رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جاذ های گردشگری تور پاتایا

امتیاز دادن به این موضوع:


mehrnosh222

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

http://xn--mgbu0dq62cqf.com/wp-content/uploads/2015/07/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1-3-300x200.jpg

مینی سیام پاتایا

مینی سیام در لغت به معنای تایلند کوچک است. در موزه این تایلند کوچک میتوانید از جای تا جای آثار مهم تاریخی جهان را در ابعاد کوچک نظاره گر باشید. با این ماکت های زیبا به برج ایفل فرانسه سر بزنید، با برج پیزا در ایتالیا عکس بگیرید، کاخ کرملین در مسکو را ببینید؛ همچنین میتوانید نظاره گر طاق نصرت در شانزه لیزه پاریس و کاخ پادشاهی تایلند باشید. گردشگران ایرانی که با تور پاتایا به موزه آمده اند نیز از دیدن پرسپولیس یا همان تخت جمشید خودمان حس غرور و افتخار می کنند.

جزیره‌ مرجانی پاتایا


جزیره مرجانی همانند بهشت کوچکی است که در هفت کیلومتری غرب پاتایا واقع شده است. این جزایر مرجانی تفریحی بوده و سالانه گردشگران زیادی با اطلاع از قیمت تور پاتایا و قیمت تور ارزان پاتایا به این قسمت از تایلند سفر می کنند.این جزایر کاملا تفریحی و فاقد سکنه است و به دلیل ایمن بودن سواحل آن یکی از نقاط محبوب گردشگران خارجی در تایلند است. شما میتوانید علاوه بر شنا کردن و افتاب گرفتن در این سواحل، تجربه قایق سواری شیشه ای را به دست آورید که تجربه بسیار مهیج و به یاد ماندنی است.

باغ نانگ نوچ پاتایا


در این باغ استوایی نمایش های فرهنگی و نمایش های محبوب با فیل ها صورت میگیرد.این باغ شگرف و سرسبز در غرب شهر و در فاصله 18 کلیومتری ساحلی پاتایا قرار دارد. در این باغ میتوانید حس از خانه های سنتی دیدن نمایید . اما مهم ترین جاذبه گردشگری این باغ وجود هزازان گل و گیاه است، که برای دوستداران طبیعت و علاقمند به گل و گیاه بسیار آرامش بخش خواهد بود.

باغ وحش ببرها پاتایا


یکی از اماکن گردشگری جذاب و دیدنی پاتایا باغ وحش ببر‌ها می باشد که در شمال این شهر واقع شده است.در این باغ وحش بیش از ۲۰۰ببر بنگال نگهداری میشود.علاوه بر ببرهای بنگال حیوانات دیگری هم مانند شتر تک کوهان ،کروکدیل ،خوک و کانگورو نگهداری می شود .در این باغ وحش امکان دیدن حرکات نمایشی برخی از حیوانات آموزش دیده را دارید. مانند پرش ببرها از حلقه آتش،بازی بسکتبال فیل ها ، کشتی کروکدیل ها.در کنار این ها نیز حرکات نمایشی بندباز ها هم از سایر بخش های جذاب و دیدنی ای میباشد که برای گردشگران تعبیه شده اشت. شما نیز با تهیه تور ارزان پاتایا لحظه آخری میتوانید ازبازدید این باغ وحش لذت ببرید.

کوه بودا پاتایا


بزرگ ترین تصویر حک شده از بودا را در سراسر دنیا میتوان با تهیه تور پاتایا لحظه اخری در ضلع شمالی کوه خائو چی چان دید. این تصور بودایی 109 متری را هنرمند بسیار با استعداد و با ذوق به مناسبت گرامی داشت پنجاهمین سالگرد پادشاه حکاکی کرده است. این حکاکی بسیار جالب با لیزر انجام شده است . برای دیدن کوه بودا باید 30 دقیقه تا خارج از شهر رانندگی کنید. در آنجا علاوه بر لذت های بصری میتوانید از فیل سواری لذت ببرید.

معبد پناهگاه مذهبی حقیقت پاتایا


رمز گشایی از معبد حقیقت سالانه گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند، میتوان گفت این معبد از پر طرفدراترین جاذبه های گرئشگری توریستی تایلند به حساب می آید. بهتر است مطلب لذت سفر با کاپادوکیا با تور ترکیه را نیز بخوانید.

این معبد در کنار دریا ساخته شده است که به رمز آلود بودن و زیبایی آن می افزاید. این معبد به قدری خاص است که در کلمات نمی‌گنجد . افرادی که ازاین مکان بازدید می‌کنند غرق در زیبایی آن میشوند و فضای آنجا فرکانسی بسیار معنوی دارد . یکی دیگر از فاکتور هایی که به جذابیت این مکان معنوی افزوده است استفاده از عنصر چوب است. در جای تا جای آنجا نیز مجسمه های هندی بودا قرار دارد. این معبد نمایانگر دانش قدیمی و فلسفه و حکمت شرقی است . شوی دلفین ها نیز در این معبد باستانی چوبی وجود دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر میتوانید برای بازدید به آنجا با تهیه تور ارزان پاتایا بروید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.