رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

انتخاب شرکت مناسب دفع آفات

امتیاز دادن به این موضوع:


hanii12

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

Slide101.jpg

انتخاب پیمانکار مناسب سمپاشی و دفع آفات

تعداد زیادی از کسانی که دچار مشکل آفات می باشند و از بین بردن برخی از این آفات بسیار مشکل می باشد در انتخاب شرکت مناسب سمپاشی دچار تردید می شوند .

ما در این مقاله راهکار مناسب برای انتخاب شرکت معتبر سمپاشی را آموزش می دهیم .

ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی به روش زیر عمل کنید :

1- شرکت سمپاشی بایستی در اداره ثبت شرکت ها و روزنامه رسمی به ثبت رسیده باشد و دارای آدرس و تلفن ثابت و مدیر عامل و هیئت مدیره باشد . برای این منظور می توانید به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنید و با جستجوی نام شرکت از ثبت و تغییرات آن اطمینان حاصل کنید .

برای مثال آگهی تغییرات آدرس شرکت ارمغان بهداشت محیط را اینجا و آگهی تغییرات مدیر عامل را مشاهده کنید .

2- شرکت سمپاشی بایستی دارای مجوز بهداشت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد . این مجوز بایستی از دانشگاه علوم پزشکی شهر محل اقامت صادر شده باشد و تاریخ معتبر داشته باشد .

برای اعتبار سنجی می توانید وارد سایت دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شوید و در قسمت معاونت بهداشتی و زیر مجموعه مرکز سلامت محیط و کار لیست شرکتهای دارای مجوز را ببینید .

برای مثال میتوانید مجوز شرکت ارمغان بهداشت محیط را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی کنید .

3-با شرکت سمپاشی مورد نظرتون تماس بگیرید و از آنها بخواهید لیست مشتریان خود را در اختیار شما قرار دهند و با تحقیق از طریق مشتریان آنها و بررسی رزومه فعالیت آنها به اعتبار سنجی مشتریان بپردازید .
از مشتریان آنها بخواهید به سوالهای شما در رابطه با سابقه فعالیت ، مسایل مربوط به ایمنی کار و توان حل مشکل و توان انجام کار کارشناسی و اخلاق و رفتار پرسنل پیمانکار
سمپاشی اظهار نظر کنند .

4-از طریق سایت های مانند گوگل مپ google maps نظرات کاربران در خصوص آن شرکت سمپاشی را بررسی کنید . االبته همیشه در نظر بگیرید که رقبای آن شرکت ممکن است نسبت به درج نظرات غیر واقعی و رقابت ناسالم در پیج آن شرکت اقدام کنند.

5- قیمت سمپاشی : در نهایت مسئله ای که برای تعداد از کاربران مهم است قیمت کار سمپاشی می باشد .

از آنجاییکه نفس کار یک کار خدماتی می باشد و دارای فاکتورهای متعددی می باشد و شرکتهای سمپاشی فاقد اتحادیه و انجمن می باشند، قیمت گذاری در این خصوص از طریق هیچ مرجع دولتی صورت نگرفته است .

ولی به قول معروف هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست .

لذا همانطور که مشخص و مبرهن است نباید از خدمات شرکتهای خیلی ارزان و خیلی گران استفاده کرد .

مثلاً برای انجام یک کار ساس در واحد مسکونی نمیتوان به شرکتی که 150000 تومان می گیرد اعتماد کرد و لازم نیست از شرکتی که 800000 تومان می گیرد خدمات دریافت کنیم .

میانگین قیمتی را از چند شرکت بدست آورید و برای یک شرکت معتبر یک بازه استاندارد تعریف کنید . طبیعتا مقدار کمی قیمت بالاتر برای دریافت خدمات معتبر اشکالی ندارد.

6- از شرکت سمپاشی بخواهید با ارسال پیش فاکتور و فاکتور دقیق نوع دقیق آفتی که مبارزه کرده است و دوره تضمین و شرایط تضمین را دقیقاً شرح دهد.

موارد زیادی پیش آمده که هدف سمپاشی موش بوده است ولی مشتری انتظار داشته که سوسک های داخل منزل هم از بین برود .

یا برخی از شرکتهای سمپاشی مبلغی بابت ایاب و ذهاب به قیمت کار اضافه می کنند یا برای دوره تضمین مبلغی مازاد دریافت می کنند .

در صورت بروز مشکل پس از ارایه خدمات و اختلاف نظر ، مستنداتی مانند پیش فاکتور و فاکتور اصلی کمک کننده می باشد .
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

hanii12

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.