رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

قیمت بیت کوین کش نسبت به بیت کوین به پایین‌ترین سطح تاریخ رسید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین کش، هاردفورک بحث‌برانگیز بیت کوین، به پایین‌ترین سطح خود به نسبت قیمت بیت کوین رسیده است. این در حالی است که یک تحلیل‌گر از فروپاشی حمایت‌های بین کوین کش صحبت می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین کش پس از سقوط و رسیدن به سطوح حمایتی تازه، نسبت به بیت کوین به کف قیمت تازه‌ای رسید.

داده‌های تازه بخش بازارهای کوین تلگراف و کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین کش نسبت به بیت کوین، اکنون به پایین‌ترین سطح خود در تاریخ سه‌ساله این ارز دیجیتال رسیده است.

در حال حاضر قیمت بیت کوین کش فقط ۰.۰۲۲ بیت کوین است که بیانگر کاهش ۹۲.۲ درصدی نسبت به اوج ۰.۲۸۵ بیت کوینی خود در دسامبر سال ۲۰۱۷ (دی ۹۶) است.

گفتنی است بیت کوین کش در ماه اوت (مرداد) سال ۲۰۱۷ به‌عنوان فورک بیت کوین راه‌اندازی شد و در آن زمان از حمایت چهره‌ها و کسب‌وکارهای مختلف این صنعت برخوردار بود. با گذشت زمان و با کاهش محبوبیت آلت کوین‌ها، این ارز دیجیتال نتوانست با بیت کوین رقابت کند. پس از کاهش طرفداران این ارز دیجیتال، حالا تنها گروهی خاص از بیت کوین کش حمایت می‌کنند که حواشی بسیاری نیز در ارتباط با آنها وجود دارد.

در سال ۲۰۱۸ هاردفورک دیگری انجام شد و به ظهور بیت کوین اس وی (BSV) از دل بیت کوین کش منجر شد. این هاردفورک با جنگ و جدال‌ها و کشمکش‌های فراوانی بین راجر ور (Roger Ver)، حامی سرسخت بیت کوین کش و کالوین آیر (Calvin Ayre)، شخصیت بانفوذ رسانه‌ای و طرفدار بیت کوین اس وی، همراه بود.

بیت کوین کش روند نزولی اخیر خود در برابر بیت کوین را از فوریه ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) آغاز کرد. قیمت بیت کوین کش در آن بازه زمانی به بالاترین حد خود از ابتدای سال ۲۰۲۰ و ۰.۴۴ بیت کوین رسیده بود.

از نظر الیستر میلن (Alistair Milne)، کارآفرین و مفسر، چشم‌انداز بیت کوین کش و بیت کوین اس وی خوشایند به نظر نمی‌رسد؛ چراکه هیچ سطوح خرید معناداری در این ارزهای دیجیتال مشاهده نمی‌شود. او در این زمینه می‌گوید:

جفت ارز بیت کوین کش/ بیت کوین در کشف قیمت نزولی خود قرار دارد. هیچ سطح حمایتی باقی نمانده است و هفته گذشته شاهد رسیدن به کمترین قیمت تاریخی خود بود.

نمودار هفتگی بیت کوین در برابر بیت کوین کشنمودار هفتگی بیت کوین در برابر بیت کوین کش

در همین حال، بیت کوین برای سلطه بر بازار با تعداد زیادی آلت کوین رقابت می‌کند. پس از موفقیت حوزه دیفای، بیت کوین اکنون تنها ۵۵.۸ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد که کمترین میزان از آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۹۸) محسوب می‌شود.

علی‌رغم نوساناتی که در بازار وجود دارد، مدت‌هاست که بیت کوین نظرات فعالان ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده و بیت کوین کش و بیت کوین اس وی جایگاه خود در بازار را تا حد زیادی از دست داده‌اند.

ناریک جورجیان (Narek Gevorgyan) مدیرعامل پلتفرم کوین استتس (CoinStats) که در زمینه پیگیری قیمت ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند در همین رابطه در یک مناظره آنلاین گفت:

صادقانه بگویم، این یک حباب بزرگ به نظر می‌رسد.

او همچنین چگونگی باقی ماندن بیت کوین کش در فهرست ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ از منظر ارزش بازار را شبیه به یک معما می‌داند و در همین رابطه می‌نویسد:

به معنای واقعی کلمه هیچ‌کس به بیت کوین کش اهمیتی نمی‌دهد اما هنوز جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر است.

بیت کوین کش حتی نتوانست از حمایت تیم دراپر (Tim Draper) میلیاردر معروف نیز بهره لازم را ببرد. دراپر در توییتر خود، بیت کوین کش و همچنین شخص راجر ور را تحسین کرده بود.

هر چند دراپر در توییت ستایش‌آمیز خود به‌اشتباه حساب جعلی راجر ور را تگ کرده بود و همچنین این شائبه برای فعالان ارزهای دیجیتال مطرح شده بود که ممکن است حساب توییترش هک شده باشد، اما او در مصاحبه‌ای که بعد از آن انجام داد تأیید کرد که حسابش هک نشده و نویسنده توییت مذکور خودش بوده است.

تیم دراپر در همین رابطه گفت:

من با راجر ور صحبت کردم، او یک توکن ساخته است. من نمی‌دانستم که این توکن یک مساله امنیتی دارد، اما… او توکنی ساخته بود که به‌راحتی منتقل می‌شود.

او همچنین گفت:

بله من آن توییت را منتشر کردم، سپس کمی بیشتر تحقیق کردم و آن توییت را حذف کردم. من همواره افرادی را که چیزهای جدید امتحان می‌کنند یا کارهای جدید انجام می‌دهند تشویق می‌کنم و تعصب کمی در مورد یک توکن و یا سایر چیزها دارم.

اثبات کار بیت کوین در مقایسه با بیت کوین کش و بیت کوین اس ویاثبات کار بیت کوین در مقایسه با بیت کوین کش و بیت کوین اس وی

قدرت پردازش شبکه بیت کوین با فاصله زیادی، از مجموع قدرت پردازش موجود در شبکه دو ارز دیگر در حرکت است. فعالیت اندک ماینرها در این دو ارز دیجیتال، آنها را در معرض آسیب‌پذیری‌های امنیتی قرار داده است که تیم دراپر هم به این موضوع اشاره کرد.

بر اساس اطلاعاتی که از منبع کریپتو ۵۱ (Crypto51) به دست آمده است، شروع یک حمله ۵۱ درصد در بیت کوین کش روی کاغذ ۹,۹۱۴ دلار و برای بیت کوین ۵۵۴,۶۷۲ دلار هزینه دارد. این در حالی است که هزینه حمله به شبکه بیت کوین گلد (BTG)، نسخه دیگر بیت کوین که قبلاً محبوبیت خوبی نزد کاربران داشت، تنها ۳۱۲ دلار است.

The post قیمت بیت کوین کش نسبت به بیت کوین به پایین‌ترین سطح تاریخ رسید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.