رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Oppo A54s با دوربین 50 مگاپیکسلی و پردازنده Helio G35

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3984_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت اوپو تا به امروز دو گوشی مختلف را در سری A54 روانه بازار کرده که شامل Oppo A54 اولیه با پنل 6.51 اینچی اچ‌دی و پردازنده Helio P35 و Oppo A54 5G با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی فول اچ‌دی و پردازنده Snapdragon 480 5G می‌شوند. این شرکت در روز چهارشنبه 27 اکتبر 2021 (5 آبان 1400) از گوشی تازه‌ای در این خانواده رونمایی کرده که A54s نام دارد و باید آن‌ را از لحاظ امکانات در میانه دو مدل دیگر قرار داد. Oppo A54s البته برخلاف سلف پیشرفته‌تر خود از قابلیت ارتباطی 5G بی‌بهره است اما در برخی موارد مثل وضوح دوربین اصلی حداقل روی کاغذ در جایگاه بالاتری ظاهر می‌شود. این گوشی در حال حاضر به برخی بازارهای اروپایی عرضه شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_01.jpg

طراحی دستگاه اولین نکته تغییر یافته در ساختار این مدل در مقایسه با دو مدل قبلی این کلاس است؛ جایی‌که محل در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی که در هر دوی A54 و A54 5G به‌صورت یک حفره پانچی در کناره سمت چپ بالای صفحه‌نمایش قرار داشت حالا به یک ناچ قطره‌ای با طراحی قدیمی در مرکز نمایشگر تبدیل شده است.

این مدل که در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود ظاهرا به بدنه‌ای پلاستیکی مجهز بوده و لبه‌های کاور بخش پشتی نیز خمیده طراحی شده‌اند. ابعاد دستگاه 8.4×75.6×163.8 میلی‌متر است که به‌خصوص در ارتقاع با توجه به اندازه صفحه‌نمایش اندکی بیش از اندازه است. وزن 190 گرمی گوشی اما با نگاهی به ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری مناسب بوده و نمی‌توان آن را چندان سنگین به حساب آورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_02.jpg

A54s از یک صفحه‌نمایش LCD ساده با ابعاد 6.52 اینچ برخوردار است که با وضوح نازل 720×1600 پیکسلی، تراکم نچندان بالای 269 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. این پنل که نرخ رفرش و سرعت برداشت تاچ در آن یکسان و برابر با 60 هرتز است، 71 درصد از طیف NTSC را پوشش داده و کنتراست آن نیز 1,500:1 اعلام شده است. روشنایی این نمایشگر حداکثر 480 نیت بوده و به‌گفته شرکت سازنده 88.7 درصد از روی گوشی را پوشانده است. دوربین سلفی گوشی که بالای نمایشگر قرار دارد، یک نمونه 8 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار است که از آن برای تشخیص چهره نیز می‌توان استفاده کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_03.jpg

در پشت گوشی با کنار گذاشتن دو واحد 2 مگاپیکسلی بی‌اهمیت (یکی برای برداشت عکس از فاصله نزدیک و دیگری برای محو کردن پشت سوژه اصلی هنگام تصویربرداری در حالت پرتره)، به تنها یک دوربین برمی‌خوریم که وضوح 50 مگاپیکسلی آن برای این کلاس قیمتی جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. سایر مشخصات این دوربین البته چندان هیجان‌انگیز نبوده و با تجهیز به یک لنز تنها 5 مرحله‌ای با دیافراگم f/2.2 انتظار چندانی را برای دستیابی به کیفیت بالا در ذهن ایجاد نمی‌کند. سنسور اثر انگشت در این مدل در کناره دستگاه و روی دکمه پاور قرار گرفته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_04.jpg

پردازش در این گوشی با پروسسور 12 نانومتری Helio G35 شرکت مدیاتک انجام می‌شود که حداکثر فرکانس 8 هسته Cortex-A53 آن به 2.3 گیگاهرتز می‌رسد. گرافیک این چیپ‌ست از نوع PowerVR GE8320 با فرکانس 680 مگاهرتز است که در این مورد نیز با کیفیت چندان بالایی روبرو نمی‌شویم. A54s با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی کم‌سرعت eMMC 5.1 ارائه می‌شود که این آخری از طریق درگاه microSD قابل افزایش خواهد بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_05.jpg

ظرفیت باتری گوشی مثل دو عضو دیگر این خانواده 5 هزار میلی آمپر ساعت است که به‌گفته شرکت سازنده برای تماشای بیش از 21 ساعت ویدئو از یوتوب مناسب بوده و قابلیت Super Power Saving Mode آن نیز امکان رد و بدل کردن پیام برای بیش از 1 ساعت در اپلیکیشن واتس‌اپ را با داشتن تنها 5 درصد باقی‌مانده باتری فراهم می‌کند. اوپو اشاره‌ای به شارژ سریع در این گوشی نکرده و با توجه به رده قیمتی دستگاه نیز احتمالا از این قابلیت در A54s خبری نیست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3984/introducing-oppo-a54s_06.jpg

جک 3.5 میلی‌‌متری هدست، بلوتوث نسخه 5، وای‌فای دو باند و مسیریاب‌های GPS/GLONASS/Galileo/BeiDou/QZSS برخی از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی را تشکیل می‌دهند.

Oppo A54s با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 11.1 از 13 نوامبر (22 آبان) ظاهرا با قیمت 229.99 یورو به بازارهای اروپایی عرضه می‌شود و از احتمال عرضه و قیمت آن در دیگر بازارها نیز هنوز خبری در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.