رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

وضعیت بازار: بهبود آهسته قیمت‌ها

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

حمایت از قیمت بیت کوین در حوالی ۲۸,۵۰۰ دلار موجب رشد قیمت و عبور از مقاومت ۲۹,۵۰۰ دلاری شد. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۳۰,۲۰۰ دلار معامله می‌شود که یعنی ۳ درصد نسبت به دیروز و ۴ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

به گزارش کریپتونیوز، آلت کوین‌ها نیز مشابه بیت کوین روندی صعودی داشتند. اتریوم بخشی از زیان‌های وارده اخیر را جبران کرده و به بالای ۲,۰۰۰ دلار صعود کرد. ایکس‌آرپی (XRP) حرکتی را در بالای سطح ۰.۴۲ دلار آغاز کرد و در تلاش است رشد خود را سرعت ببخشد. کاردانو اما در محدوده ۰.۵۵ دلاری با مقاومت روبرو شده است.

وضعیت بازار: بهبود آهسته قیمت‌هاکل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از اصلاح قیمت، بار دیگر از بیت کوین در محدوده ۲۸,۵۰۰ دلار حمایت شد و بهبود قیمت تا آن‌جا رخ داد که مقاومت ۳۰,۰۰۰ دلاری نیز شکسته شد. اگر روند هم‌چنان صعودی باشد، اولین مقاومت روبروی آن، در محدوده ۳۰,۵۰۰ دلار ظاهر می‌شود. مقاومت‌های کلیدی بعدی هم‌چنان نزدیک به سطوح ۳۱,۲۰۰ و ۳۱,۵۰۰ دلار خواهد بود.
اما اگر بیت کوین روندی نزولی داشته باشد، اولین حمایت در سطح ۲۹,۸۵۰ دلار قرار دارد. حمایت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۲۹,۵۰۰ دلار خواهد بود و در صورت شکسته‌شدن این حمایت ریزش بیت کوین احتمالا اساسی خواهد بود.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز وضعیتی مشابه با بیت کوین داشت و توانست به بالاتر از ناحیه ۱,۹۵۰ دلار برسد. در ادامه روند افزایش قیمت حفظ شده و مقاومت ۲,۰۰۰ دلاری نیز از پیش رو برداشته شد. قیمت اتریوم نسبت به دیروز و همچنین نسبت به هفته گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است. اگر روند پیش روی قیمت صعودی باشد، اولین مقاومت در ناحیه ۲,۰۵۰ دلار قرار خواهد گرفت و مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۲,۱۲۰ دلار خواهد بود. در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، روند صعود اتریوم شدت خواهد گرفت.
اما به فرض نزولی‌بودن بازار، اولین حمایت در محدوده ۱,۹۵۰ دلار و دومین حمایت در ۱,۹۰۰ دلار خواهد بود که شکسته‌شدن آن ممکن است عواقبی شدیدتر برای دارندگان اتریوم در پی داشته باشد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو توانست در محدوده ۰.۵۰ دلار حمایت کسب کند و بعد بخش کوچکی از ریزش اخیر خود را جبران کرد و به بالای سطح ۰.۵۳۲ دلار رسیده و در محدوده ۰.۵ دلار با یک مقاومت قوی روبروست.

حمایت بی‌ان‌بی (BNB) در محدوده ۲۸۸ دلار مورد آزمایش قرار گرفت و از پس حمایت برآمد. بدین ترتیب قیمت اکنون با مقاومتی در محدوده ۳۱۲ دلار روبروست که در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، برای شکستن مقاومت ۳۲۰ دلاری گام خواهد برداشت.

قیمت سولانا به بالای ۵۰ دلار بازگشت، اما در محدوده ۵۵ دلار با یک مقاومت کلیدی روبرو شده است و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۵۲ دلار معامله می‌شود. در صورت شکسته‌شدن مقاومت ۵۵ دلاری، پتانسیل رشد قیمت تا ۶۰ دلار نیز وجود دارد.

از قیمت دوج کوین در محدوده ۰.۰۸۲۰ دلار حمایت می‌شود. قیمت در حال افزایش است و در حال حاضر بالای سطح ۰.۰۸۵۰ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی نزدیک به سطح ۰.۰۹۰ دلار است که در صورت عبور از این مقاومت قیمت به سمت ۰.۰۹۵ دلار میل خواهد کرد.

ایکس‌آرپی (XRP) بالاتر از سطح ۰.۴۰ دلار برگشته و دوباره از ۰.۴۲ دلار عبور کرد و اکنون در ناحیه ۰.۴۳۲ دلار با مقاومت روبرو شده است. در حال حاضر در محدوده ۰.۴۵ دلار مقاومتی کلیدی پیش روی نمودار قیمت این ارز دیجیتال قرار دارد.

همچنین بخوانید: داده‌های تازه: با افزایش احساس ترس، سرمایه‌گذاران ضعیف در حال خروج از بازار هستند

بسیاری از آلت کوین‌های بازار بیش از ۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده‌اند. از میان آنها قیمت کازماس با افزایش حدود ۱۲ درصد طی شبانه روز گذشته رشد خوبی را به ثبت رساند. قیمت این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته نیز ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به‌طور خلاصه، بیت کوین بار دیگر به بالای محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار بازگشته است با این حال برای حفظ این روند نیازمند شکست مقاومت‌های ۳۰,۵۰۰ دلاری و ۳۱,۲۰۰ دلاری خواهد بود.

The post وضعیت بازار: بهبود آهسته قیمت‌ها appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.