رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

سوالات مهم مورد قیمت بیت کوین و قیمت ارز دیجیتال

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین یک کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) یا رمز ارز است، که در ابتدا به عنوان وسیله‌ای برای مبادله طراحی شده بود؛ اما امروزه به عنوان ذخیره ارزش شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال به جای تکیه و وابستگی به نهادهای واسطه مانند بانک، از رمزنگاری برای مدیریت و ایجاد کوین‌ها استفاده می‌کند. تاریخچه بیت کوین با اختراع این ارز توسط شخص ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو آغاز شد. ناکاموتو ایده Bitcoin را از ایده‌های مختلفی که توسط جامعه سایفرپانک‌ها ارائه شده بود، گرفته‌است.بزرگ ترین رمز ارز دنیا به سرعت رشد کرد و در بین جوامع آنلاین و آفلاین به عنوان یک ارز شناخته شد. از اواسط سال ۲۰۱۰، برخی کسب و کارها در کنار دیگر روش‌های پرداخت، شروع به پذیرش BTC به عنوان یک روش پرداخت جدید کردند. در این مطلب قصد داریم به بررسی تاریخچه قیمت بیت کوین بپردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت بیت کوین به صورت لحظه‌ای

عوامل متعددی روی قیمت لحظه‌ای بیت کوین تاثیر می‌گذارند. اگر قصد دارید به ترید بیت کوین بپردازید، دنبال کردن قیمت لحظه‌ای این رمزارز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام بدهید. اگر هم قصد سرمایه‌گذاری و هولد بلندمدت بیت کوین را دارید، باید نقطه مناسب برای ورود و خرید این رمزارز را پیدا کنید و برای سرمایه‌گذاری بلندمدت خود یک استراتژی منطقی داشته باشید. در ادامه این مطلب با میهن بلاکچین همراه باشید تا با عواملی که روی قیمت لحظه‌ای بیت کوین تاثیر می‌گذارند بیشتر آشنا شوید.

 

پرسش و پاسخ ارزهای دیجیتال (FAQ):

  • چه فاکتورهایی تعیین کننده قیمت ارز دیجیتال هستند؟
    عوامل مختلفی مانند میزان قوی بودن پروژه و تیم توسعه‌دهنده یک رمزارز، عرضه و تقاضا، موضع قانون‌گذاران سراسر دنیا، پذیرش عمومی رمزارزها از سوی مردم، سرمایه‌گذاری شرکت‌های مطرح دنیا و… از مهمت‌رین عواملی هستند که قیمت ارزهای دیجیتال را تعیین می‌کنند.
  • چطور می‌توان قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را رصد کرد؟
    برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید به وبسایتهایی مانند کوین مارکت کپ و کوین گکو مراجعه کنید. همچنین در صفحه قیمت ارز دیجیتال میهن بلاکچین می‌توانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال مورد نظر خود، تغییرات قیمتی ۲۴ ساعته آن، حجم معاملات و… را مشاهده کنید.
  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال چطور انجام می‌شود؟
    برای پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال در آینده، باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار داد که از مهم‌ترین عوامل، می‌توان به بررسی بنیادی یا تحلیل فاندامنتال آن رمزارز اشاره کرد. آپدیت‌های پروژه، میزان کاربردی بودن آن، مورد پذیرش قرار گرفتن از سمت عموم مردم و سازمان‌های مطرح و… از فاکتورهایی هستند که دید خوبی از قیمت یک ارز دیجیتال به تومان در آینده به ما می‌دهند.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.