رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی نسخه جدیدی از Galaxy A23 5G با مقاومت بالا در برابر آب و تنها یک دوربین در پشت

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4611_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

اوایل مارچ 2022 سامسونگ از گوشی رده‌پایینی به نام Galaxy A23 (با ارتباطات 4G) پرده برداشت و چندی بعد در ماه آگوست، مدل نسل پنجمی این گوشی با نام Galaxy A23 5G برای عرضه در بازارهای آمریکا و اروپا معرفی شد. کمپانی سامسونگ به‌تازگی روز سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 (1 آذر 1401) از نسخه جدیدی از این گوشی رونمایی کرد. این اسمارت‌فون درست مثل مدل قبلی Galaxy A23 5G نام داشته و برای عرضه در بازار ژاپن تدارک دیده شده است. محصول جدید سامسونگ یک گوشی رده پایین محسوب شده و به جز مقاومت بالا در برابر آب و گرد و خاک، مشخصات چندان قابل‌توجهی ندارد، از جمله تراشه Dimensity 700، باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی و تنها یک دوربین در پشت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4611/introducing-new-samsung-galaxy-a23-5g-in-japan_01.jpg

ظاهر ورژن جدید Galaxy A23 5G از جلو، با داشتن حاشیه‌های نسبتا زیاد و ناچ قطره آب، تفاوت محسوسی با مدل‌های قبلی این گوشی (چه 4G و چه 5G) ندارد، اما تفاوت اصلی در پشت دستگاه است که در آن به جای چهار دوربین تنها یک لنز دوربین به همراه یک فلش ال‌ای‌دی مشاهده می‌شود. محصول جدید سامسونگ در ابعاد 9×71×150 میلی‌متر طراحی شده و 168 گرم وزن دارد. ناگفته نماند، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک با داشتن درجه حفاظت IP68 (که در این سطح از گوشی‌ها کمتر مشاهده شده) از جمله نقاط مثبت این محصول به شمار می‌رود.

نمایشگر 5.8 اینچی گوشی از نوع ال‌سی‌دی (TFT) بوده و رزولوشن +HD (معادل 1560×720 پیکسل) دارد. طبق ادعای شرکت سازنده، این نمایشگر به حالت محافظت از چشم مجهز بوده و با کاهش نور آبی، از خسته شدن چشم جلوگیری می‌کند. (البته سامسونگ در این رابطه، به هیچ تأییدیه‌ای اشاره نکرده است)

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4611/introducing-new-samsung-galaxy-a23-5g-in-japan_02.jpg

پردازش در نسخه جدید Galaxy A23 5G به تراشه Dimensity 700 (محصول مدیاتک) سپرده شده است. این چیپ‌ست – که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده – در کلاستر قوی‌تر دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A76 و در کلاستر ضعیف‌تر شش هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55 داشته و واحد پردازش گرافیکی آن Mali-G57 است. این دیوایس تنها در یک پیکربندی با 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به تولید می‌رسد. با توجه به پشتیبانی از میکرو اس‌دی، می‌توان حافظه داخلی را تا 1 ترابایت دیگر نیز ارتقاء داد.

همان طور که گفته شد، مجموعه دوربین در پشت دستگاه تنها شامل یک دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی است. این دوربین رزولوشنی معادل 50 مگاپیکسل داشته و در پشت لنزی به گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. فوکوس خودکار، زوم دیجیتال تا 10 برابر، حالت شب، تشخیص منظره و ضبط ویدئوی FHD با سرعت 30 فریم در ثانیه از جمله امکانات این دوربین به شمار می‌روند. یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی (f/2.0) نیز در ناچ قطره آب بالای نمایشگر تعبیه شده است. جالب است بدانید، تنها با 2 بار فشار دادن متوالی دکمه پاور، می‌توان اپلیکیشن دوربین را بالا آورد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4611/introducing-new-samsung-galaxy-a23-5g-in-japan_03.jpg

باتری‌های 5,000 میلی‌آمپر ساعتی رفته‌رفته به یک استاندارد در بین عمده اسمارت‌فون‌ها تبدیل شده، اما سامسونگ در ساخت نسخه جدید Galaxy A23 5G به یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی بسنده کرده که از استاندارد شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت گوشی روی دکمه پاور تعبیه شده که به گفته شرکت سازنده حتی با انگشت خیس نیز کار می‌کند. علاوه بر آن، تشخیص چهره هم یکی دیگر از روش‌های احراز هویت در این دیوایس است که طبق ادعای سامسونگ، حتی با داشتن ماسک روی صورت نیز امکان‌پذیر است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4611/introducing-new-samsung-galaxy-a23-5g-in-japan_04.jpg

شرکت سازنده در معرفی ورژن جدید Galaxy A23 5G به امکانات جالبی اشاره می‌کند، از جمله قابلیت ردیابی دیوایس از راه دور (device remote tracking) که به موجب آن در هر لحظه می‌توان به موقعیت مکانی گوشی پی برد. همچنین، قابلیت ضبط مکالمه می‌تواند در مواقعی که امکان یادداشت‌برداری وجود ندارد، مفید واقع شود. ارسال پیام اضطراری (Send SOS Message)، حالت کاربری آسان (Easy Mode) و انتقال داده‌ها از یک گوشی به گوشی دیگر با استفاده از اپلیکیشن Smart Switch از دیگر امکانات جالب این اسمارت‌فون جدید محسوب می‌شوند.

سیستم‌عامل گوشی اندروید 12 بوده و منوی داخلی آن بر مبنای رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 توسعه یافته است. این اسمارت‌فون سیم‌کارت نانوی نسل پنجمی پذیرفته و از گزینه‌های ارتباطی مثل بلوتوث 5.2، جک هدفون، پورت USB-C و NFC بهره می‌برد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4611/introducing-new-samsung-galaxy-a23-5g-in-japan_05.jpg

ورژن جدید Galaxy A23 5G در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید وارد بازار ژاپن می‌شود. قیمت این محصول 32,800 ین ژاپن اعلام شده که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 234 دلار آمریکا.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.