رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Beats Fit Pro نسخه اسپورت و ارزان‌قیمت‌تری از AirPods Pro

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3997_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت اپل در روز سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 (11 آبان 1400) از ایرباد بی‌سیم واقعی (TWS) جدیدی از برند Beats با نام Beats Fit Pro رونمایی کرد که امکانات متعدد و قابلیت‌های جالب‌توجه‌ای را برای کاربران علاقمند به موسیقی به‌خصوص در رده ورزشی ارائه می‌کند. Beats Fit Pro نمونه‌ای درون گوشی با پره‌ها نگه‌دارنده‌ای‌ست که آن‌ها را در حین فعالیت شدید نیز در جای خود ثابت نگه می‌دارند. این هدست به قابلیت حذف نویز فعال یا ANC مجهز بوده و با پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر رطوبت IPX4، مشکلی با عرق کردن نخواهند داشت. قسمت‌های داخلی این ایرباد به AirPods اپل شباهت داشته و از صدای فضایی (Spatial Audio) نیز پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3997/introducing-beats-fit-pro_01.jpg

طراحی Beats Fit Pro نسبت به نمونه‌ای مثل Beats Studio Buds اندکی تغییر کرده و با وجودی‌که این بار نیز از سری‌های لاستیکی برای ایزوله‌ کردن صدا در خروجی‌های استفاده شده اما طراحی بقیه قسمت‌ها متفاوت شده و جزء باله‌مانندی در انتهای آن به قرارگیری محکم و بدون حرکت هدست درون گوش هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی کمک فراوانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3997/introducing-beats-fit-pro_02.jpg

این هدست که هریک از خروجی‌های آن تنها 5.6 گرم وزن دارد در چهار رنگ ارغوانی، سفید، مشکی و خاکستری ارائه شده و رنگ کیس شارژینگ آن نیز متناسب با رنگ خود هدست تعیین شده است.

کیس شارژینگ همراه این هدست 55.1 گرم وزن دارد که وزن آن با قرارگیری هر دو خروجی Fit Pro به 66.3 می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3997/introducing-beats-fit-pro_03.jpg

اپل در رابطه با ویژگی‌های صوتی این هدست از «یک درایور دیافراگمی دو جزیی اختصاصی که درون یک پوشش دو محفظه‌ای قرار دارد» سخن می‌گوید که به «صدایی شفاف با جداسازی استریوی ممتاز» منجر می‌شود. در این مدل به‌گفته شرکت سازنده از یک پروسسور دیجیتال پیشرفته استفاده شده که عملکرد صدا را همزمان با یک حذف نویز با کیفیت، برای میزان بلندی و شفافیت بهینه کرده است. یکی از ویژگی‌های Fit Pro‌ که آن را به ابزار مناسبی در حین مکالمه تبدیل می‌کند میکروفون‌های دوگانه مجهز به قابلیت beamforming آن است که مستقیما به سمت صدای کاربر هدف‌گیری کرده و روی کاغذ صدای با کیفیتی را برداشت می‌کنند.

Beats Fit Pro همانطور که اشاره شد از فناوری حذف نوز فعال یا ANC پشتیبانی می‌کند که آن را به محصول مشابه‌ای در مجموعه اپل یعنی AirPods Pro نزدیک کرده است. در این مکانیزم صداهای ناخواسته خارجی از طریق یک میکروفون خارج از گوش، به‌طور دائم مورد بررسی قرار گرفته و در جهت به حداقل رساندن آن‌ها تلاش می‌شود. در این میان طبق انتظار برای آگاه شدن از صداهای اطراف در مواقع نیاز می‌توان از گزینه Transparency mode بهره گرفت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3997/introducing-beats-fit-pro_04.jpg

قلب تپنده Fit Pro به پردازنده Apple H1 آن تعلق دارد که پیش از این در AirPods نیز حضور داشت و از طریق آن امکان دسترسی به برخی از امکانات ایربادزهای اختصاصی اپل نیز فراهم می‌شود. از جمله این موارد باید به گزینه Audio Sharing اشاره کرد که با کمک آن می‌توان دو هدست را همزمان به یک گوشی متصل کرد. این دو هدست حتی می‌توانند یکی از نوع Fit Pro و دیگری از خانواده AirPods باشند. این هدست طبیعتا از دستیار اختصاصی اپل یعنی Siri نیز پشتیبانی کرده و گزینه Find My نیز برای آن فعال است. از دیگر ویژگی‌های مشترک Fit Pro به همتایان AirPods آن باید به Adaptive EQ ،Spatial Audio و Fit Test اشاره کرد که این آخری کاربران در انتخاب سَری مناسب برای قرارگیری در گوش، راهنمایی می‌کند.

نکته مهم بعدی در مورد یک هدست TWS به ظرفیت و دوام باتری آن تعلق دارد که Fit Pro از این لحاظ نیز سربلند بیرون می‌آید؛ این هدست با فعال بودن ANC به دوام 6 ساعته باتری دست پیدا می‌کند و کیس همراه آن نیز 18 ساعت دیگر به این زمان می‌افزاید؛ به بیان دیگر با یک بار شارژ کردن خود هدست و کیس همراه آن می‌توان تا 24 ساعت به موسیقی گوش فرا داد. در صورتی که به ANC و حالت Transparency نیازی نداشته باشید دوام باتری باز هم افزایش پیدا کرده و در مورد خود هدست به 7 ساعت می‌رسد. برای مقایسه کافی‌ست بدانیم که AirPods 3 که از معرفی آن مدت کوتاهی می‌گذرد از پخش موسیقی تا 6 ساعت پشتیبانی می‌‌کرد. Fit Pro از شارژ سریع نیز برخوردار بوده به‌طوری‌که به‌گفته اپل تنها 5 دقیقه شارژ آن برای 1 ساعت گوش دادن به موسیقی کفایت می‌کند. شارژ این هدست طبیعتا با قرارگیری در کیس همراه آن صورت می‌پذیرد و خود این کیس نیز با اتصال USB-C به منبع تغذیه متصل می‌شود. از شارژ بی‌سیم در این مدل پشتیبانی نمی‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3997/introducing-beats-fit-pro_05.jpg

Beats Fit Pro علاوه بر دیوایس‌های اپلی، امکان کارکرد با گوشی‌های اندرویدی را نیز دارد که این اتصال از طریق اپلیکیشن Beats قابل انجام است. این هدست در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس قرار داشته و حضور آن در بازار نیز به 5 نوامبر (14 آبان) موکول شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای فیت پرو، 199 دلار است که بالاتر از نسل سوم ایرپادز 179 دلاری و کاملا پایین‌تر از AirPods Pro با قیمت 249 دلار خواهد بود.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.