رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

داده‌های تازه: حدود ۷۰ درصد دارندگان دوج کوین در سود هستند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

داده‌های تازه نشان می‌دهد که با وجود سقوط قیمت دوج کوین از ۰.۷۰ دلار به سطوح فعلی در ۰.۲۴۷ دلار، همچنان ۷۰ درصد از دارندگان این ارز دیجیتال در سود هستند.

به گزارش کریپتو گلوب، داده‌های وب‌سایت تحلیلی «IntoTheBlock» نشان می‌دهد که ۶۸ درصد از دارندگان دوج کوین در حال حاضر در سود هستند. این داده‌ها که برای اولین بار در سایت بنزینگا (Benzinga) منتشر شد، نشان می‌دهد که ۲۶ درصد از دارندگان این ارز دیجیتال ضرر کرده‌اند و ۶ درصد هم در وضعیتی خنثی هستند؛ یعنی نه سود کرده‌اند و نه ضرر.

دوج کوین در ابتدای سال جاری رکورد جدیدی ثبت کرد و به بیش از ۰.۷۰ دلار رسید. در آن زمان قیمت دوج کوین نزدیک ۱۰,۰۰۰ درصد افزایش یافته بود و به همین خاطر افراد زیادی به آن علاقه‌مند شدند. به نظر می‌رسد که این روندی صعودی با فعالیت یکی از انجمن‌های شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) به نام وال استریت بتس (WallStreetBets) در ارتباط بوده است، چراکه حسابی در توییتر به نام «WSB Chairman» قبل از هجوم سرمایه‌گذاران خرد به بازار دوج کوین و جهش قیمت، پرسیده بود که آیا این ارز دیجیتال پیش از این با قیمت یک دلار معامله شده است یا خیر.

کمی بعد از این که دوج کوین روند صعودی خود را آغاز کرد، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و افراد مشهور دیگری درباره این ارز دیجیتال توییت‌هایی را منتشر کردند و باعث داغ‌ترشدن بازار این ارز دیجیتال شدند. پس از آنکه ایلان ماسک در برنامه «Saturday Night Live» اعلام کرد که دوج کوین نوعی «کلاهبرداری» است، قیمت این ارز دیجیتال به اوج تاریخی خود رسید و بعد از آن هم تا سطوح فعلی سقوط کرد.

نمودار قیمت دوج کوین (نمای یک روزه بازار دوج کوین/ تتر)

با این حال احتمالاً اکثر دارندگان دوج کوین اکنون در سود هستند، چراکه میزان سرمایه‌گذاری خود را دو برابر کرده‌اند. گلوبر کانتسوتو (Glauber Contessoto) سرمایه‌گذار معروفی است که ۲۵۰,۰۰۰ دلار از پس‌انداز زندگی‌اش را اوایل فوریه (بهمن) در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده تا میلیونر شود. او اخیراً سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده و ۲۵,۰۰۰ دلار دیگر دوج کوین خریده است.

کانتسوتو ماه ژوئن (خرداد) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اطمینان خود به سرمایه‌گذاری‌اش را از دست نداده است و قصد دارد از سقوط قیمت دوج کوین به‌عنوان فرصتی برای افزایش دارایی‌اش استفاده کند. او گفته می‌خواهد سرمایه‌گذاری‌اش را حداقل برای یک سال حفظ کند.

کانتسوتو می‌گوید مردم درگیر نوسانات کوتاه‌مدت قیمت می‌شوند و نمی‌توانند تا پایان سرمایه‌گذاری خود صبر کنند. او همچنین گفته است که همیشه در سرمایه‌گذاری نوسان وجود دارد و معامله‌گرانی که نمی‌توانند این بالا و پایین‌ها را تحمل کنند، احتمالاً برای ارزهای دیجیتال ساخته نشده‌اند.

در اوایل سال جاری میلادی ای‌ام‌سی (AMC)، یکی از بزرگترین سینما‌های زنجیره‌ای جهان، اعلام کرد که پرداخت‌های مبتنی بر دوج کوین را برای کارت‌های هدیه خود که در وب‌سایت، اپلیکیشن موبایلی و سینماهایش از آنها استفاده می‌کند، خواهد پذیرفت. بر اساس داده‌های کریپتوِرک (Cryptwerk)، بیش از ۱,۷۰۰ کسب‌و‌کار هم اکنون دوج کوین را به‌عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود پذیرفته‌اند.

The post داده‌های تازه: حدود ۷۰ درصد دارندگان دوج کوین در سود هستند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.