رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بیشتر سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت اتریوم در پایان ۲۰۲۰ بالای ۵۰۰ دلار باشد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

علیرغم سقوط اخیر و با توجه به روند احیای ۱۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال، اتریوم همچنان ۱۵ درصد با قیمت اوج ۴۹۰ دلاری خود در سال ۲۰۲۰ فاصله دارد. این در حالی است که بیشتر سرمایه‌گذاران انتظار رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۵۰۰ دلار را دارند.

به گزارش کریپتواسلیت، برخی از مفسران بازار معتقدند که این اصلاح قیمت اتریوم نشانه‌ای از احتمال بازگشت روند نزولی ارز شماره دو بازار است.

با این حال، بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده اتریوم امیدوارند. یکی از فعالان و تحلیل‌گران مشهور ارزهای دیجیتال، نظرسنجی‌ای را در ارتباط با آینده اتریوم در سال ۲۰۲۰ ترتیب داده است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران امیدوارند قیمت اتریوم به ۵۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ برسد.

کریس برنیسکی (Chris Burniske)، تحلیل‌گر آرک اینوست (Ark Invest)، اخیرا در توییت خود از دنبال‌کنندگان خود پرسید: «قیمت اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۰ به کجا می‌رسد؟»

از بین ۴,۰۰۰ نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، چیزی در حدود ۹.۵ معتقد بودند قیمت اتریوم در پایان سال جاری میلادی زیر ۲۵۰ دلار می‌رسد. ۲۶.۶٪ اعلام کردند که قیمت اتریوم در این مدت بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد بود. ۳۸.۵٪ معتقد بودند که قیمت اتریوم ۵۰۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود و ۲۵.۴٪ مابقی نیز جایگاه اتریوم روی نمودارها را بالای ۷۵۰ دلار می‌دیدند.

نتیجه نظرسنجی برنیسکینتیجه نظرسنجی برنیسکی

اگر قیمت بخواهد به ۵۰۰ دلار برسد، باید جهشی ۴۰ درصدی را تا پایان سال تجربه کند. این در حالی بود که بسیاری از دنبال‌کنندگان برنیسکی اعالم کردند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۲,۵۰۰ دلار می‌رسد. این نکته را نیز باید به یاد داشت که برنیسکی خود یکی از طرفداران پروپاقرص صعود اتریوم و بیت کوین است.

او پیش‌تر اعلام کرده بود که در آینده‌ای نزدیک احتمال رسیدن ارزش بازار اتریوم به ۱ تریلیون دلار وجود دارد. وی از تأثیرات شبکه‌ای که به‌واسطه انفجار حوزه دیفای ایجاد شده است، به‌عنوان عامل این اتفاق یاد کرده بود. او در این باره می‌نویسد:

اتریوم هنوز راه زیادی برای طی کردن دارد. انتظار افزایش به‌واسطه این رویکرد را داشته باشید. با توجه به پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین در چرخه خود و بدون در نظر گرفتن ارزش شبکه کوچک‌تر و اقتصاد درون زنجیره‌ای قوی‌تر، شدیدا معتقدم که قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین به بالاترین میزان خود در تاریخ برسد.

برنیسکی در ادامه افزود که پیش‌بینی‌اش برای قیمت بیت کوین، ۵۰,۰۰۰ دلار است. اگر قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد، ارزش بازار آن نیز از ۱ تریلیون دلار بیشتر می‌شود.

اینکه قیمت اتریوم تا پایان امسال به ۵۰۰ دلار برسد، تا حد زیادی به قیمت بیت کوین، به‌عنوان ارز شماره یک بازار، بستگی دارد. بسیاری دیگر از تحلیل‌گران نیز دیدگاه صعودی در ارتباط با قیمت ارزهای دیجیتال در آینده دارند.

مایک مک‌گلون (Mike McGlon)، از تحلیل‌گران بلومبرگ، در توییتی ضمن بیان این مسئله قیمت طلا و بیت کوین افزایش خواهند داشت، نوشت:

[قیمت] طلا در محدوده ۱,۹۰۰ دلار و قیمت بیت کوین در محدوده حمایتی پرقدرت ۱۰,۰۰۰ دلار قرار دارد.

The post بیشتر سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت اتریوم در پایان ۲۰۲۰ بالای ۵۰۰ دلار باشد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.