رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Honor Play 5T Pro – میان‌رده جدید آنر برای بازار چین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3839_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند آنر روز پنجشنبه 5 آگوست 2021 (14 مرداد 1400) خیلی آرام و بی‌سروصدا از یک گوشی هوشمند جدید در چین رونمایی کرد. این اسمارت‌فون Honor Play 5T Pro نام داشته و با توجه به مشخصاتش می‌توان آن را دیوایسی در رده میانی رو به پایین تلقی کرد. نمایشگر بزرگ فول-اسکرین، پروسسور مخصوص گوشی‌های گیمینگ و بهره‌مندی از 8 گیگابایت حافظه RAM را می‌توان از جمله برجسته‌ترین مشخصات این گوشی جدید برشمرد. لازم به ذکر است، بعد از Honor Play 5T Lite – که اواخر آوریل سال جاری میلادی معرفی شد – Honor Play 5T Pro دومین گوشی از این خانواده به شمار می‌آید. در ادامه جزییات بیشتری از مشخصات و امکانات این محصول را با هم مرور می‌کنیم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_01.jpg

اسمارت‌فون Honor Play 5T Pro در اندازه‌های 8.4×73.3×160.68 میلی‌متر طراحی شده است. وزن این گوشی تنها 179 گرم بوده و به گفته شرکت سازنده سبک بودن دستگاه، آن را به گزینه مناسبی برای بازی‌های آنلاین و تماشای سریال تبدیل می‌کند. بزرگ بودن نمایشگر نیز تأیید دیگری‌ست بر این مطلب. ال‌سی‌دی 6.6 اینچی این گوشی از نوع IPS بوده و رزولوشن آن +FHD (معادل 1080×2400 پیکسل) است. حاشیه‌های کم نمایشگر – که از طرفین صفحه فقط 1.3 میلی‌متر عنوان شده – آن را در این رده قیمتی به یک نمایشگر فول-اسکرین واقعی تبدیل می‌کند، تا جایی که آنر نسبت صفحه به بدنه این گوشی را 94.2 درصد اعلام کرده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_02.jpg

آنر در ساخت گوشی جدید خود از چیپ‌ست Helio G80 (محصول مدیاتک) کمک گرفته است؛ همان تراشه‌ای که مدیاتک سال گذشته میلادی برای استفاده در گوشی‌های گیمینگ رده پایین به تولید رساند. این چیپ‌ست مشتمل بر 2 هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A75 و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و واحد پردازش گرافیکی آن Mali-G52 (با فرکانس 950 هرتز) است. 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در خدمت تراشه دستگاه قرار دارند. آنر درباره امکان ارتقاء حافظه داخلی دستگاه، حرفی به میان نیاورده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_03.jpg

در دپارتمان اپتیک با مجموعه چندان پیشرفته‌ای روبرو نیستیم. شرکت سازنده یک سیستم دو دوربینه را برای Honor Play 5T Pro در نظر گرفته که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (f/1.9) و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی (f/2.4) تشکیل شده است. حالت شب، حالت پرتره (به همراه زیباسازی پوست)، عکاسی حرفه‌ای، حالت پانوراما، HDR و عکاسی زمان‌گریز (تایم-لپس) از جمله امکانات دوربین اصلی برشمرده شده‌اند. ناگفته نماند، دوربین جلو – که در حفره مرکزی بالای نمایشگر قرار گرفته – نیز 16 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگم لنز آن f/2.0 است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_04.jpg

ظرفیت باتری گوشی جدید آنر 4,000 میلی‌آمپر ساعت عنوان شده که با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر و نوع چیپ‌ست دستگاه، شاید ناکافی به نظر برسد. این باتری مجهز به استاندارد شارژ 22.5 واتی بوده و به گفته آنر با 30 دقیقه شارژ کردن، می‌توان ذخیره باتری آن را از 0 به 53 درصد رساند. گفتنی‌ست، با توجه به اینکه این محصول فاقد نمایشگر OLED است، شرکت سازنده حسگر اثر انگشت را به جای زیر نمایشگر، روی لبه گوشی کار گذاشته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_05.jpg

Honor Play 5T Pro یک گوشی دو سیم‌کارته (از نوع نانو) بوده و تکنولوژی ارتباطی آن 4G است. بلوتوث 5.1، وای-فای 5، پورت USB-C، جک هدفون و پشتیبانی از سامانه‌های ناوبری GLONASS ،GPS و Beidou را نیز به امکانات ارتباطی این گوشی اضافه کنید. گفتنی‌ست، Honor Play 5T Pro با اندروید 10 (که کمی قدیمی به نظر می‌رسد) و رابط کاربری اختصاصی Magic UI 4.0 وارد بازار خواهد شد. طبقه‌بندی هوشمند گالری، حالت تاریک (Dark Mode) و ترجمه هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی، از جمله امکانات Magic UI 4.0 به شمار می‌رود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3839/introducing-honor-play-5t-pro_06.jpg

گوشی هوشمند Honor Play 5T Pro در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به تولید رسیده است. این گوشی 1,499 یوان چین قیمت‌گذاری شده است که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 231 دلار آمریکا. در پایان لازم به ذکر است، هدست تماما بلوتوثی که در اواسط ژوئن امسال با نام Honor Earbuds 2 SE وارد بازار چین شده بود، پس از تغییر نام به Honor Earbuds 2 Lite از 7 آگوست (16 مرداد) در بسیاری از کشورهای اروپایی – از جمله بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و فنلاند – آماده فروش است. قیمت این محصول در بریتانیا 70 پوند و در سایر کشورهای اروپا 70 یورو اعلام شده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.