رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Oppo A11s – ارزان‌قیمتی دیگر برای چینی‌ها

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4083_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

جدیدترین گزارش IDC از بازار گوشی‌های هوشمند چین در سه ماهه سوم 2021، نشان می‌دهد کمپانی اوپو با عرضه 16 میلیون دستگاه اسمارت‌فون در این کشور، حدود 20 درصد از بازار چین را در اختیار داشته و با فاصله کمی از ویوو، در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. طی چند سال اخیر، عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت و رده‌پایین نقش مهمی در رساندن اوپو به این جایگاه داشته است. یکی از این دیوایس‌ها Oppo A11 بود که در اکتبر 2019 وارد بازار چین شد. حال پس از گذشت دو سال، در روز دوشنبه 27 دسامبر 2021 (6 دی 1400) باخبر شدیم اوپو تصمیم گرفته نسخه به‌روزرسانی‌شده این گوشی را با نام Oppo A11s وارد بازار داخلی چین کند. در ادامه بیشتر با این محصول جدید آشنا می‌شویم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_01.jpg

همان طور که از یک گوشی ارزان‌قیمت انتظار می‌رود – گوشی هوشمند Oppo A11s طراحی پیشرفته و خاصی نداشته و در قسمت چانه گوشی، حاشیه‌های نسبتا زیادی به چشم می‌خورد. این دیوایس ابعادی برابر با 8.4×75.1×163.9 میلی‌متر داشته و وزن آن 186 گرم اعلام شده است. شرکت سازنده به جنس بدنه اشاره‌ای نکرده، اما می‌توان حدس زد که مثل دیگر اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت اوپو، در اینجا نیز از پلاستیک استفاده شده باشد. A11s در دو رنگ مشکی (Matte Black) و سفید (Dream White) وارد بازار خواهد شد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_02.jpg

نمایشگر دستگاه از یک پنل ال‌سی‌دی به قطر 6.5 اینچ تشکیل شده است. رزولوشن نمایشگر +HD (معادل 720×1600 پیکسل) بوده و ما را به تراکم نه چندان بالای 269 پیکسل در اینچ می‌رساند. نسبت تصویر نمایشگر 20:9 و نسبت صفحه به بدنه 89.2 درصد اعلام شده است. علی‌رغم تراکم نسبتا پایین، نرخ به‌روزرسانی و نرخ نمونه برداری تاچ این نمایشگر به ترتیب 90 هرتز و 120 هرتز اعلام شده که کمتر در این رده از دیوایس‌ها دیده شده است. ناگفته نماند، حداکثر روشنایی نمایشگر به 480 نیت می‌رسد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_03.jpg

سکان هدایت A11s به چیپ‌ست نه چندان قدرتمند اسنپ‌دراگون 460 سپرده شده است. این تراشه 11 نانومتری از 4 هسته Cortex-A73 و 4 هسته Cortex-A53 (با حداکثر سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز) تشکیل شده و واحد پردازش گرافیکی آن Adreno 610 است. به تناسب مدل، 4 یا 8 گیگابایت RAM و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این دیوایس پیش‌بینی شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_04.jpg

در دپارتمان اپتیک شاهد یک مجموعه سه عضوی متشکل از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دو دوربین عمق و ماکرو (هر یک به وضوح 2 مگاپیکسل و گشودگی f/2.4) هستیم. حالت حرفه‌ای، عکاسی پانوراما، حالت پرتره، عکاسی تایم-لپس و ضبط ویدئو با وضوح 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه از امکانات دوربین اصلی برشمرده شده‌اند. ناگفته نماند، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (با گشودگی f/2.0) نیز در حفره نمایشگر تعبیه شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_05.jpg

انرژی مورد نیاز A11s توسط یک باتری بزرگ 5,000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. ظرفیت بالای باتری از نقاط مثبت این گوشی به حساب می‌آید، اما احتمالا شارژ کردن این باتری بزرگ با شارژر 18 واتی همراه آن، مدت زمان قابل‌توجهی طول خواهد کشید. گفتنی‌ست، این باتری می‌تواند انرژی لازم برای پخش آنلاین ویدئو تا 14 ساعت، بازی تا 11 ساعت و گوش دادن به موزیک تا 35 ساعت را فراهم کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_06.jpg

متأسفانه A11s با سیستم‌عامل نسبتا قدیمی‌شده اندروید 10 وارد بازار می‌شود. منوی داخلی گوشی نیز بر مبنای رابط کاربری اختصاصی ColorOS 7.2 توسعه یافته است. از جمله مهم‌ترین امکانات این پوسته می‌توان به دستیار دیجیتال Breeno و حالت Dark Mode اشاره کرد که ضمن کاهش مصرف، مانع از خستگی چشم‌ها نیز می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4083/introducing-oppo-a11s_07.jpg

اسمارت‌فون A11s یک گوشی 2 سیم‌کارته از نوع نانو است. با توجه به تراشه نسبتا قدیمی اسنپ‌دراگون 460 و محدودیت‌های آن، گوشی جدید اوپو فاقد ارتباطات نسل پنجم بوده و نهایتا از 4G پشتیبانی می‌کند. سایر گزینه‌های ارتباطی A11s عبارتند از بلوتوث 5، جک هدفون، پشتیبانی از OTG، پورت USB-C و پشتیبانی از مسیریاب‌های GLONASS ،GPS و Galileo. ناگفته نماند، یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه به چشم می‌خورد.

گوشی هوشمند Oppo A11s هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین اوپو و سایر خرده‌فروشی‌ها در چین آماده فروش است. مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی 999 یوان چین اعلام شده با نرخ کنونی تبدیل ارز تقریبا برابر است با 156 دلار آمریکا. مدل پیشرفته‌تر – با پیکربندی 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی – 1,199 یوان (188 دلار) قیمت‌گذاری شده است. ظاهرا این گوشی در یک پیکربندی دیگر – یعنی 4 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی – نیز به تولید خواهد رسید، اما قیمت آن هنوز از سوی اوپو اعلام نشده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.