جا صحبت از دوج کوین است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

داده‌های گوگل و توییتر نشان می‌دهد که صعود دوج کوین با افزایش شدید حجم توییت‌ها و جستجوهای گوگل درباره این ارز دیجیتال همراه بوده، اما احساسات نسبت به این ارز دیجیتال پرحاشیه به‌شدت در حال کاهش است.

به گزارش کوین تلگراف، روند صعودی دوج کوین در هفته گذشته رویدادی تاریخی بود؛ اما با وجود همه جاروجنجال‌ها، داده‌های شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که صعود این ارز دیجیتال احتمالاً به پایان خود رسیده است.

این ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و در سال‌های گذشته در کانون اخبار پوچ و کلاهبرداری‌های مختلف قرار داشته است، در چند روز گذشته فصل دیگری از تاریخ حیرت‌آور خود را رقم زد.

حجم معاملات دوج کوین روز جمعه دو برابر شد و این ارز دیجیتال توانست در این معیار اتریوم را پشت سر بگذارد. این رویداد سنگ بنای یک صعود چشمگیر در قیمت دوج کوین بود که در یک روز دو برابر شد و رشد آن را در سال جاری به ۵,۰۰۰ درصد رساند.

جستجوهای در مورد دوج کوین در جهان

اما دوج کوین در اصل یک میم کوین یا ارز طنز است و میم‌ها را شبکه‌های اجتماعی ترویج می‌کنند و اساساً به این شبکه‌ها وابسته هستند. وقتی یک میم نتواند شیوع پیدا کند، قیمتش سقوط می‌کند.

دوج کوین که تا بیش از ۰.۴ دلار هم بالا رفته بود، به ۰.۲۴ دلار سقوط کرد، اما توانست بخشی از کاهش قیمت را جبران کند. در حال حاضر، این ارز دیجیتال حدود ۰.۲۹ دلار معامله می‌شود. اما داده‌های تای (The TIE) و کوین تلگراف مارکتز پرو (Cointelegraph Markets Pro) نشان می‌دهد که افول بیشتری برای این سکه میم در راه است.

حجم معاملات در مقابل احساسات

گوگل ترندز (Google Trends) روز جمعه توییتی درباره عادات جستجوی معامله‌گران بیت کوین و دوج کوین در سراسر جهان منتشر کرد. براساس این توییت، در حالی که بیشتر دنیا روی بیت کوین متمرکز بودند، معامله‌گران آمریکایی چشمشان فقط به دوج کوین بود.

هیت مپ گوگل هم با داده‌های تای مطابقت دارد. حجم کل توییت‌هایی که به دوج اشاره دارد، در ساعات خواب آمریکایی‌ها فروکش می‌کند، در ساعات روز این کشور بالا می‌آید و اغلب در ظهرِ منطقۀ زمانی شرقی آمریکا (EST) به اوج می‌رسد. جالب اینکه وقتی قیمت دوج کوین در حال صعود است، حجم این توییت‌ها بالا می‌رود.

قیمت در مقابل حجم توییت‌ها

البته آمار جستجوی ساده و حجم توییت‌ها همیشه با رشد قیمت دوج کوین مطابق نیست. همان طور که اینفوگرافیک گوگل ترندز نشان داده است، احساسات مربوط به افزایش حجم ممکن است مرکب باشد. برای نمونه بسیاری از عبارات برتر مورد جستجو، مربوط به معامله‌گرانی است که تلاش دارند پیش‌بینی کنند که دوج کوین چه مقدار دیگر ظرفیت برای رشد دارد.

این نبود اطمینان به توییتر نیز سرایت کرده است. در حالی که احساسات پیرامون این ارز در زمان رشد آن تا ۰.۱۶ دلار در ۱۴ آوریل در شدیدترین حالت بود، روند «امواج» احساسات در ادامه افزایش قیمت، همراه با حجم توییت‌ها رو به کاهش گذاشت. درحالی‌که حجم کل توییت‌ها با رسیدن قیمت دوج به ۰.۴۰ دلار به اوج خود رسید، اکنون برای چند روز است که در حال فروکش است.

سرانجام، اگرچه حجم توییت‌ها و احساسات باعث صعود دوج کوین به اوج خود شد، اکنون به نظر می‌رسد که عقب‌گرد سریع قیمت، این ارز دیجیتال را به زمین بازمی‌گرداند.

قیمت و احساسات حاکم بر بازار دوج کوین

The post در شبکه‌های اجتماعی همه‌جا صحبت از دوج کوین است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.