رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جهش بیت کوین و دوج کوین پس از فروش توییتر به ایلان ماسک؛ روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با نهایی‌شدن فروش توییتر به ایلان ماسک، بیت کوین و دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته با جهش قیمت همراه شدند و بسیاری از تحلیلگران نیز تاکنون از چشم‌انداز خود برای بازار صحبت کرده‌اند. دلایل زیادی وجود دارد که نشان‌دهنده صعودی‌بودن روند کلی بازار ارزهای دیجیتال است.

به گزارش کوین تلگراف، بازار ارزهای دیجیتال در اوایل روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) با افزایش فشار فروش مواجه شد، اما پس از آنکه مشخص شد ایلان ماسک خرید توییتر را با پرداخت ۴۴ میلیارد دلار نهایی کرده است، نشانه‌هایی از حرکات قیمتی صعودی در بازار دیده شد.

بعد از کاهش قیمت بیت کوین تا سطح ۳۸٬۲۱۰ دلار در اوایل روز دوشنبه، با انتشار اخبار فروش توییتر در رسانه‌ها، این ارز دیجیتال با جهشی ۵.۷۲ درصدی همراه شد و به بالاترین سطح چند روز اخیر خود یعنی حدود ۴۰٬۸۰۰ دلار رسید.

نمودار قیمت بیت کوین در نمای ۱ روزه.

در ادامه وضعیت داده‌های درون‌زنجیره‌ای و نظرات تحلیلگران را نسبت به آینده قیمت، بررسی خواهیم کرد.

کاهش ذخایر صرافی‌ها به انباشت شدید اشاره دارد

یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال با نام فینیکس (Phoenix) در توییتر، در رابطه با تسلط احساسات نزولی اخیر روی بازار ارزهای دیجیتال صبحت کرده است. او با انتشار نمودار زیر از کاهش ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها خبر داده که نشان‌دهنده انباشت قوی میان سرمایه‌گذاران است.

نمودار تغییرات جریان ورودی و خروجی بیت کوین در صرافی‌ها.

فینیکس گفته است:

چرا تصور می‌کنید اکنون در شرایط توزیع بیت کوین قرار گرفته‌ایم؟ این نمودارهای ساده نشان می‌دهند روند انباشت ماه‌هاست که ادامه دارد. چیزی که شاید نداشته باشید و به آن نیاز دارید، صبر است.

بیت کوین با توجه به کف‌های قیمتی قبلی همچنان صعودی است

شرکت تحلیل داده‌های درون‌زنجیره‌ای ویل‌مپ (Whalemap) با اشاره به نمودار زیر گفته در حالی که اصلاح قیمت‌های اخیر هنوز تمام نشده، سطح حمایتی که کف قیمت بیت کوین را در طول تاریخ نشان می‌دهد، همچنان بدون برخورد باقی مانده است. همان طور که از نمودار زیر پیداست، خرید بیت کوین در زمان برخورد با این سطح حمایت، سودهای بسیار خوبی در آینده برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

نمودار قیمت تحقق‌یافته بیت کوین بر اساس آدرس‌های سرمایه‌گذاران.

همان طور که نمودار بالا نشان می‌دهد، قیمت فعلی بیت کوین بسیار بالاتر از خط حمایتی است که انتهای هر چرخه کلان را مشخص می‌کند. این نمودار را می‌توان به چند روش مختلف تفسیر کرد؛ یا روند نزولی حاکم بر بازار هنوز به انتهای خود نرسیده است، یا اینکه همچنان روند صعودی بیت کوین ادامه دارد. از طرفی دیگر، سرمایه‌گذاران ممکن است این‌طور برداشت کنند که اگر کمبود قدرت کنونی در روند صعودی با سقوط به زیر ۲۰٬۰۰۰ دلار همراه شود، بازار ارزهای دیجیتال با ضربه‌ای جدی روبه‌رو خواهد شد.

آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

مایکل ون دپوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر مطرح ارزهای دیجیتال، با انتشار نمودار زیر نظر خود را درباره آینده بیت کوین بیان کرده است. ون دپوپ معتقد است سطح ۳۹٬۶۱۰ دلار یک سطح حیاتی برای غلبه بر فشار فروش و ادامه بیشتر روند صعودی است.

نمودار قیمت بیت کوین در نمای ۴ ساعته؛ تحلیل مایکل ون دپوپ.

ون دپوپ گفته است:

واگرایی قوی صعودی در روند بیت کوین وجود دارد که ممکن است در بلندمدت باعث جهش از قیمت‌های فعلی تا سطوح بالاتر شود. به نظر من بیت کوین برای ادامه روند صعودی آماده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۱.۸۳۶ تریلیون دلار رسیده و نرخ تسلط بیت کوین نیز ۴۲.۰۲ درصد است.

The post جهش بیت کوین و دوج کوین پس از فروش توییتر به ایلان ماسک؛ روند صعودی ادامه خواهد داشت؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.