رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل قیمت بیت کوین: حمایت‌های جدیدی که می‌توانند از سقوط عمیق قیمت جلوگیری کنند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین روز گذشته روند بازیابی قیمت خود را با عبور از ۵۱,۰۰۰ دلار دنبال کرد و در مقطعی هم به نزدیکی ۵۲,۰۰۰ دلار رسید. اکنون خریداران باید قیمت را بالای ۴۹,۵۰۰ دلار حفظ کنند تا بتوانند به ادامه روند صعودی قیمت در کوتاه‌مدت امیدوار باشند.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، بیت کوین دو روز پیش روند بازیابی قیمت خود را با عبور از مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلاری گسترش داد و خریداران در ادامه توانستند این جریان را با پشت سر گذاشتن مقاومت‌های ۵۰,۵۰۰ و ۵۱,۲۰۰ دلاری دنبال کنند.

با این حال در ادامه خریداران نتوانستند بر مقاومت ۵۲,۰۰۰ دلاری غلبه کنند و پس از شکل‌گیری یک اوج قیمتی در نزدیکی ۵۱,۹۵۵ دلار، اکنون بازار مشغول اصلاح جهش‌ روز گذشته است. روند اصلاحی با سقوط قیمت به زیر ۵۱,۰۰۰ دلار و حمایت سطح ۲۳.۶ درصد اصلاحی فیبوناچی آغاز شد. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از ۴۷,۲۱۰ دلار تا اوج ۵۱,۹۵۵ دلاری در نظر گرفته شده است.

اصلاح قیمت در ادامه با شکسته‌شدن حمایت خط روند صعودی درون نمودار در نزدیکی سطح ۵۰,۸۰۰ دلار همراه بود. اکنون اما قیمت بالای ۵۰,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید)

اگر بازار در ادامه صعودی شود، نزدیک‌ترین مقاومت در سطح ۵۱,۰۰۰ دلار است و پس از آن ۵۱,۸۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت کلیدی پیش روی قیمت عمل خواهد کرد. عبور از این سطح می‌تواند شرایط را برای ادامه روند صعودی قیمت فراهم کند. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۵۲,۰۰۰ دلار است و عبور از آن می‌تواند با جهش بیشتر قیمت به ۵۳,۵۰۰ دلار همراه باشد.

از سوی دیگر، اگر قیمت در ادامه نتواند مقاومت ۵۱,۸۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، ممکن است روند نزولی بازهم ادامه پیدا کند. در این صورت نزدیک‌ترین حمایت در سطح ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

اولین حمایت کلیدی در نزدیکی ۴۹,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته شکل گرفته است. گفتنی است که این حمایت کلیدی با سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی تقریباً در یک ناحیه قرار دارد. شکسته‌شدن حمایت ۴۹,۵۰۰ دلاری می‌تواند با افزایش فشار فروش همراه باشد و در این صورت هدف بعدی فروشندگان احتمالاً ۴۸,۰۰۰ دلار خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD)، به‌آرامی در حال ورود به محدوده نزولی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم زیر سطح ۵۰ قرار دارد.

همان‌ طور که گفته شد، ۵۰,۰۰۰ و ۴۹,۵۰۰ دلار حمایت‌‌های کلیدی بیت کوین هستند و ۵۱,۸۰۰، ۵۲,۰۰۰ و ۵۳,۵۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌‌‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.

The post تحلیل قیمت بیت کوین: حمایت‌های جدیدی که می‌توانند از سقوط عمیق قیمت جلوگیری کنند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.