رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تاکنون

امتیاز دادن به این موضوع:


ircfc

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

n00019303-b.jpg

نوکیا همچنان به تعهد خود برای ارتباط یک میلیارد کاربر بعدی پایبند است.

به گزارش ایتنا، نوکیا گوشی‌های نوکیا ۱۰۰ و نوکیا ۱۰۱ ، مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تا به امروز را در ادامه تعهدات خود در ایجاد ارتباط یک میلیارد کاربر بعدی با تلفن‌های همراه معرفی کرد.

این گوشی‌ها امکاناتی مدرن، طراحی جالب، قابلیت‌های کاربردی و سرگرم‌کننده‌ای دارند و از سرویس‌هایی پشتیبانی می‌کنند که با دسترسی به اطلاعات و سرگرمی ارزش یک تلفن همراه را بالا می‌برند.

نوکیا ۱۰۱ پنجمین گوشی دوسیم‌کارته نوکیا در سه ماه اخیر و از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تاکنون است. قابلیت دوسیم‌کارته در این گوشی به کاربران امکان می‌دهد تا با دو شبکه متفاوت ارتباط برقرار کرده و تماس و پیام‌ دریافت کنند. با برنامه مدیریت سیم‌کارت نوکیا کاربران قادرند بین سیم‌کارتی که می‌‎خواهند برای برقراری تماس استفاده کنند و سیم کارتی که می‌خواهند با آن پیام ارسال کنند، یک گزینه را انتخاب کنند. این کار به آنها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را مدیریت کنند و بدون اینکه نیاز به چند تلفن همراه باشد پوشش شبکه را حفظ کنند. علاوه بر این، مدیریت سیم‌کارت به کاربران امکان می‌دهد که تنظیمات ۵ سیم‌کارت را روی گوشی ذخیره کنند و آنها را با اسم و نشان اختصاصی در تنظیمات سیم‎‌کارت شخصی‌سازی کنند.

نوکیا ۱۰۱ علاوه بر رادیو اف‌ام، امکاناتی نظیر پخش‌کننده موسیقی و بلندگویی با قدرت ۱۰۳ فون دارد و با کارت حافظه microSD تا ۱۶ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند همه مجموعه موسیقی خود را همیشه همراه داشته باشند.

نوکیا ۱۰۰ برای کاربرانی ایده‌آل است که به دنبال تداوم و سادگی و در عین حال مقرون به صرفه بودن در برقراری تماس‌ها و ارسال پیام‌ها هستند. نوکیا ۱۰۰ مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی رنگی نوکیا است و مردم می‌توانند از سیستم منوی جذاب و جدید شبکه‌ای با آیکون‌هایی جالب که به راحتی خوانده می‌شوند لذت ببرند. علاوه بر این، نوکیا ۱۰۰ رادیو اف‌امی دارد که کاربران با آن می‌توانند به موج موزیک مورد علاقه در خانه یا بیرون از منزل دسترسی پیدا کنند.

نوکیا ۱۰۰ و نوکیا ۱۰۱ از سرویس‌های Nokia Life Tools (در بازارهای منتخب) و Nokia Money (در هند) پشتیبانی می‌کنند و دسترسی فوری به اطلاعات محلی در مورد بهداشت، آموزش، کشاورزی و سرگرمی ایجاد می‌کنند.

مِری مک داوِل، نایب رئیس بخش تلفن‌های معمولی نوکیا می‌گوید: « ما به این نکته رسیدیم که برای بسیاری از یک میلیارد کاربر بعدی، خرید تلفن همراه نوعی سرمایه‌گذاری است. مردم به دنبال گوشی هستند که امکاناتی عالی داشته و همینطور مورد اطمینان باشد. نوکیا ۱۰۰ و نوکیا ۱۰۱ هنگامی که با سرویس‌های قدرتمندی مثل Nokia Life Tools همراه می‌شوند، تجربه منحصر به فردی ایجاد می‌کنند که در بازارهای آنها با چنین قیمتی واقعا بی‌مانند هستند.»

قیمت و دسترسی

نوکیا ۱۰۱ در سه ماه سوم ۲۰۱۱ به قیمت ۲۵ یورو (۳۵ دلار) و در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

نوکیا ۱۰۰ در سه ماه چهارم ۲۰۱۱ به قیمت ۲۰ یورو (۳۰ دلار) و در رنگ‌های زنده‌ای شامل سورمه‌ای (آبی تیره)، صورتی، آبی روشن، مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

منبع:ایتنا

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.