رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

گزارش گلدمن ساکس: حدود نیمی از ابرثروتمندان جهان به بیت کوین علاقه‌مند هستند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین اکنون ۵۰ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار گرفته است، اما ابرثروتمندان به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند. آن‌ها می‌خواهند بر روی چیزی سرمایه‌گذاری کنند که معتقدند پس از اینترنت، پدیده بزرگ بعدی جهان است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، در حالی که دنیا نگران سقوط قیمت بیت کوین است، میلیاردرها به‌طور فزاینده‌ای شیفته این ارز دیجیتال می‌شوند.

پژوهش اخیر گلدمن ساکس نشان می‌دهد که حداقل ۴۵ درصد از دفاتر خانواده (Family offices) علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری مقدار زیادی پول در ارزهای دیجیتال هستند.

دفاتر خانواده شرکت‌هایی هستند که مسئولیت مدیریت پول میلیاردرهایی همچون جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون، سرگی برین (Sergey Brin)، از بنیان‌گذاران گوگل و جک ما (Jack Ma)، بنیان‌گذار علی بابا، را بر عهده دارند. به‌طور کلی هر دفتر دارایی‌های یک خانواده ثروتمند را مدیریت می‌کند.

دفاتر خانواده معمولاً تمایل دارند پول مشتریان خود را در سرمایه‌گذاری‌های سودآور اما سنتی نظیر سهام خصوصی، املاک و مستغلات و یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری قرار دهند. گزارش گلدمن ساکس نشان می‌دهد که رشد قیمت ارزهای دیجیتال، باعث جلب توجه شمار زیادی از میلیاردرها شده است.

گلدمن ساکس متوجه شده است که ۱۵ درصد از دفاتر خانواده پیش از این بخشی از ثروت مشتریان خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با این حال ۴۵ درصد دیگر، با توجه به شرایط سختی که سیستم مالی جهانی در آن به سر می‌برد، در جستجوی موقعیت مناسبی هستند که در آینده نزدیک در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

این گزارش که بلومبرگ توانسته است به آن دسترسی پیدا کند، به این موضوع اشاره دارد که ارزهای دیجیتال علی‌رغم نوسانات شدیدشان، در حال اثبات خود به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری جذاب در میان ابرثروتمندان هستند.

در این گزارش آمده است:

[دفاتر خانواده فکر می‌کنند که ارزهای دیجیتال می‌توانند نقش یک پناهگاه امن را در برابر] تورم بالا، نرخ بهره پایین طولانی‌مدت و سایر تحولات اقتصادی کلان داشته باشند. به ویژه آن‌که شرایط سال گذشته از نظر سیاست‌های پولی و ارائه محرک‌های مالی بی‌سابقه بوده است.

ظاهراً افزایش محبوبیت اسپک‌ها (SPAC) اشتهای سرمایه‌گذاران را تقویت کرده است. گفتنی است اسپک یا شرکت‌ِ با هدف ویژه تملک، به مؤسساتی گفته می‌شود که به یک شرکت خصوصی علاقه‌مند به ورود به بازار بورس کمک می‌کنند تا این فرآیند را بسیار سریع‌تر طی کند و به‌سرعت وارد بورس شود.

به گفته مینا فلین (Meena Flynn)، شریک و رئیس بخش بین‌المللی مدیریت ثروت‌های شخصی در گلدمن ساکس، دلیل علاقه ابرثروتمندان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، اغراق و بزرگ‌نمایی که در این حوزه صورت گرفته نیست، بلکه به دلیل تأثیر بالقوه این فناوری در آینده است. به نظر می‌رسد این فرضیه که ارزهای دیجیتال می‌توانند به اندازه ظهور اینترنت اهمیت پیدا کنند، فقط به بیت کوینرهای افراطی و طرفداران بیت کوین در توییتر اختصاص ندارد.

فلین گفته است:

[اکثر خانواده‌ها می‌خواهند با ما] در مورد بلاک چین و فناوری دفتر کل دیجیتال صحبت کنند. [بسیاری از افراد تصور می‌کنند] این فناوری به همان اندازه‌ای تأثیرگذار خواهد بود که اینترنت به لحاظ کارایی و بهره‌وری تأثیرگذار بوده است.

ارزهای دیجیتال اخیراً مشروعیت زیادی پیدا کرده‌اند. همان‌طور که پیش از این در رسانه‌ها نیز مطرح شده بود، اغلب مشتریان گلدمن ساکس اظهار داشته‌اند که بیت کوین را یک کلاس دارایی در نظر می‌گیرند و در صورتی که ابهامات قانونی بیت کوین تا حدی برطرف شود، علاقه‌مند هستند در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

با این حال نوسانات قیمت بیت کوین باعث شده است که بانک جی‌پی مورگان علی‌رغم پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه، نتواند در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند و یا حتی این‌که به طور جدی‌تر در خصوص آن فکر کند.

The post گزارش گلدمن ساکس: حدود نیمی از ابرثروتمندان جهان به بیت کوین علاقه‌مند هستند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.