رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیلگر داده‌های آن‌چین: بیت کوین به اوج چرخه نزولی خود نزدیک می‌شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین پس از سقوط بیش از ۲۰درصدی خود در ۳ هفته اخیر، عمدتاً در محدوده ۱۶٬۰۰۰ دلاری در حال نوسان بوده است. اکنون، یک تحلیلگر برجسته با استناد به داده‌های تاریخی یک مدل ‌آن‌چین (On-chain)، عقیده دارد بیت کوین به اوج چرخه نزولی خود نزدیک شده است؛ با این حال، برای شروع روند جدید باید بیشتر از این کاهش یابد.

به گزارش دیلی هودل، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر معروف آن‌چین، یک مدل بیشینه درد (Max Pain) دارد که کف قیمت بیت کوین را در اوج چرخه نزولی بازار مشخص می‌کند.

وو به یک میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر گفته است که در مدل بیشینه درد با بررسی قیمتی که در آن نقطه ۵۸ تا ۶۱درصد از کل بیت کوین‌ها کمتر از قیمت خرید یا در ضرر باشند، کف قیمت را تخمین می‌زند.

وو می‌گوید:

کف قیمت بیت کوین به زیر سطح مدل بیشینه درد نزدیک می‌شود. از لحاظ تاریخی، قیمت بیت کوین زمانی به پایین‌ترین حد چرخه نزولی خود می‌رسد که ۵۸ تا ۶۱درصد از سکه‌ها در ضرر باشند (سایه نارنجی). سایه سبز نیز برای سکه‌های مسدودشده در صندوق گری‌اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) تعدیل شده است.

عرضه در ضرر بیت کوین در مدل بیشینه درد.

اگر از نمایی نزدیک‌تر به نمودار نگاه کنیم، این مدل نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین همچنان می‌تواند تا حدود ۱۲٬۰۰۰ دلار کاهش یابد.

عرضه در ضرر بیت کوین در مدل بیشینه درد.

وو، در یک مدل کمتر سخت‌گیرانه دیگر، بر اساس شاخص روز انباشت‌های تجمیعی تلف‌شده (CVCDD) می‌گوید بیت کوین در حال آزمایش کف قیمت خود است.

این تحلیلگر توضیح داد:

زمانی که سکه‌ها از سرمایه‌گذاران قدیمی به سرمایه‌گذاران جدید منتقل می‌شوند، هر تراکنش دارای ارزشی دلاری است و همچنین زمان هودل‌کردن سرمایه‌گذار پیشین را از بین می‌برد. شاخص روز انباشت‌های تجمیعی تلف‌شده، مجموع تجمعی این تخریب ارزش-زمان به‌عنوان نسبتی از سن بازار است که برای درجه‌بندی ضریب بر ۶میلیون تقسیم می‌شود.

وو می‌گوید مدل روز انباشت‌های تجمیعی تلف‌شده بر این ایده استوار است که بیت کوین با ورود نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران به بازار، تمایل به ایجاد کف قیمتی جدید دارد.

وو دراین‌باره گفته است:

بر اساس مدل روز انباشت‌های تجمیعی تلف‌شده، بیت کوین در حال آزمایش کف قیمت خود است. [این مدل] از سن و ارزش بیت کوینی که به سرمایه‌گذاران جدید منتقل شده است برای ایجاد یک کف قیمتی استفاده می‌کند. تئوری: وقتی سکه‌های قدیمی (مثلاً با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری شده‌اند) به سرمایه‌گذاران جدید (مثلاً با قیمت ۱۶٬۰۰۰ دلار) منتقل می‌شوند، بازار کف قیمت بالاتری را تجربه می‌کند.

شاخص روز انباشت‌های تجمیعی تلف‌شده روی نمودار قیمت بیت کوین.

The post تحلیلگر داده‌های آن‌چین: بیت کوین به اوج چرخه نزولی خود نزدیک می‌شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.