رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Honor Play 30 - پایین‌رده جدید آنر با چیپ‌ست Snapdragon 480+ 5G

امتیاز دادن به این موضوع:


Soccer_Boy

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4309_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت آنر در روز سه‌شنبه 10 می 2022 (20 اردیبهشت 1401) از گوشی جدیدی به نام Honor Play 30 رونمایی کرده که یک پایین‌رده ساده با قابلیت ارتباطی 5G به‌حساب می‌آید. Honor Play 30 نه‌تنها در نام‌گذاری بلکه در بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری و کلاس کاری به Honor Play 30 Plus این شرکت شباهت دارد که چندی پیش در اواسط دسامبر 2021 معرفی شده بود. Play 30 همچون برادر بزرگ‌تر خود به صفحه‌نمایش LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و پردازنده‌ای با هسته‌های قوی‌تر Cortex-A76 مجهز شده و باتری حجیمی را نیز ارائه می‌کند. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده اما از روی مشخصات می‌توان انتظار قیمت رقابتی و مناسبی را از آن داشت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_01.jpg

اولین نکته جالب‌توجه در شکل Play 30 به فرم تک دوربین بخش پشتی آن تعلق دارد که در همراهی با فلش LED در یک طراحی مورب حالتی مشابه آیفون 13 به خود گرفته است. این گوشی که در سه رنگ مشکی، طلایی، آبی و یک رنگ ترکیبی نقره‌ای/ارغوانی ارائه می‌شود از لبه‌های تخت در پشت و رو برخوردار است و نوار صاف پیرامونی آن نیز بار دیگر بی‌شباهت به گوشی‌های اخیر اپل نیست. Play 30 از ابعاد 8.6×75.1×163.6 میلی‌متری برخوردار است و با وزن 194 گرمی با وجود آن‌که نمی‌توان هنوز آن را یک گوشی سبک دانست اما چندان سنگین نیز به حساب نمی‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_02.jpg

صفحه‌نمایش 6.5 اینچی گوشی با فناوری TFT LCD ساخته شده و رزولوشن 720×1600 پیکسلی آن به تراکم نازل 269ppi در این مدل منجر می‌شود. از یک گوشی ارزان‌قیمت طبیعتا انتظار ارائه نمایشگری با دقت رنگ بالا نمی‌رود و Play 30 نیز بر همین روال تنها از نمایش 70 درصد طیف NTSC پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی بالای صفحه‌نمایش که در بریدگی V شکل بالایی جای دارد یک نمونه ساده 5 مگاپیکسلی بدون فوکوس خودکار است که از دیافراگم لنز f/2.2 برخوردار بوده و تشخیص چهره دو بعدی را نیز انجام می‌دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_03.jpg

در پشت گوشی تنها به یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/1.8 بر می‌خوریم که از فوکوس خودکار برخوردار بوده و در فیلم‌برداری حداکثر از وضوح 1080p پشتیبانی می‌کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_04.jpg

در حالی‌که نسخه پلاس این گوشی به پردازنده 7 نانومتری Dimensity 700 مجهز شده بود، در Honor Play 30 از پردازنده جدیدتری به نام Snapdragon 480+ 5G استفاده شده که در اکتبر گذشته به‌عنوان نسخه ارتقاء یافته‌ای از Snapdragon 480 معرفی شد؛ در ساختار این پروسسور 8 نانومتری همچنان از دو هسته A76 و شش هسته A55 همراه با گرافیک Adreno 619 استفاده شده اما فرکانس دو هسته قوی‌تر آن با ده درصد ارتقاء به 2.2 گیگاهرتز رسیده است. رم گوشی 4 یا 8 گیگابایت از نوع LPDDR4X بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت دیگر) دارد. رم 8 گیگابایتی این گوشی را می‌توان با کمک حافظه داخلی دستگاه تا 2 گیگابایت دیگر یعنی مجموعا 10 گیگابایت ارتقاء داد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_05.jpg

باتری گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توجه به وضوح پایین صفحه‌نمایش از یک سو و پردازنده نسبتا کم‌مصرف آن، روی کاغذ دوام بالایی را ارائه می‌کند. یک بار شارژ این باتری به‌گفته شرکت سازنده برای بیش از 24 ساعت مکالمه فورجی، 23 ساعت مرور وب، 16 ساعت نمایش ویدئو و 26 ساعت پخش موسیقی مناسب خواهد بود. از شارژ سریع در این مدل خبری نیست و شارژر ضعیف 10 واتی ارائه شده همراه آن به‌گفته آنر به زمانی بیش از 2 ساعت و 30 دقیقه (دقیقه 157 دقیقه) برای پر کردن باتری نیاز دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_06.jpg

وای‌فای ac، بلوتوث 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدست و مسیریاب‌های ماهواره‌ای تک فرکانس برخی دیگر از راه‌های ارتباطی این مدل را تشکیل می‌دهند و از NFC نیز در آن پشتیبانی نمی‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4309/introducing-honor-play-30_07.jpg

Honor Play 30 با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 5.0 در آینده نزدیک به بازار چین ارائه شده و هنوز از قیمت آن در این بازار و امکان ارائه احتمالی آن به دیگر بازارها خبری در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.