رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

چرخ گوشت صنعتی رومیزی AMB

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

چرخ گوشت صنعتی رومیزی AMB در دو مدل با سایز تیغه 22 و 32 تولید شده است که در ساخت این محصولات برای بدنه از آلومینیوم و برای تیغه از استیل استفاده می کند. نمای این محصولات به شکل رومیزی ست و با قرار گیری بر روی میز به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

گلویی – روده – مارپیچ – طوقه – پنجره – سینی و … همگی از استیل ساخته می شوند که نشان دهنده سطح کیفیت بالا در این دستگاه ها خواهند بود. از این محصولات می توان در جهت چرخ کردن گوشت در قصابی ها، سوپرگوشتی ها، فست فودی ها، کبابی ها و … استفاده کرد. در واقع با استفاده از این محصول علاوه بر اینکه می توانید خروجی موفقیت آمیزی در پیش داشته باشید قادر خواهید بود با افزایش سرعت عمل خود رونق فراوانی در کسب و کار ایجاد کنید. 

چرخ گوشت amb 22: این دستگاه با داشتن تیغه 22 از ابعاد جمع و جوری برخوردار شده است که استفاده از چرخ گوشت را برای قصابی کوچک و فست فود افزایش می دهد. این محصول در گروه دستگاه های صنعتی شگفت انگیز کمپانی ای ام بی ایتالیا جای گرفته که با داشتن بدنه ی آلومینیومی علاوه بر استقامت از شست و شوی راحتی نیز برخوردار شده است. این محصول با برق مصرفی تک فاز کار می کند و با داشتن قدرت موتور 1/1 اسب بخار قادر است در روز بازدهی برابر با 300 کیلوگرم در ساعت داشته باشد. وزن 28 کیلوگرمی این چرخگوشت حمل آن را به آسانی ممکن می سازد که با 12 ماه گارانتی قابل استفاده است. 

از خصوصیات دیگر آن می توان به ابعاد 21 * 41 * 45 سانتیمتر اشاره کرد که استفاده از آن را حتی برای محیط های کوچک نیز میسر کرده است. 

چرخ گوشت amb 32: این محصول از تیغه ای با قطر 32 ساخته شده و ابعادی معادل 32 * 46 * 50 سانتیمتر و وزن 54 کیلو گرم را دارد. این چرخ گوشت رومیزی با بدنه ی آلومینیومی خود در برابر ضربه و خط و خش مقاوم شده ضمن اینکه به راحتی قابل تمیز شدن نیز می باشد. گوسفند، گاو، گوساله، مرغ، ماهی، بوقلمون و … از مواردی هستند که چرخ کردن آن ها با استفاده از این دستگاه ممکن می شود و می توان بازدهی برابر با 500 کیلو گرم در ساعت داشت. بنابراین اگر در قصابی ها، سوپرگوشتی ها، فست فودها، کبابی ها و … مشغول به فعالیت هستید می توانید از این دستگاه فوق العاده استفاده کنید. که با قدرت موتور 2/2 اسب بخاری خود می تواند خروجی با کیفیت عالی در پیش داشته باشد. وجود پایه های قرار داده شده در زیر دستگاه برای کاهش لرزش و لغزش در حین کار کردن است. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.