رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

توهین به پرچم ایران در ترنسفورمر 3

امتیاز دادن به این موضوع:


h.mallaki67

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

دولت آمریکا که در بعد واقعی از متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران باز مانده است، تصمیم گرفته بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران و توهین به پرچم کشورمان را حداقل در فیلمی علمی- تخیلی محقق کند.

به گزارش سایت اوباما، در فیلم ترنسفورمر یا تبدیل‌شوندگان 3، محصول سال 2011 با عنوان Dark of the Moon، صحنه‌هایی از حمله به تاسیسات هسته‌ای کشوری خاورمیانه‌ای آورده می‌شود که با نشان دادن پرچم ایران به صورت واژگون، معلوم می‌شود کشور مورد نظر ایران است.

1717_930.jpg

در بخشی از این فیلم، سربازانی حضور دارند که به زبان فارسی صحبت می‌کنند و در حال محافظت از نیروگاه هسته‌ای هستند اما آمریکایی‌ها با استمداد از آدم‌فضایی‌هایی شبیه به ربات، به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کنند تا حداقل در یک فیلم علمی- تخیلی بتوانند به آرزوی خود در متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران جامه عمل بپوشانند.

نکته قابل توجه درخصوص سه‌گانه ترنسفورمرز، این موضوع است که به رغم دشمنی آدم‌فضایی‌ها با دولت آمریکا در پارت اول، سازندگان این فیلم عملی- تخیلی ترجیح داده‌اند که برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، آدم‌فضایی‌ها را با دولت آمریکا متحد کنند.آدم‌فضایی‌ها همچنین با تز حفاظت از امنیت مردم جهان! اقدام به کشت و کشتار دشمنان می‌کنند و جالب اینکه قهرمان داستان که آدم‌فضایی‌ها مامور حفاظت از جان وی هستند، یک جوان آمریکایی بیکار است که به واسطه رکود اقتصادی در آمریکا، توان پیدا کردن شغل را ندارد. در واقع، این قهرمان اگر در فضای واقعی حضور داشت الان احتمالاً در خیابان‌های آمریکا مشغول تظاهرات علیه دولت آمریکا بود اما کارگردانان آمریکایی ترجیح داده‌اند چنین شخصیتی را در جایگاه قهرمان مبارزه با ایران جا بزنند.

قابل به ذکر است که پارت دوم این سه‌گانه با عنوان Revenge of the Fallen محصول سال 2009 که سال‌های گذشته چندین بار با رپرتاژ بسیار قوی و معتنابه از تلویزیون ملی پخش شد، در تمامی طول فیلم اشاره به نیروی اهریمنی موجود در یک "مکعب" داشت که در تمام طول فیلم، با نشان دادن صحنه‌هایی از کشورهای عربی و پخش اذان در بخش‌هایی از فیلم، تلاش می‌کرد به مقام معنوی "کعبه" به عنوان قبله مسلمانان اهانت و آن را دارای نیرویی اهریمنی عنوان کند.

ضمن عذرخواهی، با هدف تنویر افکار عمومی سکانس مربوط به توهین به پرچم ایران و حمله به تاسیسات هسته‌ای، از فیلم تبدیل‌شوندگان 3 در ادامه منتشر شده است تا میزان کینه هالیوود و دولت آمریکا نسبت به مردم و کشور ایران مشخص شود.

اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛

زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.