رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

رونمایی از Moto G71s – نامی جدید برای Moto G82 جهت عرضه در بازار چین

امتیاز دادن به این موضوع:


Soccer_Boy

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4326_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

حدود یک هفته قبل، موتورولا از یک گوشی هوشمند در سری G تحت عنوان Moto G82 پرده برداشت. حال، این شرکت آمریکایی – که بخش موبایل آن در تملک لنوو قرار دارد – روز سه‌شنبه 17 می 2022 (27 اردیبهشت 1401) از یک گوشی هوشمند دیگر با نام Moto G71s رونمایی کرد. این دو دیوایس از نظر مشخصات تفاوتی با هم ندارند (به غیر از دو سه مورد جزئی که G71s کمی بالاتر است). با این اوصاف، شاید نتوان علت تغییر نام این دیوایس را به‌خوبی درک کرد. اما به گفته برخی کارشناسان، ظاهرا Moto G71s ورژنی از Moto G82 است که صرفا در چین عرضه خواهد شد. در ادامه بیشتر با مشخصات این گوشی جدید آشنا می‌شویم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4326/introducing-motorola-moto-g71s_01.jpg

اسمارت‌فون Moto G71s از لحاظ طراحی ظاهری هیچ تفاوتی با Moto G82 ندارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی (Meteorite Black) و سفید (White Lily) به تولید رسیده و تنها 7.99 میلی‌متر ضخامت دارد. نمایشگر 6.6 اینچی این دیوایس از نوع OLED بوده و رزولوشن آن همچنان +FHD است. این نمایشگر 91.3 درصد از سطح رویی بدنه را تشکیل داده و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی آن، صفحه روانی را به دست می‌دهد. سایر مشخصات این نمایشگر عبارتند از پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3، فیلتر نور آبی با تأییدیه از SGS و پشتیبانی از فناوری کاهش نور صفحه DC Dimming.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4326/introducing-motorola-moto-g71s_02.jpg

چیپ‌ست 6 نانومتری اسنپ‌دراگون 695 وظیفه پردازش در این گوشی را بر عهده دارد. این تراشه مشتمل بر 2 هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A78 و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 بوده و پردازنده گرافیکی آن Adreno 619 است. این گوشی در حال حاضر فقط در یک پیکربندی با 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی به تولید می‌رسد که با افزودن میکرو اس‌دی می‌توان حافظه داخلی آن را ارتقا داد. ناگفته نماند، موتورولا برای Moto G82 رم 6 گیگابایتی را در نظر گرفته بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4326/introducing-motorola-moto-g71s_03.jpg

دپارتمان اپتیک گوشی در پشت دستگاه از سه عضو تشکیل شده است. دوربین اصلی گوشی 50 مگاپیکسلی بوده و به لرزه‌گیر اپتیکال و تکنولوژی ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل مجهز شده است. یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی (با میدان دید 121 درجه) و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی (با امکان نزدیک شدن تا فاصله 4 سانتی‌متری سوژه) سایر اعضای دپارتمان را تشکیل می‌دهند. یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی نیز در حفره مرکزی نمایشگر قرار داشته که با داشتن میدان دید 105 درجه، برای سلفی‌های دسته‌جمعی مناسب به نظر می‌رسد. ناگفته نماند، با توجه به اینکه موتورولا، Moto G71s را برای ولاگینگ مناسب می‌داند، قاعدتا دوربین‌های عقب و جلو می‌توانند به‌خوبی از پس ضبط همزمان ویدئو برآیند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4326/introducing-motorola-moto-g71s_04.jpg

ظرفیت باتری همچنان 5,000 میلی‌آمپر ساعت است، اما توان شارژر 33 وات اعلام شده که کمی بیشتر از توان 30 واتی شارژر در Moto G82 است. سیستم‌عامل اسمارت‌فون Moto G71s اندروید 12 بوده و منوی داخلی آن بر مبنای رابط کاربری اختصاصی My UX 3.0 توسعه یافته است. علی‌رغم وجود نمایشگر OLED، موتورولا حسگر اثر انگشت را روی دکمه پاور در لبه سمت راست تعبیه کرده است. اسپیکرهای استریوی گوشی نیز به تکنولوژی دالبی آتموس تجهیز شده‌اند. بد نیست بدانید، این گوشی از چند جهت برای افراد مسن بهینه‌سازی شده و قابلیت‌هایی مثل تماس یک دکمه‌ای، حالت ساده و ... در آن لحاظ شده‌اند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4326/introducing-motorola-moto-g71s_05.jpg

با توجه به مودم 5G در اسنپ‌دراگون 695، گوشی جدید موتورولا از ارتباطات نسل پنجم بهره می‌برد. عرضه این دیوایس در حال حاضر در انحصار اپراتور China Mobile بوده و همان طور که گفته شد، احتمالا فقط در چین عرضه خواهد شد. قیمت این محصول 1,699 یوان چین اعلام شده که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 253 دلار آمریکا. به گفته برخی صاحب‌نظران، این گوشی می‌تواند رقیبی خوبی برای Redmi Note 11 Pro 5G یا Realme Q5 5G باشد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.