رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تنوع انواع چرخ گوشت های الکتروکار

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

از دلایل اصلی جذب شدن مخاطبان به خرید این چرخ گوشت ها، در وهله اول تنوع بالای آن هاست چرا که انتخاب را برای افراد راحت تر می سازد. البته باید گفت که شاید این گستردگی تنوع بعضی ها را به شک در انتخاب وا دارد که پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از خرید با کارشناسان ما مشورت داشته باشید. 

تولید و ساخت این چرخ گوشت ها بر اساس دسته بندی های مختلفی بوده که در این میان در ابتدا باید به سایز 12، 22، 32 و 42 و سپس عملکرد گیربکسی و تسمه ای اشاره نماییم. 

چرخ گوشت سایز 12 الکتروکار: این مدل چرخ گوشت ها که بر اساس کاربردشان برای مصارف خانگی به چرخ گوشت های نیمه صنعتی و خانگی نیز معروف شده اند، قابل استفاده برای منازل، شرکت ها، مدارس و سایر مراکز تهیه غذا و … خواهند بود. 

چرخ گوشت الکتروکار سایز 22: انتخاب این چرخ گوشت ها برای مصارفی نظیر سوپر پروتئینی ها، رستوران ها، هتل ها و .. ایده آل ترین گزینه است. این چرخ گوشت ها نیز هم در دسته بندی چرخ گوشت های نیمه صنعتی و هم صنعتی جای می گیرند. 

چرخ گوشت 32 الکتروکار: این گروه از چرخ گوشت های الکتروکار به عنوان چرخگوشت های صنعتی و در دسته پرفروش ترین جای دارند که می تواند بازدهی قابل توجهی از گوشت های چرخ کرده را ارائه دهد. این محصولات در نوع رومیزی و ایستاده به تولید رسیده اند و ابعاد آن ها به نسبت مدل های 12 و 22 بزرگ تر و وزنشان نیز سنگین تر است. 

چرخ گوشت 42 الکتروکار: اگر حجم کاری شما بالاست و نیاز به چرخ گوشتی دارید تا بتوان این حجم از فعالیت را پاسخگو باشد، بهتر است که از این سایز چرخگوشت انتخاب نمایید. 

چرخ گوشت گیربکسی هم دستگاهی در جهت چرخ گیری فقط گوشت است و در مقابل چرخ گوشت تسمه ای می تواند هم چرخ گیری گوشت را انجام دهد و هم مواد آبدار را، بدون اینکه مشکلی برای دستگاه به وجود آید. 1865977781_--.jpg.0a55e20f083a0d5745bf56c76fdf1b7f.jpg

قیمت انواع چرخگوشت الکتروکار

برای اطلاع از قیمت انواع چرخ گوشت الکتروکار می توانید به فروشگاه چرخ گوشت charkhegosht.com مراجعه نمایید  این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه محصولات قرار داده شده بر روی سایت charkhegosht از مناسب ترین قیمت برخوردار هستند به طوریکه این مجموعه قیمت و همچنین کیفیت این محصولات را تضمین می نماید. 
قطعات چرخگوشت الکتروکار شامل طوقه، فیلتر، موتور، چرخ دنده، محفظه، اهرم ثابت کننده، جاگلویی و گلویی، سینی، تیغه، پنجره و مارپیچ است که هر کدام از این قطعات وظیفه ی خاصی را در دستگاه چرخگوشت انجام می دهند. چنانچه هر کدام از این قطعه ها نیز نیاز به تعمیر و حتی تعویض پیدا کرد می توانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین بازه ی زمانی تعمیر آن را به ما بسپارید. 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.