رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل قیمت بیت کوین؛ آیا احتمال عبور از ۴۸,۰۰۰ دلار وجود دارد؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین روز گذشته حرکت صعودی آرامی را از بالای مقاومت ۴۶,۰۰۰ دلاری آغاز کرد. قیمت اکنون به بالای ۴۷,۰۰۰ دلار رسیده و در محدوده ۴۷,۵۰۰ دلار با مقاومت مواجه شده است.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین به خوبی فاصله خود را با سطح ۴۵,۰۰۰ دلار حفظ کرده است و توانسته حرکت صعودی جدیدی را بالای مقاومت ۴۶,۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ ساعته آغاز کند.

بیت کوین اخیراً مقاومت‌های ۴۶,۲۰۰ و ۴۶,۵۰۰ دلاری را پشت سر گذاشته است. در نمای ۱ ساعته بازار «بیت کوین/ دلار» کندل قیمت با عبور از مقاومت ۴۶,۰۰۰ دلاری یک خط روند نزولی کلیدی را به سمت بالا شکسته و در ادامه با موفقیت از مقاومت ۴۷,۰۰۰ دلاری عبور کرده است.

قیمت اکنون در محدوده ۴۷,۵۰۰ دلار با مقاومت روبه‌رو شده است. اوج قیمتی امروز تا به این لحظه ۴۷,۴۶۴ دلار بوده است و به نظر می‌رسد که بازار در حال تثبیت سود حرکت صعودی روز گذشته است. علاوه بر این، کندل قیمت مقاومت سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی را هم به طور کامل پشت سر گذاشته است. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی بیت کوین از ۴۳,۳۷۴ دلار تا اوج ۴۷,۴۶۴ دلاری تنظیم شده‌ است.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

نزدیک‌ترین مقاومتی که پیش روی خریداران قرار گرفته در محدوده ۴۷,۴۰۰ دلار است. مقاومت اصلی در محدوده ۴۷,۵۰۰ دلار قرار گرفته است و برای ادامه روند صعودی باید قیمت از این سطح عبور کند. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۴۸,۰۰۰ دلار است و عبور از این سطح می‌تواند در میان‌مدت راه را برای رسیدن قیمت به مقاومتی ۵۰,۰۰۰ دلاری باز کند.

اگر بیت کوین نتواند از مقاومت ۴۷,۵۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است قیمت با اصلاحی نزولی مواجه شود. در صورت نزولی‌شدن بازار، نزدیک‌ترین حمایت در سطح ۴۶,۵۰۰ دلار است و اولین حمایت کلیدی در محدوده ۴۶,۰۰۰ قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۴۵,۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته شکل گرفته است. این نقاط در نزدیکی سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی قرار دارند و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی بیت کوین از ۴۳,۳۷۴ دلار تا اوج ۴۷,۴۶۴ دلاری امروز تنظیم شده‌ است.

شاخص مکدی (MACD)، آهسته‌آهسته از محدوده صعودی خارج می‌شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم اکنون به بالای سطح ۵۰ رسیده است.

همان‌طور که گفته شد، ۴۶,۵۰۰ و ۴۵,۴۰۰ دلار حمایت‌های بیت کوین هستند و سطوح ۴۷,۵۰۰، ۴۸,۰۰۰ و ۴۹,۲۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.

The post تحلیل قیمت بیت کوین؛ آیا احتمال عبور از ۴۸,۰۰۰ دلار وجود دارد؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.