رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

علائم علاقه مندی خانم ها به همسرشان

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

علائم علاقه مندی خانم ها به همسرشان

اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، نشانه این است که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.

544004_PhotoA.jpg

در صورتیکه شما به عنوان مرد خانواده نگران میزان علاقه مندی همسر خود نسبت به خودتان هستید، نکات زیر را در مورد رابطه خود کنترل کنید:

۱- نوع نگاه همسرتان به شما

با کمی سعی در شناخت همسرتان، شما به راحتی می توانید از نحوه نگاه همسرتان به خودتان متوجه شوید که رابطه تان در چه سطحی است. در صورتیکه نگاه او به شما مهربانانه و بدون هیچگونه تردیدی در آن باشد، متوجه خواهید شد که رفتارتان با او مناسب بوده است و همسرتان از بودن با شما خرسند است.

۲- پیشنهاد انجام کارهای دو نفره

یکی از نشانه های علاقه مندی همسرتان به شما، میزان پیشنهاد او به شما برای انجام کارهای دو نفره است، مثلا اصرار بر نوشیدن چای با همدیگر و یا رفتن به پارک و سینما می باشد. لذا با این نشانه شما متوجه خواهید شد که همسرتان از اینکه در کنار شما باشد لذت می برد و به شما علاقه مند است.

۳- سعی می کند در طول روز از شما خبر داشته باشد

اگر همسر شما در هنگام رفت شما به سرکارتان با خنده و روی باز شما را بدرقه می کند و یا در هنگام ورود به منزل با رفتاری مهربانانه از شما استقبال می کند و در طول مدت زمانی از روز که از هم جدا هستید با شما در تماس است و حال شما را جویا می شود و برایش نوع غذایی که در بیرون می خورید مهم است، این ها نشانه های این است که شما برای همسرتان بسیار ارزشمند هستید.

۴- برای شما همیشه وقت دارد

در محل کارش، در هنگام ورزش، در هنگام مکالمه تلفنی با فرد دیگر، زمانی که ببیند شما با او تماس گرفته اید، در اسرع وقت با شما تماس می گیرد و با شما صحبت می کند. حتی در شلوغ ترین زمان های کاری خود چه در کار بیرون از خانه و چه در کار منزل، حداقل برای شما پیامکی محبت آمیز ارسال می کند و به شما گوشزد می کند که برایش اهمیت دارید.

۵- اظهار تمایل برای رفتن به خرید همراه شما

در صورتیکه همسر شما در گفتار و در عمل از اینکه شما به همراهش برای خرید بیرون بروید اظهار خوشحالی و تمایل می کند، بدانید که او به شما احساس نزدیکی و دوستی بسیاری می کند. شاید برای مرد ها رفتن به خرید و مدت های طولانی راه رفتن چندان جالب نباشد، ولی زنی که علاقمند به همسرش می باشد، بسیار از خرید به همراه او لذت می برد.

۶- آماده است که به شما مشاوره بدهد

اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، شاید در نظر اول این حرکت همسرتان را دخالت در امور کاریتان تصور کنید در حالیکه شاید این اظهار نظر همسرتان نشانه این باشد که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.

۷- به خانواده تان احترام می گزارد

اگر می بینید که همسرتان به مادر و پدرتان احترام می گذارد و حتی علی رغم وجود دلخوری هایی که وجود دارد واکنشی نشان نمی دهد و احترام خود را به خانواده تان حفظ می کند، این نشانه علاقه مندی و احساسی است که به شما دارد.

اگر مي خواهي خوشبخت باشي براي خوشبختي ديگران بكوش؛

زيرا آن شادي كه ما به ديگران مي دهيم به خود ما بر مي گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.