رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

آیا قیمت بیت کوین بالاخره از ۱۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین به دنبال آن است تا سطح روانی ۱۰,۰۰۰ دلاری را از آن خود کند. رسیدن بیت کوین به این محدوده ممکن است پادشاه ارزهای دیجیتال را به قیمتی برساند که در چند سال گذشته شاهدش نبودیم.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ توانست تا جهش‌های قابل توجهی را ثبت کند. این جهش‌ها در نهایت سبب شد تا این ارز دیجیتال تا محدوده ۱۰,۱۰۰ اوج بگیرد. از آن زمان تا به اینجا بیت کوین در محدوده ۸,۲۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار در نوسان است و همچنان در حاشیه کانال قیمت فعلی خود حرکت می‌کند.

سوال اصلی اینجاست که بیت کوین می‌تواند این مقاومت فوق‌العاده مهم را از پیش روی خود بردارد؟ وضعیت نمودارها حاکی از شرایط قدرتمند بازار بیت کوین است. از سوی دیگر اوضاع برای آلت کوین‌هایی نظیر اتریوم و کاردانو نیز مثبت است و در طول هفته گذشته، صعود این ارزها دو رقمی (درصد) بوده است.

مقاومت ۱۰,۰۰۰ دلار، سطح حیاتی قیمت بیت کوین

در نمودار ۶ ساعته، از زمان رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰,۱۰۰ دلار، به وضوح شاهد آن هستیم که معامله‌گران در نقاط حمایت اقدام به خرید می‌کنند و با نزدیک شدن به نقاط مقاومت، دست به فروش می‌زنند. بازار پیش از هاوینگ با سقوط مواجه شد که به عقیده بسیاری به دلیل خرید و فروش‌های مبتنی بر جو رسانه‌ای پیرامون هاوینگ رخ داد. پس از هاوینگ اما، شاهد تثبیت قیمت بیت کوین و ثبات نسبی در بازار بودیم.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۶ ساعتهنمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۶ ساعته

همانطور که در نمودار مشاهده می‌شود، شاهد الگوی کنج در محدوده ۹,۸۰۰ دلار بودیم، پس از آن قیمت به سطح حمایتی ۸,۶۰۰ رسید. اهمیت این اتفاق آنجاست که شاهد کف قیمتی بالاتر از کفِ قیمت پیشین بودیم. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد آن است که از زمان سقوط ماه مارس (اسفند)، بازار بیت کوین کف قیمتِ بالاتری به نسبت نمونه قبلی ثبت کرده است.

می‌توان نتیجه گرفت که بیت کوین از زمان سقوط چند ماه قبلش، در روندی صعودی قرار گرفته است. به علاوه، بیت کوین در رسیدن به محدوده‌ای بالاتر از ۹,۳۰۰ دلار، که از اهمیت بالایی برخوردار است، موفق عمل کرده است. تا وقتی که بیت کوین بتواند این محدوده را حفظ کند، این احتمال وجود دارد که شاهد تلاشش برای رسیدن دوباره به ناحیه مقاومتی ۹,۸۰۰ تا ۱۰,۱۰۰ باشیم؛ این مسئله می‌تواند شانس جهشی قوی‌تر را بیشتر کند.

به محض اینکه بیت کوین موفق به انجام چنین کاری شود، هدف بعدی ۱۱,۰۰۰ دلار و ۱۱,۵۰۰ دلار خواهد بود. در این صورت، شاهد جهشی کلی در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بودیم.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال آماده رسیدن به ۳۱۰ میلیارد دلار

در حال حاضر شاهد این هستیم که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA200) به عنوان یک سطح حمایتی برای ارزش بازار ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. از سوی دیگر این رقم در محدوده‌ای مشخص در حال تثبیت است. در حال حاضر حمایت بر روی ۲۲۵ میلیارد دلار و مقاومت در محدوده ۲۶۷ تا ۲۶۸ میلیارد دلار تشکیل شده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم یک روزهارزش بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم یک روزه

این ساختار نشانه خوبی برای جهش‌های صعودی آینده است، چرا که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در حال ثبت کف‌های بالاتری است و این مسئله حاکی از روند صعودی نمودار آن دارد. به علاوه، تا زمانی که میانگین متحرک‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه به عنوان حمایت کنند، بازار در محدوده صعودی قرار دارد.

در چرخه قبلی، حمایت در محدوده‌ای بالاتر از این سطوح حفظ شد و این مسئله به شاخصی قدرتمند بدل شده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم ۴ ساعتهارزش بازار ارزهای دیجیتال در تایم فریم ۴ ساعته

در تایم فریم ۴ ساعته نیز، نشانه‌هایی از جهش صعودی دیده می‌شود؛ همانطور که می‌توان دید، شاهد شکل‌گیری یک مثلث صعودی در نمودار هستیم.

مقاومت محدوده ۲۶۵ تا ۲۶۷ میلیارد دلار چندین بار آزمایش شده است. باید به یاد داشت که هر بار ارزش بازار در صدد شکست مقاومت خیز برمی‌دارد و موفق به شکست آن نمی‌شود، مقاومت ضعیف‌تر خواهد شد.

به عبارت دیگر، تلاش بعدی برای شکستن مقاومت، می‌تواند به شکستن آن ختم شود. اهداف بعدی برای ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال ارقام ۳۱۰ و ۳۲۵ میلیارد دلار خواهد بود.

ارزش بازار آلت کوین‌ها آماده برای صعود

ارزش بازار آلت کوین‌هاارزش بازار آلت کوین‌ها

ارزش بازار آلت کوین‌ها بالاخره توانست میانگین‌های متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه را به حمایت تبدیل کند. علاوه بر این سطوح، محدوده ۷۰ میلیارد دلار نیز در حال تثبیت است. این مسئله می‌تواند شرایط را برای جهشی صعودی فراهم کند؛ چرا که در روزهای گذشته شاهد رسیدن ارزش بازار آلت کوین‌ها به ۸۲ الی ۸۳ میلیارد دلار بودیم.

مقاومت‌های پیش رو برای ارزش بازار آلت کوین‌ها ۱۱۰ و ۱۱۵ میلیارد دلار است.

اتریوم به دنبال رسیدن به ۲۴۰ دلار

اتر مهمترین شاخص برای بازار آلت کوین‌هاست. به محض نوسان اتر، دیگر آلت کوین‌های بازار نیز شروع به نوسان می‌کنند. در روزهای قبل شاهد جهش این ارز دیجیتال از ۱۹۵ دلار به ۲۴۰ دلار بودیم، مسئله‌ای که سیگنالی قدرتمند برای دیگر آلت کوین‌هاست تا از نوسانات اخیر اتر پیروی کنند.

نمودار قیمت یک روزه اترنمودار قیمت یک روزه اتر

به نوعی می‌توان گفت که قیمت اتر، تعیین‌کننده ارزش بازار آلت کوین‌هاست. در حال حاضر، حمایت اتر در محدوده‌ای بالاتر از میانگین‌های متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد و افزایش حجم معاملات این ارز دیجیتال، نشانه‌ای از قدرت اتر است.

از سوی دیگر، سطح ۱۹۵ دلاری به حمایت تبدیل شده است که باعث تداوم روند صعودی می‌شود. از آنجایی که قیمت ۲۱۵ دلاری چندین بار آزمایش شده است، تلاش بعدی برای رسیدن به این سطح، می‌تواند باعث شکستن آن شود.

در حال حاضر، اتر به دنبال رسیدن به محدوده مقاومت ۲۵۰ تا ۲۵۳ دلار است. اگر اتر بتواند این سطح مقاومت را بشکند، هدف بعدی ۲۹۰ دلار خواهد بود.

سناریو نزولی برای قیمت بیت کوین

آیا قیمت بیت کوین بالاخره از ۱۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟

سناریو نزولی برای بیت کوین شامل عدم موفقیت آن برای عبور از مقاومت ۹,۸۰۰ دلار خواهد بود. اما از نشکستن این مقاومت مهم‌تر، شکستن حمایت ۹,۳۰۰ دلاری است.

اگر سطح ۹,۳۰۰ دلاری شکسته شود، شاهد سقوط این ارز دیجیتال خواهیم بود. معامله‌گران نسبت به رسیدن دوباره به حمایت‌های پایین‌تر هشدار می‌دهند. این نوسانات باعث خواهد شد تا حمایت‌های پایین‌تر به مقاومت تبدیل شوند. در این صورت با دقت بالایی می‌توان گفت که سقوط محتمل است.

محدوده اصلی که باید به دقت آن را زیر نظر گرفت، سقوط بیت کوین به زیر ۹,۳۰۰ دلار است. در این صورت ۸,۶۰۰ و ۸,۸۰۰ اهداف بعدی خواهند بود.

سناریوی صعودی برای قیمت بیت کوین

آیا قیمت بیت کوین بالاخره از ۱۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟

سناریوی صعودی بیت کوین پیچیدگی‌های زیادی ندارد. بیت کوین باید محدوده ۹,۳۰۰ دلاری را حفظ کند. تا زمانی که این رقم به عنوان یک حمایت عمل کند، می‌توان انتظار جهش صعودی را داشت.

انتظار می‌رود این جهش، قیمت بیت کوین را تا ۹,۸۵۰ الی ۱۰,۱۰۰ دلار بالا بکشد. همانطور که پیش‌تر گفتیم، هر چه میزان تلاش برای یک مقاومت بیشتر باشد، آن مقاومت ضعیف‌تر می‌شود.

اگر بیت کوین مقاومت پیش رویش را بکشند، اهداف پیش رو ۱۰,۵۰۰، ۱۱,۰۰۰ و ۱۱,۶۰۰ خواهد بود.

بهترین شرایط هم برای آلت کوین‌ها، یک حرکت صعودیِ آهسته به دنبال بیت کوین است. همانطور که در چند روز پیش دیدیم، کاردانو و اتر توانستند پر قدرت ظاهر شوند. اگر بیت کوین همچنان روند صعودی خود را حفظ کند، آلت کوین‌ها نیز جهش‌های بیشتری را تجربه خواهند کرد.  

The post آیا قیمت بیت کوین بالاخره از ۱۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.