رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

این پیامک پس از خواندن خود به خود نابود خواهد شد!!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بسیاری از ما از کودکی خود انیمیشن کاراگاه گجت را به خاطر داریم که در آن متن جزئیات ماموریت این کارآگاه پس از خواندن توسط وی به صورت خودکار منفجر شده و نابود می‌شد.

اکنون فروشگاه اینترنتی نرم‌افزارهای تلفن همراه آیفون شرکت اپل نرم‌افزاری را عرضه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید همین کارکرد را در پیام‌های کوتاه ارسالی خود به دیگران انجام دهید.

به گزارش پایگاه اینترنتی “تی‌جی‌دیلی” این برنامه که “تایگرتکست” (TigerText) نام دارد و به تازگی در این فروشگاه قرار گرفته به شما این امکان را می‌دهد که مانند سرویس‌های امنیتی پیغام خود را طوری تنظیم کنید که پس از مدت مشخصی از تلفن همراه شخص دریافت‌کننده پاک شود.

این برنامه این طور عمل می‌کند که پیش از ارسال پیام کوتاه در آن شما باید در گزینه محدودیت زمانی (TimeLimit) زمان مورد نظر خود را مشخص کنید سپس این برنامه در زمان تعیین شده این پیام را از هر دو گوشی شخص دریافت‌کننده و ارسال‌کننده پاک می‌کند.

mzl_gkkkpdip_480x480-75.jpg

mzl_pgyyecdi_480x480-75.jpg

سازندگان این برنامه ادعا کرده‌اند که پیام کوتاه پاک‌شده توسط این برنامه حتی بر روی سرور مخابراتی ارسال‌کننده نیز باقی نمی‌ماند و اعلام کرده‌اند که این موضوع از لخاظ قانونی نیز درست است و هیچ پیام کوتاهی نیز نباید قابل بازیابی باشد.

“جفری ایوانز″ موسس شرکت “تایگر تکست” اعلام کرده است که تایگرتکست طریقه فکر مردم در خصوص دنیای ارتباطات را تغییر خواهد داد.

وی افزوده است که برای اولین بار شما بر روی پیام متنی خود پس از فشار دادن دکمه ارسال، کنترل دارید. این برنامه برای ما و برای هر کسی که پیامی ارسال می‌کند و قصد محرمانه‌بودن آن را دارد، امنیت و آرامش را به دنبال دارد.

کاربران در این برنامه می‌توانند زمان دوره‌ای انقضای این پیام را از یک دقیقه تا سی روز تنظیم کنند. این برنامه همچنین این قدرت را به فرستنده پیام کوتاه می‌دهد تا کلیه پیام‌های متنی رد و بدل شده در جریان یک گفتگوی متنی را پاک کند و یا حتی یک پیام متنی بلافاصله پس از باز شدن پاک شود.

نسخه ویژه تلفن‌های همراه “بلک‌بری” و “آندروئید” این تلفن همراه هم در حال ساخت است و در چند هفته آینده عرضه خواهد شد.

این شرکت این برنامه خود را به این صورت قیمت‌گذاری کرده است که کاربران یا باید برای ارسال ماهانه ۲۵۰ پیام متنی با این برنامه ۱٫۴۹ دلار بپردازند و یا برای استفاده نامحدود ماهیانه از این برنامه ۲٫۴۹ دلار از جیب بپردازند.

البته در اقدامی که احتمالا جهت جلوگیری از استفاده‌های نادرست از این برنامه اتخاذ شده است تلفن همراه شخص دریافت‌کننده نیز باید به این برنامه مجهز باشد.

این برنامه برای ارسال ۱۰۰ پیام متنی و یا ۱۵ روز استفاده اول رایگان است اما شما باید پس از دریافت این برنامه ابتدا ثبت‌نام کرده و پس از دریافت کد کاربری از این شرکت و ثبت آن ارسال پیام‌های خود را آغاز کنید.

mzl_dzolzdar_480x480-75.jpg

mzl_kplljasg_480x480-75.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.