رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

والدانو: گوارديولا فوتبال را به پول ترجيح داد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

خورخه والدانو بازيکن سابق رئال مادريد در گفتگو با شبکه راديويي 9 آرژآنتين درمورد حضور پپ گوارديولا روي نيمکت مربيگري بايرن در فصل آينده رقابت هاي بوندس ليگا صحبت کرد. او در اين باره گفت:« من تنها يک ابهام دارم و آن هم اين است که چه کسي انتخاب بهتري داشت: آيا انتخاب بايرن براي مربيگري از سوي گوارديولا بهتر بوده يا انتخاب گوارديولا از سوي سران بايرن؟ گوارديولا با پول افرادي مثل آبراموويچ يا مالکان ثروتمند منچسترسيتي و پاري سن ژرمن وسوسه شد ولي او فوتبال را به پول ارجحيت داد. بايرن مونيخ بيشتر با فوتبالي که ارائه مي کند در ميدان نمايش است تا با پولش و به همين خاطر هم انتخاب پپ به نظر من کاملا منطقي و عاقلانه رسيد. از سوي ديگر بايرن مهارت هايي دارد که مي توانند به خوبي با ايده هاي گوارديولا کنار بيايد. بايرن همان ويولني که در بارسلونا به کار گرفته مي شد نخواهد بود ولي اگر به پپ زمان بدهند اين تيم مبدل به يک تيم کاملا رقابتي و جذاب خواهد شد.»

مديرورزشي سابق رئال درمورد شرايط بارسا هم صحبت کرد و گفت:« تيم هايي هستند که احساسات را برمي انگيزانند واز جمله اين تيمها، برزيل دهه 1970 است. ولي ما الان تيمي را مي بينيم که حرف اول را مي زند ودر5سال اخير ويران کننده بوده. حس رقابتي آنها وتوانايي شان براي خلق فوتبال جديد، سيرنشدني است. آن کاري که بارسلونا انجام مي دهد را تا پيش از اين دردنياي فوتبال نديده بودم. اين يک معجزه يک نسل است که در همان مدرسه اي که ژاوي و اينيستا و مسي درس آموخته اجرا مي شود.بازيکناني که تا زماني که توپ طلا اهدا مي شوند، همواره در صحنه خواهند بود. همه آنها در خدمت يک ايده بلندپروازانه و زيبا وجذاب هستند که يک معجزه نام دارد.»

والدانو ادامه داد:« يا بايد بالاتر فراتر از بازيکنان بود ويا اينکه پائين تر از آنها قرارگرفت. اين همان کاري است که گوارديولا انجام داده و تيتو ودل بوسکه هم اين راه را دنبال کرده و از اهميت هاي موجود کاسته اند. بايد فوتباليست ها را به اين باور رساند که آنها صاحب و مالک فوتبال هستند. اگر يک سرمربي چنين ايده اي را به بازيکنانش منتقل کند، شاگردانش هم اين کار را انجام خواهند داد.چندي پيش با گوارديولا بودم. او هنوز فرضيه هاي زيادي دارد.زماني که با هم درموردبارسلونا صحبت مي کرديم، او درمورد بازيهاي مسي طوري صحبت مي کرد که انگار کاملا فرضيه هاي کرويف را برزبان مي آورد. واقعيت اين است که بارسلونا در حال خلق يک انقلاب است ولي بايد ارزش اين انقلاب را به سرتاسراسپانيا بسط و گسترش دهيم. سبک بازي ژابي آلونسو، کاسورلا، ماتا و سرخيو راموس در تيم ملي نشان مي دهد که آنها توانايي اين را دارند که مهارت هايشان را اثبات کنند و گوياي آن است که از مدرسه هاي فوتبالي آمده اند که اهميت بيشتري به توپ مي دهند و فوتبال اسپانيا را کاملا تغيير داده اند و اين تغيير در ديدگاه تماشاچيان هم ايجاد شده است. »

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.