رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری کرد؛ طرفدار ارزهای دیجیتال جایگزین او می‌شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جف بزوس اعلام کرده است که از مدیرعاملی آمازون کنار خواهد رفت. قرار است اندی جسی به‌عنوان جانشین وی، تا پایان سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کند. جسی پیش‌تر مسئول نظارت بر دو پروژه بلاک چینی آمازون بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، آمازون امروز اعلام کرد که جف بزوس (Jeff Bezos)، بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت، قصد دارد از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کند. اندی جسی (Andy Jassy)، مدیر بخش وب سرویس آمازون (AWS) جایگزین وی خواهد شد. جسی پیش‌تر مسئولیت نظارت بر محصولات رمزنگاری‌شده آمازون را بر عهده داشته است.

بزوس در نامه‌ای خطاب به کارمندان خود نوشته است که از این پس در سمت رئیس هیئت‌مدیره آمازون فعالیت خواهد کرد. جایی که به گفته خودش می‌تواند تمام انرژی و حواس خود را بر روی تولید محصولات جدید و خلق ابتکارها متمرکز کند. برنامه انتقال بزوس طی ماه‌های آینده انجام خواهد گرفت.

بزوس در مورد جسی، مدیرعامل جدید آمازون، گفته است:

او یک رهبر برجسته خواهد بود و اطمینان کامل مرا همراه خود دارد.

توجه دنیای ارزهای دیجیتال به سابقه جسی در حوزه بلاک چین معطوف شده است، چراکه انتخاب جسی می‌تواند نشانه‌ای برای تغییر استراتژی‌های سومین شرکت بزرگ جهان باشد.

جسی در سال ۲۰۱۷ یک بررسی جامع با موضوع فناوری بلاک چین و کاربرد آن در تجارت آمازون ارائه کرد. وی در بیانیه‌ خود در یکی از کنفرانس‌های آمازون با عنوان ری‌اینونت (Re:Invent) اعلام کرد که شک دارد بلاک چین برای آنها کاربردی بیشتر از دفتر کل توزیع‌شده (Distributed Ledger) داشته باشد. جسی همچنین گفته بود که او و تیمش به این حوزه علاقه‌مند هستند. با این حال سیاست‌های آمازون نشان می‌دهد که این شرکت تنها با تکیه بر «علاقه» و این مسئله که یک فناوری فقط «جالب» است، روی چیزی کار نمی‌کند.

جسی راه را برای کاوش بیشتر در این حوزه باز گذاشت و گفت:

مشتریان ما به هر سمتی بروند، ما را هم به دنبال خود می‌کشند.

جسی در سال ۲۰۱۸ با کار بر روی شبه بلاک چین‌ها (Quasi-Blockchain) جلو رفت و بر راه‌اندازی دو محصول بلاکچینی مختلف از جمله پایگاه داده دفتر کل کوانتومی (Quantum Ledger Database) و بلاک چین کنترل شده آمازون نظارت داشت. این محصولات ضمن ایجاد یک پایگاه داده متمرکز، دارای ویژگی‌های رمزنگاری بودند.

علیرغم این فعالیت‌ها، آمازون عمدتاً با تصویر یک فدایی در رسانه‌های حوزه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که در نهایت تمام تقصیرها بر گردن آن انداخته می‌شود. کوین بیس (Coinbase) در نوامبر ۲۰۲۰ (آبان) اعلام کرده بود که قطعی وب سرویس‌های آمازون یکی از دلایل اصلی اختلال‌های مکرر این صرافی است.

با آغاز به کار مدیرعامل جدید، جامعه ارز دیجیتال مشتاق است ببیند اگر قرار باشد تغییری ایجاد شود جسی این کار را انجام می‌دهد یا خیر.

The post جف بزوس از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری کرد؛ طرفدار ارزهای دیجیتال جایگزین او می‌شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.