رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مدیر ارشد ریپل: دوران یکه‌تازی بیت کوین رو به پایان است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آشیش بیرلا (Asheesh Birla)، از مدیران ارشد ریپل نت، در اظهارنظر اخیر خود اعلام کرده است دورانی که مردم فقط بیت کوین را به‌عنوان یک ارز دیجیتال می‌شناختند دیگر به پایان رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، آشیش بیرلا در گفتگویی با لِند آکادمی (Lend Academy)، که ۵ نوامبر (۱۵ آبان) ضبط شده بود، بیت کوین را جایگزین بسیار نوآورانه‌ای برای طلا خوانده است. وی در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که سال ۲۰۲۰ نشان داد جای زیادی برای پیشرفت سایر ارز‌های دیجیتال وجود دارد.

بیرلا معتقد است که بیت کوین به‌دنبال توسعه نقش خود در پرداخت‌ها «نرفته» است. به‌گفته وی، از آنجا که سایر پروژه‌های ارز دیجیتال کاربرد‌های متفاوتی از یکدیگر دارند، نمی‌توان گفت که سلطه بی‌چون‌وچرای بیت کوین همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. او در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم دورانی که مردم فقط بیت کوین را به عنوان ارز دیجیتال می‌شناختند به پایان رسیده است. مطمئناً در آینده دارایی‌های دیجیتال بسیاری به وجود می‌آیند و دارایی‌های سنتی بیشتری در قالب توکن‌ها، به دارایی‌های دیجیتال تبدیل می‌شوند.

زمانی که مدیر ارشد ریپل به بیان خود نظرات خود پرداخت، قیمت ریپل تنها ۰.۲۵ دلار بود. در هفته گذشته قیمت ریپل با رشدی ۳۰۰ درصدی به ۰.۹۲ دلار رسید، هرچند که بلافاصله سقوطی ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

بیرلا احساس می‌کند که شرایط صعودی بازار پس از سقوط بزرگ ۲۰۱۸ در حال بازگشت است. با این وجود قیمت ریپل از آن زمان تا‌کنون تحرک چندانی از خود نشان نداده است:

من سرمایه‌گذاران خطر‌پذیر و قدیمی بازار ارز دیجیتال را به اندازه‌ی سال ۲۰۱۷ مشتاق نمی‌بینم. به عقیده من در نوآوری‌های انجام شده در فضای ارز دیجیتال نیز پیشرفتی دیده نمی‌‌شود.

کریس لارسن (Chris Larsen)، بنیان‌گذار شرکت ریپل و برَد گارلینگهاس (Brad Garlinghouse) مدیر‌عامل این شرکت، با انتقاد از نبود شفافیت در قوانین نظارتی ایالات متحده آمریکا در ارتباط با فعالیت‌های ریپل، اعلام کردند که از این چالش‌ها خسته شده‌اند. ماه گذشته یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kitao)، مدیر‌عامل هولدینگ اس‌بی‌آی (SBI) و عضو هیئت‌مدیره ریپل، اعلام کرد که این شرکت احتمالا در‌حال بررسی امکان انتقال مرکز پرداخت‌های مبتنی بر بلاکچین خود به ژاپن است. لارسن معتقد است که مقامات آمریکایی به‌دنبال اجرای قوانین از طریق «اهرم فشار قانونی» هستند. به‌گفته او، این مقامات برای نسل بعدی سیستم‌های اقتصادی در سطح جهانی نه تنها آماده نیستند، بلکه بسیار عقب‌تر از چیزی که باید قرار دارند.

در زمان انتشار این گزارش قیمت ریپل ۰.۶۱ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته نوساناتی ۳ درصدی داشته است.

The post مدیر ارشد ریپل: دوران یکه‌تازی بیت کوین رو به پایان است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.