رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

گرانترین اتومبیل های جهان

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بوگاتی ویرون قیمت: 1700000 دلار

bug.jpg

بوگاتی ویرون 1604قویترین و گرانترین و سریعترین اتومبیل مجاز برای حرکت در خیابانهاست و سرعت بالای 400 کیلومتر بر سرعت (407 کیلومتر بر ساعت) آن ثبت شده است. بیشترین آمار تولید این اتومبیل در سال 2005 میلادی بوده است. این اتومبیل بوسیله فولوکس واگن AG ساخته می شود(آن قسمتی که کمپانی خریداری شده ی بوگاتی را اداره می کند) اسم این مدل بوگاتی از نام راننده ای که برای اولین بار در سال 1939 مسابقات 24 ساعته لمان را برد گرفته شده است. موتور ویرون از نوع W16 میباشد یعنی یک موتور 16 سیلندر در 4 ردیف که در هر ردیف 4 سیلندر وجود دارد و نحوه آرایش این ردیفها به شکل حرف W انگلیسی است.

براساس اظهارات کمپانی فولوکس واگن موتور مدل تولید انبوه ویرون 1040 تا 1020 اسب بخار توان تولید می کند. البته این اعداد براساس اسب بخار متریک است و با اسب بخار SAE این توان می شود 1026 تا 1006 اسب بخار بنابراین در آمریکا قدرت موتور آن 1001 اسب بخار اعلام شده است. به هر حال این موتور رکورددار بیشترین توان برای یک اتومبیل قابل رفت و آمد در خیابان است.

فراری انزو قیمت: 1000000 دلار

ferrari.jpg

این اتومبیل 12 سیلندر با نامهای فراری انزو F60 در بازار شناخته شده است، که نام بنیان گذار کمپانی فراری را برآن نهاده اند. فراری انزو در سال میلادی 2003 با تکنولوژی اتومبیل های فورمول یک ساخته شد. که از آن جمله می توان به بدنه از جنس فیبر کربن، سیستم تعویض دنده پی در پی (مانند موتور سیکلت برای سرعت تعویض دنده) و دیسک ترمزهای از جنس سرامیک کربن اشاره کرد. همینطور از تکنولوژیهایی که استفاده از آنها در مسابقات فورمول یک مجاز نیست هم استفاده شده است. مثلاً در این مدل فراری از آیرودینامیک فعال استفاده شده است. و عملکرد آن به این گونه است که بعد از رسیدن اتومبیل به سرعت 301 کیلومتر بر ساعت نیروی فشاری بر اتومبیل (به سمت پایین) به حداکثر مقدار خود یعنی 775 کیلوگرم می رسد در این زمان کامپیوتر اتومبیل وارد مدار میشود اسپویلر عقب را به گونه تغییر مکان می دهد تا نیرو از این بیشتر نشود.

پاگانی زوندا ــC12F قیمت: 741000 دلار

pag.jpg

از این اتومبیل اولین بار در نمایشگاه اتومبیل جنوا در سال 2005 پرده برداری شد. در بین اتومبیل های ساخت کمپانی پاگانی بر روی هیچ اتومبیلی به اندازه این اتومبیل کار مهندسی و اصطلاحات نشده است. زوندا از مدلهای قدیمی خود چیزهای زیادی به ارث برده است از آن جمله موتور 7.3 لیتری V12 آن است. ولی قدرت آن تا 594 اسب بخار زیاد نشده است. یک موتور ویژه سفارشی اسپرت با قدرت 641 اسب بخار نیز برای سفارش موجود است. کمپانی سازنده ادعا کرده است این اتومبیل می تواند در زمان 3.2 ثانیه از صفر به 97 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این اتومبیل بیش از374 کیلومتر بر ساعت می باشد و ترمزهای بسیار قوی آن را به راحتی از 300 کیلومتر بر ساعت به صفر می رساند این اتومبیل از نسبت قدرت به وزن خوبی برخوردار است (384) که این رقم برای فراری انزو 356 است.

Koenigsegg CXX قیمت 600910 دلار

koen.jpg

CXX مخفف کوپه مسابقه ای است. مدل X با ورودی خود جشن 10 سالگی اولین مدل از سری اتومبیل های CC بود. این اتومبیل بیشتر برای بازار آمریکا ساخته شده است تا دیگر کشورها و از قوانین آن پیروی می کند موتور 4.7 لیتری تمام آلومینیومی آن دارای 32 سوپاپ است و از نوع V8 است و بوسیله 2 سوپر شارژر قوی تقویت می شود. این موتور 806 اسب بخار توان تولید می کند و گشتاور آن 920 نیوتن متر است.

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.