رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تیم تِرا در حال جمع‌آوری اطلاعات هولدرهای لونا برای برگزاری ایردراپ توکن جدید است؛ هر گروه چقدر دریافت می‌کند؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تیم تِرا ظاهراً جمع‌آوری اطلاعات مربوط به هولدرهای لونا و «UST» را آغاز کرده و قرار است در صورت نهایی‌شدن طرح راه‌اندازی فورک، با استفاده از این اطلاعات توکن‌های شبکه جدید را میان هولدرهای خسارت‌دیدهٔ این دو ارز دیجیتال تقسیم کند؛ اما در این ایردراپ احتمالی، هر گروه از هولدرها چه مقدار توکن دریافت خواهند کرد؟

به گزارش ارزدیجیتال، دو کوان، بنیان‌گذار شبکه تِرا، روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که تیم آنها در حال تهیه اسنپ شات (Snapshot) از اطلاعات مربوط به موجودی هولدرهای لونا و US»، قبل و بعد از سقوط ارزش این توکن‌هاست. اسنپ شات روشی برای جمع‌آوری اطلاعات در بلاک چین است که می‌توان با آن آمار مربوط به موجودی آدرس‌های مختلف را در تاریخی مشخص گردآوری کرد.

کوان در توییتر خود نوشته است:

در حال تهیه اسنپ شات و جمع‌آوری اطلاعات از چندین صرافی‌ هستیم. صرافی‌های زیادی برای بررسی وجود دارد و از آنجایی که باید داده‌های مربوط به گذشته را از آنها دریافت کنیم، این کار کمی زمان‌بر خواهد بود.

این اقدام تیم تِرا در حالی صورت می‌گیرد که ۳ روز مانده به پایان رأی‌گیری جامعه این ارز دیجیتال برای راه‌اندازی یک فورک جدید از شبکه تِرا، حدود ۶۳ درصد از مشارکت‌کنندگان موافق و ۱۷ درصد مخالف ایده راه‌اندازی فورک هستند. گفتنی است ۲۰ درصد مابقی رأیی ممتنع دارند و بخشی از اعتبارسنج‌های ترا نیز هنوز در این رأی‌گیری شرکت نکرده‌اند.

آخرین نتایج رأی‌گیری مربوط به پیشنهاد راه‌اندازی فورک جدید از شبکه تِرا.

ایردارپ توکن‌های جدید چگونه خواهد بود؟

راه‌اندازی یک فورک از بلاک چین تِرا و جبران خسارت هولدرهای لونا و UST با توکن‌های شبکه جدید، پیشنهاد خودِ دو کوان بوده و اجرای آن هنوز قطعی نشده است. با این حال، آن‌طور که در آخرین نسخه از متن این پیشنهاد آمده، قرار است ۳۰ درصد از عرضه کل توکن‌های جدید (که احتمالاً ۱ میلیارد واحد است) به استخری ویژه جامعه لونا اختصاص داده شود.

۳۵ درصد بین آن دسته از هولدرهای لونا تقسیم خواهد شد که قبل از سقوط قیمت این ارز دیجیتال از این توکن در حساب صرافی یا کیف پول خود نگهداری می‌کردند. ۱۰ درصد هم بین کاربرانی توزیع می‌شود که پس از سقوط قیمت‌ها اقدام به خرید لونا کرده‌اند. ۱۰ درصد دیگر سهم آن دسته از هولدرهای UST است که پیش از سقوط، از این استیبل کوین در انکور پروتکل (Anchor Protocol) نگهداری می‌کردند و کسانی هم که پس از سقوط اقدام به خرید UST کرده‌اند، در مجموع ۱۵ درصد از عرضه کل لوناهای جدید را در قالب ایردراپ دریافت خواهند کرد.

نکته‌ای که بیشتر از هرچیز برای هولدرهای خسارت‌دید لونا و UST اهمیت دارد، این است که در مجموع چند دلار در ایردراپ شبکه جدید دریافت خواهند کرد. با فرض اینکه تعداد کل توکن‌های شبکه جدید همان یک میلیارد واحد باشد و درصد‌های اختصاص‌داده‌شده به هر دسته از هولدرها نیز دیگر تغییر کند، باز هم از آنجایی که قیمت توکن‌های شبکه جدید مشخص نیست، فعلاً نمی‌توان گفت هولدرهای ضررکردهٔ لونا و UST چند دلار در این ایردراپ احتمالی خسارت دریافت خواهند کرد.

The post تیم تِرا در حال جمع‌آوری اطلاعات هولدرهای لونا برای برگزاری ایردراپ توکن جدید است؛ هر گروه چقدر دریافت می‌کند؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.