رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

سیاست‌های مالیاتی بایدن، عامل اصلی سقوط بازار از دیدگاه تحلیل‌گران

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز جمعه و پس از افزایش نگرانی‌ها پیرامون طرح تازه جو بایدن برای اخذ مالیات بیشتر از سود حاصل از فروش سرمایه، بازار با سقوطی قابل‌توجه همراه شد. تحلیل‌گران معتقدند که این طرح عامل اصلی سقوط بازار بوده است.

به گزارش رویترز، کابینه بایدن قصد دارد با ارائه طرحی، قوانین مالیاتی ایالات متحده را تغییر دهد. از جمله این تغییرات، افزایش تقریباً دوبرابری مالیات بر سود حاصل از فروش سرمایه و رساندن آن به ۳۹.۶ درصد است. این میزان از افرادی اخذ می‌شود که درآمد آنها بیشتر از ۱ میلیون دلار است.

پس از اعلام این خبر، قیمت بیت کوین با کاهشی چشمگیر تا ۴۷,۵۵۵ دلار سقوط کرد. طی حدود دو ماه گذشته، این اولین بار بود که قیمت بیت کوین به پایین ۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. در آن زمان، بیت کوین با ۴ درصد ریزش، به ۴۹,۶۶۷ دلار رسیده بود.

اتریوم و ریپل هم به‌ترتیب ۳.۵ و ۶.۷ درصد سقوط کردند. دوج کوین، ارز دیجیتال پرحاشیه‌ای که از ابتدای سال جاری میلادی حدود ۸,۰۰۰ درصد سود کرده بود، با کاهشی ۲۰ درصدی همراه شد و تا ۰.۲۱ دلار پایین آمد.

طرح بایدن به‌شدت بازارهای مالی را تکان داد و باعث شد تا سرمایه‌گذاران بازارهای سهام و دیگر دارایی‌های پرریسک، به فکر برداشت سودهایی بیفتند که در ماه‌های اخیر و به‌واسطه سیاست‌های حمایتی فدرال رزرو و دولت آمریکا به جیب زده بودند.

نیک اسپانوس (Nick Spanos)، بنیان‌گذار مرکز بیت کوین نیویورک، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کند بیت کوین در روزهای آینده سقوط بیشتری را تجربه کند، نوشت:

با نرخ رشد بالای قیمت بیت کوین، دارندگان ارزهای دیجیتال که از این راه سود کسب کرده‌اند، مشمول مالیات خواهند بود.

بیت کوین تا به اینجای هفته جاری میلادی، ۱۱.۳ درصد سقوط کرده است. این سقوط بیشترین سقوط هفتگی قیمت بیت کوین از ماه گذشته میلادی است. با این حال از ابتدای امسال تا به حال، این ارز دیجیتال ۷۲ درصد رشد داشته است.

در عین حال که برخی تقصیر را گردن بایدن و طرح جنجالی او می‌اندازند، برخی دیگر از تحلیل‌گران معتقدند که این کاهش قیمت موقتی است.

رود فلتکمپ (Ruud Feltkamp)، مدیرعامل ربات معاملاتی کریپتوهاپر (Cryptohopper)، در این باره می‌گوید:

فکر نمی‌کنم برنامه‌های مالیاتی بایدن تأثیری چندانی در آینده بیت کوین داشته باشد. بیت کوین مدت‌هاست که فقط حرکت روبه‌بالا دارد؛ طبیعی است که شاهد فاز تثبیت باشیم. معامله‌گران در حال حاضر فقط در حال برداشت سودهای خود هستند.

عده‌ای دیگر از تحلیل‌گران با بیان دیدگاه صعودی خود در بلندمدت، معتقدند که جهش دوباره ممکن است طول بکشد. دون گو (Don Guo)، مدیرعامل بروکتاگون فین‌تک (Broctagon Fintech)، با اشاره به اینکه معامله‌گران شانس خرید بیت کوین در کف را دارند، گفت:

سرمایه‌گذاران خواهند دید که کاهش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال یک فرصت برای گسترده‌ترکردن سبد سرمایه‌گذاری با استفاده از میانگین کم کردن و خرید آلت کوین‌ها است.

قیمت سهام کوین بیس هم در حال حاضر در محدوده ۲۹۰ دلاری معامله می‌شود. عرضه سهام این صرافی همزمان با رسیدن قیمت بیت کوین به اوج تازه خود صورت گرفت. کمی بعد و در روزهای بعدی، ارزش هر سهم کوین بیس با کاهشی ۲۵ درصدی همراه شد.

نیل ویلونس (Neil Wilson)، مدیر ارشد تحلیل بازار وب‌سایت مارکتس (Markets)، در این باره گفت:

عرضه سهام کوین بیس، احتمالا اوج بیت کوین بوده است.

The post سیاست‌های مالیاتی بایدن، عامل اصلی سقوط بازار از دیدگاه تحلیل‌گران appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.