رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Realme Watch S با باتری قوی‌تر و وضوح بالاتر صفحه‌‌نمایش

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3339_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند ریل‌می در روز سه‌شنبه 3 نوامبر 2020 (13 آبان 1399) از ساعت هوشمند جدیدی به نام Realme Watch S رونمایی کرده که آپدیتی بر نسخه پیشین این ساعت یعنی Realme Watch محسوب می‌شود که در ماه می سال جاری معرفی شده بود. این دو ساعت البته تنها تجربه‌های مجموعه BBK در ساخت اسمارت‌واچ محسوب نمی‌شوند و پیش از این Oppo Watch و Vivo Watch نیز در سال 2020 به بازار عرضه شده‌اند. Realme Watch S از لحاظ شکل ظاهری با تفاوت بزرگی نسبت به Realme Watch روبرو شده و حالا با تغییر از فرم مربعی به دایره، تا حدود زیادی به Vivo Watch نزدیک شده است. افزایش ظرفیت باتری و وضوح صفحه‌نمایش از دیگر تغییرات این ساعت به حساب می‌آیند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_01.jpg

Watch S‌ ساعت نسبتا بزرگی بوده و با یک بدنه 47 میلی‌متری عرضه می‌شود. این بدنه با این‌که در مقایسه با نسخه بزرگ‌تر ویوو واچ با بدنه 46 میلی‌متری نیز اندکی بزرگ است اما حاشیه‌های بیشتر آن منجر به کاهش اندازه صفحه‌نمایش 1.39 به 1.3 اینچ شده‌اند. این تفاوت در زمینه ضخامت نیز وجود دارد و ضخامت 12 میلی‌متری این اسمارت‌واچ از پسرعموی پیشرفته‌تر آن، 1.4 میلی‌متر بیشتر است. Realme Watch S وزنی برابر با 48 گرم دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_02.jpg

بدنه این ساعت از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و صفحه‌نمایش نیز با پوششی از جنس گوریلاگلس (با ورژن اعلام نشده اما ظاهرا از نوع Gorilla Glass 3) محافظت می‌شود. بند 22 میلی‌متری این مدل نیز جنسی سیلیکونی دارد و در چهار رنگ‌ شامل مشکی، ‌آبی، نارنجی و سبز در دسترس قرار می‌گیرد. بدنه این ساعت با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب (تا عمق 1.5 متر برای 30 دقیقه) و گرد و خاک مقاوم است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_03.jpg

صفحه‌نمایش دایره‌ای این مدل یک نمونه 1.3 اینچی با وضوح 360×360 پیکسل است که با وجود آن‌که روی کاغد نسبت بهRealme Watch، یک دهم اینچ کوچک‌تر شده اما حالا وضوح بالاتری دارد و تراکم پیکسلی 278 پیکسل در هر اینچ آن نیز جالب توجه به‌نظر می‌رسد. شرکت سازنده به فناوری ساخت این ساعت اشاره‌ای نکرده و بدین‌ترتیب احتمالا نباید انتظار مشاهده یک پنل OLED را در این مدل داشت و مثل قبل به یک صفحه‌نمایش LCD ‌مجهز شده است. این صفحه‌نمایش بدین‌ترتیب از صفحه‌نمایش OLED ویوو واچ با ابعاد 1.39 اینچی و وضوح 454×454 پیکسلی در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد. تم تاریک و تنظیم خودکار روشنایی دو فاکتور مرتبط دیگر در رابطه با این ساعت به حساب می‌‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_04.jpg

Realme Watch S طبق انتظار با رابط کاربری اختصاصی این شرکت عرضه می‌شود و از امکانات پایه‌ای و متداول مورد انتظار در یک ساعت هوشمند از جمله دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی و ارائه آمارهای پزشکی و سلامتی پشتیبانی می‌کند. تعداد فعالیت‌های ورزشی قابل پشتیبانی در این ساعت به 16 عدد می‌رسد که دوچرخه‌سواری و دویدن داخل و خارج از خانه، راه رفتن، ایروبیک، دوچرخه ثابت، فوتبال، بسکتبال، یوگا و حتی کریکت و رووینگ را نیز در بر می‌گیرد. برای این ساعت همچنین بیش از 100 تصویر پس‌زمینه یا واچ‌فیس نیز در نظر گرفته شده است که البته ظاهرا همه آن‌ها در زمان رونمایی دستگاه در دسترس قرار ندارند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_05.jpg

سنسورهای سلامتی حاضر در این اسمارت‌واچ نیز شامل حسگر سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون یا SpO2 می‌شود که به‌خصوص این آخری در روزهای درگیری با بحران پاندمی، شاخص مهمی به حساب می‌آیند هرچند احتمالا اندازه‌گیری‌هایی از این دست در مقایسه با دستگاه‌های پزشکی تأیید شده با خطاهای مشخصی همراه خواهند بود و تکیه چندانی به اطلاعات آن‌ها نمی‌توان نمود. این ساعت همچنین امکان دنبال کردن فرایند خواب کاربران را داشته و طبق انتظار علاوه بر اعلان برنامه‌های مختلف، امکان کنترل موسیقی در حال پخش و رد تماس وارده به گوشی را نیز ارائه می‌کند. امکان گرفتن عکس با دوربین گوشی از طریق این ساعت نیز در نظرگرفته شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_06.jpg

یکی از تغییرات مهم در ساختار این اسمارت‌واچ به باتری آن تعلق دارد که از تنها 160 میلی آمپر ساعت در Realme Watch‌ حالا به 390mAh افزایش پیدا کرده و شرکت سازنده از دوام 15 روزه آن در حالت Stand-by سخن گفته است. در لیست گزینه‌های ارتباطی این ساعت تنها به بلوتوث 5 اشاره شده و نه‌تنها از وای‌فای که از NFC نیز در آن پشتیبانی نمی‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3339/introducing-realme-watch-s_07.jpg

Realme Watch S با قیمت 14,999 روپیه پاکستان (با نرخ فعلی تبدیل ارز، نزدیک به 94 دلار آمریکا) در بازار این کشور عرضه شده و هنوز در مورد امکان و قیمت احتمالی آن در دیگر بازارها، خبری در دست نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.