رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

با افزایش محدودیت‌ها در چین بیش از ۲۰ شرکت فعال در حوزه ارز دیجیتال از این کشور خارج شده‌اند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آمارهای تازه نشان می‌دهد که به‌دنبال اعمال محدودیت‌های جدید بر فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در چین، بیش از ۲۰ شرکت فعال در این حوزه مجبور شده‌اند فعالیت‌های خود را در این کشور متوقف کنند.

به گزارش کریپتو اسلیت، ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین، تاثیر زیادی بر اقتصاد دارایی‌های دیجیتال این کشور داشته است. آمارهای تازه نشان می‌دهند که حداقل ۲۰ شرکت فعال در زمینه ارزهای دیجیتال مجبور شده‌اند تا ارائه خدمات به کاربران چینی را متوقف کرده و یا اینکه کسب‌وکار خود را به‌کلی تعطیل کنند.

گزارش منتشرشده در نشریه چاینا سکیورتیز ژورنال (China Securities Journal)، نشان می‌دهد صرافی‌های ارز دیجیتال هوکوین (Huocoin)، بایننس، بیکی (BiKi)، بی‌اچ‌اکس (BHEX) و چند صرافی دیگر، از جمله شرکت‌هایی هستند که مجبور شده‌اند فعالیت‌های خود را در چین تعطیل کنند.

در این گزارش آمده است:

بیش از ۲۰ شرکت فعال در حوزه ارز دیجیتال اعلام کرده‌اند که ارائه خدمات به کاربران چینی خود را متوقف خواهند کرد و به‌طور کلی از بازار چین خارج خواهند شد.

شرکت‌های فعال در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال مانند شینگهو ماین پول (Xinghuo Mine Pool)، بزرگ‌ترین استخر استخراج اتریوم، ان‌بی ماینر (Nbminer)، تولید‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت کارت گرافیک ماینر و بسیاری از شرکت‌های دیگر، در بیانیه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که ارائه خدمات به کاربران چینی را متوقف خواهند کرد.

پلتفرم‌های ارائه‌دهنده اطلاعات مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال هم شامل این محدودیت‌ها شده‌اند. بسیاری از برنامه‌های نه‌چندان‌ کوچک فعال در این حوزه هم به‌ناچار اعلام کرده‌اند برای اینکه فعالیت‌های خود را با قوانین این کشور مطابقت دهند، ارائه خدمات به کاربران چینی را متوقف خواهند کرد.

در حال حاضر برخی از وب‌سایت‌های محبوب ارز دیجیتال مانند کوین گکو (CoinGecko) و کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) هم توسط مقامات چینی مسدود شده‌اند و شهروندان این کشور به آنها دسترسی ندارند.

دینگ فیپنگ (Ding Feipeng)، از مدیران شرکت «Beijing Liantong Law Firm»، در رابطه با بسته‌شدن این شرکت‌ها گفته است:

فرقی نمی‌کند که موضوع فعالیت‌های قانونی کسب‌وکارهای ارز دیجیتال در چین باشد یا خارج از کشور، چه کارکنان در چین باشند چه خارج از این کشور، در هر صورت تا زمانی که به کاربران چینی خدمات‌رسانی کنند، آن پلتفرم و کارکنانش با مجازات‌ کیفری یکسان مواجه خواهند شد.

در این گزارش همچنین آمده است که ضربه شدیدی به بازار داخلی ارزهای دیجیتال چین وارد شده است و احتمالاً هیچ شانسی برای احیای آن وجود ندارد.

The post با افزایش محدودیت‌ها در چین بیش از ۲۰ شرکت فعال در حوزه ارز دیجیتال از این کشور خارج شده‌اند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.