رفتن به مطلب

بهترین آنتی ویروس رایگان سال ۲۰۱۸

امتیاز دادن به این موضوع:


asemaan

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D9%86-%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-2018-1030x681.png

آیا باید از آنتی ویروس رایگان استفاده کرد ؟
روزانه تعداد زیادی بدافزار با مشخصات مختلفی به کامپیوترها با سیستم عامل ویندوز حمله می کنند. در سال ۲۰۱۷ دو نمونه باج افزار بسیار خطرناک به سازمان هایی مانند NHS حمله کردند و آنها را با خسارات بسیار زیادی روبرو کردند. این موضوعات در سال ۲۰۱۷ به ما یادآوری می کنند که محافظت از کامپیوتر خود را فراموش نکنیم.

گاهی اوقات هزینه یک آنتی ویروس برای اینکه از کامپیوتر شما محافظت کند داشتن اطلاعات و کلیک برروی لینک دانلود است و شما نیازی برای پرداخت پول برای برقراری امنیت خود و نصب آنتی ویروس نخواهید داشت. نکته خوب درباره نصب یک آنتی ویروس رایگان از یکی از شرکت های معتبر این است که انها از موتوری مشابه با محصولات پولی خود در آنها استفاده می کنند.

درست است که وقتی شما یک اینترنت سکیورتی خرید می کنید قابلیت های بیشتری دریافت می کنید ولی زمانی که از ورژن رایگان همان محصول استفاده می کنید تنها یک آنتی ویروس خواهید داشت که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برقرار کند. ورژن های مجانی ضد ویروس ها قابلیت هایی از قبیل جلوگیری از اسپم ٬ دیواره آتش قوی ، کنترل والدین ، مدیریت پسوردها ، پشتیبانی شرکت تولید کننده یا نماینده آن و برخی از امکانات دیگر را نخواهد داشت.

شرکت هایی که آنتی ویروس مجانی ارائه می دهند و محصولات آنها معتبر هستند عبارتند از آویرا Avira ، اوست Avast ، ای وی جی AVG ، بیت دیفندر Bitdefender و کسپرسکی Kaspersky که همگی آنها ضد ویروس و ضد بدافزاری که به شما شانس محافطت رایگان از کامپیوترتان را بدهد را دارند. این آنتی ویروس ها کامپیوتر شما را در مقابل از دست دادن اطلاعات محافظت می کنند.

اگر فکر می کنید که آنتی ویروس رایگان برای شما کافی نیست می توانید بررسی سایسک را در مورد بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸ بخوانید و از بین آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

از آنجاییکه بررسی، تست و مقایسه آنتی ویروس ها تخصص ، زمان و انرژی بسیار زیادی می برد بنابراین ما از نظر آزمایشگاه های مستقل مانند Av-Test ، SE Labs و Av Comparatives در این تحقیق استفاده کرده ایم.

مرتبط : بهترین نرم افزار آنتی‌ ویروس آندروید در سال ۲۰۱۸

آیا آنتی ویروس رایگان واقعا مجانی است ؟
بله آنها واقعا رایگان هستند. اما ممکن است که مجبور به پرداخت یا از دست دادن چیزی دیگر مانند اطلاعات و حریم خصوصی شوید. برای مثال در سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت AVG می خوانید که آنها حق استفاده از چه اطلاعات شخصی و غیر شخصی ای در صورت دانلود و استفاده از آنتی ویروس رایگان خواهند داشت. وقتیکه شما این را قبول می کنید، به آنها اجازه می دهید که اطلاعات شخصی شما را به شرکت های دیگر بفروشند که این شامل ارسال پیامهای تبلیغاتی نیز می شود.

AVG صرحتا اعلام می کند که از اطلاعات شما استفاده می کند ولی برخی دیگر از شرکت ها اینگونه رفتار نمی کنند. آنها برای شما قدرت انتخاب می گذارند و به شما گزینه ای برای قبول به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی شما با دیگر سازمان ها ارائه می دهند. اگر شما قبول نکنید آنها اطلاعات شما را به اشتراک نخواهند گذاشت. برای مثال آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر ادعا می کند که هیچ اطلاعاتی از شما استخراج نمی کند و چیزی را به شخص ثالثی به اشتراک نمی گذارد. البته برای یک محصول امنیتی این حداقل توقعی است که ما باید از آن داشته باشیم. آنتی ویروس های رایگان آویرا و اوست از شما اجازه استفاده از اطلاعات خصوصی تان را میگیرند و شما می توانید این اجازه را به آنها ندهید. آنتی ویروس رایگان پاندا هم مانند AVG از اطلاعات شخصی شما استفاده می کند.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال‌های محبوب

آیا باید از آنتی ویروس رایگان استفاده کرد ؟ روزانه تعداد زیادی بدافزار با مشخصات مختلفی به کامپیوترها با سیستم عامل ویندوز حمله می کنند. در سال ۲۰۱۷ دو نمونه باج افزار بسیار خطرناک به سازمان هایی ما

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.