رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیرعامل بایننس: برنامه دو کوان برای بازیابی شبکه ترا کارساز نیست

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، گفته معتقد است برنامه دو کوان برای نجات اکوسیستم لونا، کارساز نخواهد بود. کوان دو روز پیش پیشنهادی را در وب‌سایت رسمی بلاک چین تِرا منتشر کرد که در آن توصیه شده بود برای نجات اکوسیستم لونا، یک فورک جدید از شبکه ترا راه‌اندازی شود.

به گزارش کریپتو اسلیت، ژائو گفته است:

این [ایده] کارساز نخواهد بود. [ارز دیجیتال] یک فورک جدید [لزوماً] به این خاطر که از شبکه‌ای دیگر جدا شده است، ارزشی پیدا نمی‌کند. این تصور تنها یک خیال واهی است. [به عبارتی دیگر] نمی‌توان تمام تراکنش‌ها را، چه درون‌زنجیره‌ای و چه برون‌زنجیره‌ای (درون صرافی‌های متمرکز) از یک اسنپ شات (Snapshot) قدیمی به بعد بی‌اعتبار کرد.

اسنپ شات ساعت یا تاریخ مشخصی است که موجودی و فعالیت آدرس‌های شبکه در آن ثبت می‌شود.

ظاهراً برای ژائو هم سؤال است که بیت کوین‌های بنیاد لونا پس از آنکه در قالب وام به بازارسازهای (Market Makers) شبکه ترا داده شدند، سر از کجا در آورده‌اند. کوان اما می‌گوید گزارش‌هایی که تاکنون منتشر کرده‌اند، این مسئله را به‌طور کامل توضیح می‌دهد و بنیاد لونا هم در حال مستندسازی موارد استفاده از این بیت کوین‌هاست.

او از افراد درگیر با اتفاقات اخیر خواسته تا «صبر» داشته باشند، چراکه در حال حاضر «تیم آنها به‌طور هم‌زمان چند کار مختلف را پیش می‌برد». ژائو در پیامی دیگر و با لحنی طعنه‌آمیز استراتژی کوان را با این ایده مقایسه کرده است که بخواهیم از شبکه بیت کوین در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۷ آبان ۱۴۰۰ – زمان رکوردشکنی قیمت بیت کوین) یک اسنپ شات بگیریم و سپس با اطلاعات آن اسنپ شات یک فورک جدید راه‌اندازی کنیم و انتظار داشته باشیم که قیمت بیت کوین‌های موجود در زنجیره‌ جدید همان ۶۸٬۰۰۰ دلار باشد!

همچنین بخوانید: بنیان‌گذار ترا ضرر هولدرهای لونا و UST را جبران می‌کند؛ اما چگونه؟

ژائو گفته هیچ وقت هولدر UST نبوده است و شناخت کاملی هم از این استیبل کوین ندارد. او گفته معمولاً زمانش صرف چیزهای دیگری می‌شود، اما اکنون به ناچار با این موضوع درگیر شده است. به‌طور کلی، از توییت‌های ژائو پیداست که او احترامی برای دو کوان و همچنین شبکه ترا قائل نیست.

او حتی در توییتر خود لینکی به محتوای مربوط به مطلب «جهش گربهٔ مرده» یا «Dead Cat Bounce» داده است. این حرکت او به‌طور غیرمستقیم به جهش روز گذشته قیمت لونا پس از انتشار پیشنهاد دو کوان برای جبران خسارت هولدرها اشاره دارد. منظور از جهش گربهٔ مرده، افزایش جزئی قیمت یک دارایی است که در مجموع در یک روند نزولی بزرگ گرفتار شده است. به عبارتی دیگر، فرض در این اصطلاح کنایی این است که حتی یک گربهٔ مرده هم زمانی که از ارتفاع خیلی بلند سقوط کند، پس از برخورد به زمین، کمی به سمت بالا جهش پیدا می‌کند.

ژائو درباره راه‌اندازی مجدد فعالیت بلاک چین ترا نیز گفته است که اگر آنها به تیم ترا فشار وارد نمی‌کردند، توقف این شبکه تا الان ادامه پیدا کرده بود و حتی ممکن بود به این بلاک چین آسیب‌هایی جدی وارد شود.

اعتبارسنج‌های شبکه ترا هنوز هیچ پیشنهادی را برای بازیابی این بلاک چین و جبران خسارت هولدرها تأیید نکرده‌اند و اعضای جامعه این ارز دیجیتال از طریق انجمن‌های آنلاین موجود در وب‌سایت ترا، همچنان در حال گفت‌وگو هستند.

The post مدیرعامل بایننس: برنامه دو کوان برای بازیابی شبکه ترا کارساز نیست appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.