رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

لذت سفر کاپادوکیا تور ترکیه

امتیاز دادن به این موضوع:


mehrnosh222

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

http://xn--mgbu0dq62cqf.com/wp-content/uploads/2015/07/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1-3-300x200.jpg


منطقه‌ای تاریخی کاپادوکیا در ناحیه‌ی آناتولی مرکزی واقع شده است. این منطقه پر از شگفتی، به قدری قدمت دارد که در سراسر تاریخ به ویژه در متون مسیحی از آن یاد شده است. درعصر برنز، کاپادوکیا با نام هتی (Hatti) شناخته می‌شد . به علت موقعیت سیاسی و جایگاه جغرافیای مرکز قلمرو هیتی‌ها در خاتوشا بود.

پس از هیتی‌ها، در کاپادوکیا حکومت ارباب رعیتی مقرر شد که باعث به وجود آمدن قلعه‌های با شکوه و مستحکم شد. پس ازگذشت سالیان زیاد از این مکان برای نگهداری برده‌های خارجی استفاده میشد. شما نیز با تهیه ارزانترین تور ترکیه لحظه آخری میتوانید به این مکان دیدنی سفر کنید.

گردشگری در کاپادوکیا با تور ترکیه


این منطقه سراسر شگرف و شگفتی است که با تاریخ گره خورده است و اگر ماه ها و ماه ها در این مکان به ماجراجویی بپردازید باز هم دلتان را نخواهد زد. معمولا برای گردشگران، این منطقه دیدنی را از لحاظ جغرافیا، تاریخ و فرهنگ به 4 دسته تقسیم میکنند، که شامل شهر‌های نوشیر، کایسری، آکسارای و نیقده است. شما نیز با تهیه تور ارزان تفلیس لحظه آخری میتوانید از این نقاط دیدنی و جذاب بازدید نمایید.

دره‌ی گوللو کاپادوکیا


در بین دو روستای گورمه و کاوسین ، زیبا ترین دره ترکیه ینی دره‌ی گوللو کاپادوکیا قرار گرفته است. صخره‌های رنگی بسیار چشم نواز است که ترکیب رنگ هایی همچون زرد، نارنجی و صورتی با سرسبزی باغ ها، سرسبزی تاکستان ها و زمین های زراعی و کشاورزی و یا صخره ها بهترین ترکیب رنگ در فصل های بهار و تابستان است که به چشم خود دیده اید را ساخته است. شما با اطلاع از قیمت تور ترکیه میتوانید علاوه بر دیدن این صحنه استثنایی از لذت ماجراجویی نیز بهره ببرید زیرا که در درون درون صخره‌های این دره کلیسا‌های پنهانی وجود دارد که قدمت آن‌ها به عهد بیزانس بر میگردد.

گورمه روستای بینظیر ترکیه


اگر برای سفر گورمه مقصد شماست به شما تبریک میگوییم زیرا که گورمه زیباترین روستای جهان شناخته شده است. اکثر گردشگران خارجی برای بالن‌های هوایی این روستا لحظه شماری میکنند. این بالن‌های زیبا هر روز صبح بر فراز روستا به گردش در می‌آیند. شما نیز با خرید تور لحظه آخری ترکیه میتوانید از این روستای زیبا دیدن نمایید.

تور بالن سواری


تجربه بالن سواری به خودی خود هیجان بسیار زیادی دارد حال آن که بر فراز طبعیت بکر باشد تجربه ای است که از یاد نخواهد رفت. هر روزه با چک شدن وضعیت هوا میتوانید به محل پرواز بالونها بروید. اگر از این قسمت دور هستید بهتر است صبح خیلی زود به این محل بیاید. معمولا پانزده دقیقه تا محل پرواز طول میکشد . در این محل پرسنل آموزش دیده مشغول آماده کردن بالون هستند و از شما با نوشیدنی دلخواهتان پذیرایی خواهند کرد. بعد از سوار شدن بر آن، آماده پرواز خواهید شد.

پرواز نزدیک به صد ها بالون هیجانی توصیف ناپذیر به شما خواهد داد. شما علاوه برهوای خنک و مطبوع صبحگاهی کاپادوکیا میتوانید از خوردن انواع و اقسام خوراکی ها لذت ببرید و در کنار توریستهایی که از سراسر جهان به کاپادوکیا آمده اند لذت ببرید.این بالون سواری یک ساعته در طول دره ها و پری باجالار و تپه ها تا ارتفاع هزار متری به شما این امکان را میدهد تا طلوع آفتاب بی نظیر را مشاهده کنید. بعد از سپری کردن یک ساعت رویایی با توضیحات کاپیتان کم کم آماده فرود شده و جشن بعد از فرود با کسانی که همزمان با شما فرود می آیند خواهید داشت. شما نیز با اطلاع از قیمت تور لحظه آخری ترکیه، و خرید آن میتوانید لذت سوار شدن بر بالن را تجربه کنید. بهتر است مطلب جاذبه های گردشگری تور تفلیس را نیز بخوانید.

نکته قابل توجه این است که بسیاری از مردم از بالن سواری هراسان دارند، اما حرکت بالون به قدری آرام است که سریع ارتفاع نمیگیرد و شما متوجه تغییرات سرعت نخواهید شد. پس به ترس خود غلبه کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.