رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم برای عکس ها

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

Pixellu SmartAlbums v2.2.6 Build 404bd27d

Pixellu SmartAlbums نرم افزاری کاربردی جهت ساخت آلبوم برای عکس ها می باشد. به کمک این برنامه کاربردی می توانید عکس های خود را به جذاب ترین شکل دلخواهتان در آورید. می توانید به راحتی با drag و drop عکس های تان را به محیط نرم افزار وارد کنید و با افزودن جلوه و افکت های دلخواهتان آلبوم مورد نظر را طراحی و تولید کنید. قابل ذکر است که نرم افزار Pixellu SmartAlbums هزاران افکت و نمونه از پیش ساخته شده آلبوم دارد که به شما ایده می دهد ، کارتان را در انتخاب آسان می کند و در نهایت شما را قادر به ساختن آلبومی شکیل با عکس های حرفه ای و پر تنوع، می کند. با این نزم افزار دیگر نیازی نیست که استاندارد های چاپی را در نظر بگیرید و می توانید با انتخاب برند مد نظرتان و به کمک تنظیمات طراحی شده در نرم افزار که به صورت خودکار عمل می کنند ، آلبوم شخصی خود را بسازید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Pixellu SmartAlbums:
– امکان سایز بندی و ویرایش عکس ها
– امکان تغییر سایز آلبوم ها در هر مرحله از طراحی
– ذخیره طرح ها با فرمت PSD و IDML
– تشخیص خودکار صورت یا چهره در عکس ها
– امکان ویرایش تمامی لایه های آلبوم
– پشتیبانی از فرمت های JPG ،TIFF ،PNG و PSD
– اکسپورت نمودن پروژه ها به فتوشاپ
– دارای هزاران نمونه آلبوم و افکت
– کاربری آسان
راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا کنید. بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.



Pixellu SmartAlbums puts thousands of professionally-designed templates at your fingertips, while giving you full creative freedom. Select your images, drag and drop, and immediately see a design. It’s that simple. With beautiful layouts to choose from, easy customization, and time-saving technologies, there is no better way to design your album.

Forget bleeds, safe zones, and all other print jargon; SmartAlbums has got you covered! Select from dozens of available lab company presets and rest easy knowing your album files are accurate and print-ready.

Export to Photoshop & InDesign
Export to Adobe Photoshop and Adobe InDesign in fully layered PSD & IDML formats to seamlessly connect SmartAlbums to your current workflow.

Template Popularity
Choose to show your top templates more often by “favoriting” them, and hide others by opting to “reject”.

Resize Album
Change the album size of your design at any time, allowing for fast and easy album upgrades and changes.

Import Formats
Import a wide range of file formats, including JPG, TIFF, PNG, and PSD.

Lightroom and Bridge Ratings
Adobe Lightroom and Adobe Bridge star ratings and color labels are imported along with your images, allowing you to sort the images based on those ratings.

Gap Control
SmartAlbums enables you to be very precise with the spacing between images, ensuring gap consistency throughout the album.

Face Detection
When an image must be cropped, such as with square frames, SmartAlbums automatically repositions the image inside the frame to avoid cropping faces.

Handcrafted Templates
Human beings perceive beauty; computers don’t. This is why every single layout in SmartAlbums is hand crafted by a professional graphic artist, not a mathematical algorithm.

“firedl”

لینک دانلود:

اگر از این فایل استفاده کردید لطفا به آن رأی دهید! 

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: 133 مگابایت
  • تاریخ انتشار: 2017
  • منبع: میهن دانلود
  • قیمت: رایگان

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.