رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

رکوردشکنی تاریخی تولید آدرس‌های جدید اتریوم برای ایردراپ توکن اسپارک

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ثبت موجودی (snapshot) برای ایردراپ اسپارک باعث یک افزایش تاریخی در آدرس‌های اتریوم شده است.

به گزارش کوین تلگراف، در ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) نرخ ایجاد آدرس‌های اتریوم به بالاترین سطح در ۳۵ ماه اخیر رسید. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، در این روز بیش از ۱۷۷,۰۰۰ آدرس جدید اتریوم ایجاد شد.

سنتیمنت که یک ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل در این زمینه است، گزارش داد که معیار رشد شبکه نشان می‌دهد که فقط در یک روز حدود ۱۷۷,۵۰۰ آدرس جدید به شبکه اتریوم افزوده شده است.

تعداد آدرس‌های فعال اتریوم نیز در ۱۴ دسامبر به ۷۱۴,۰۸۱ عدد افزایش یافت، اگرچه این عدد هنوز با اوج تاریخی آن که ۱.۱ میلیون آدرس بود فاصله دارد. طبق آمار Bitinfocharts.com، این اوج تاریخی در زمان رونق ارزهای دیجیتال در اواخر ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است.

افزایش آدرس‌های اتریوم و همچنین آدرس‌های فعال آن در ماه‌های اخیر، می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. از جمله افزایش میزان استخراج نقدینگی در پروژه‌های دیفای که در ازای سپرده‌گذاری اتر، سود خوبی به کاربران می‌دهد.

پیش‌بینی‌ها مبنی بر دریافت پاداش خوب برای سهام‌گذاری در زنجیره تازه راه‌اندازی‌شدهٔ بیکن چین هم می‌تواند یکی دیگر از عوامل افزایش تعداد آدرس‌ها باشد، چراکه سرمایه‌گذاران برای سهام‌گذاری در زنجیرهٔ جدید، اقدام به خرید اتر می‌کنند. همچنین نزدیک‌‌شدن قیمت بیت کوین به اوج تاریخی آن، دلیل دیگر بر افزایش اقبال به دیگر ارزهای دیجیتال از جمله اتر بوده است.

اما در یک پست در وب‌سایت ردیت که موضوع افزایش آدرس‌ها در آن مورد بحث قرار گرفته است، این احتمال مطرح شده که ایردراپ توکن‌های اسپارکِ شبکهٔ فلیر برای دارندگان ریپل، از دلایل اصلی افزایش آدرس‌ها بوده است. فلیر پروتکل جدیدی است که قصد دارد با سازگارشدن با قراردادهای هوشمند موجود در ماشین مجازی اتریوم، امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را به اکوسیستم ریپل وارد کند. SoundofCreekWater که یکی از کاربران ردیت است، در این مورد می‌گوید:

افزایش تعداد آدرس‌ها ممکن است به‌خاطر ایردراپ توکن اسپارک باشد که مستلزم ایجاد آدرس سازگار با اتریوم است.

توکن بومی فلیر (FLR)، جهت تأمین وثیقه برای صدور FXRP مورداستفاده قرار خواهد گرفت. FXPR نمایان‌گر توکن‌های XRP در شبکهٔ فلیر است و بدون نیاز به اعتماد کار می‌کن.در جریان این ایردراپ، در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) موجودی آدرس‌های XRP ثبت شد و این اتفاق با افزایش تعداد آدرس‌های اتریوم همزمان شده است.

فلیر توضیح داده است که ۴۵ میلیارد توکن اسپارک توزیع خواهد شد که ۱۵ درصد از آنها در زمان راه‌اندازی شبکه قابل مطالبه هستند. شبکه در سه الی شش ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد. بقیه توکن‌ها هم طی دو سال آینده توزیع می‌شوند. در اطلاعیهٔ فلیر آمده است:

اگر قصد دارید خودتان توکن‌هایتان را نگهداری کنید، روش دریافت توکن‌های اسپارک به این صورت است که کلید قسمت پیغام موجود در آدرس دفترکل ریپل را در آدرس فلیر تنظیم می‌کنید.

در ادامه توضیح داده شده است که آدرس فلیر یک آدرس سازگار با اتریوم است که باید ظرف شش ماه از تاریخ ثبت موجودی ایجاد شود.

در حالی که بیشتر صرافی‌های بزرگ مانند کوین بیس و بایننس از این ایردراپ پشتیبانی کرده و مراحل آن را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند، کسانی که خودشان توکن‌های XRP را خارج از صرافی‌های متمرکز نگهداری می‌کنند، برای احراز شرایط ایردراپ باید آدرس فلیر ایجاد می‌کردند. قیمت XRP از زمان ثبت موجودی، حدود ۲۲ درصد کاهش یافته است.

The post رکوردشکنی تاریخی تولید آدرس‌های جدید اتریوم برای ایردراپ توکن اسپارک appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.