رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

پيکه:انتظار اختلاف 16 امتيازي با رئال را نداشتيم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جرارد پيکه مدافع اسپانيايي تيم فوتبال بارسلونا در مصاحبه با سايت فيفا به مرور شرايط کنوني خود و باشگاهش پرداخت. در اينجا مي توانيد متن کامل مصاحبه پيکه با سايت فيفا را مطالعه کنيد.

در اوج بودن : من بسيار خرسند هستم. اين يک دوره زماني منحصر به فرد است. از شرايط فعلي بسيار راضي هستم و اين به خاطر عملکرد خوب من و تيمم است.اين ها لحظاتي هستند که بايد از آنها لذت برد.

مصدوميت ها : مصدوميت ها مانع از از آن شد که بتوانم در حد خودم ظاهر باشم و تا حدودي ثباتم در تيم کاهش پيدا کرد .بازي هاي يورو اوضاعم را بهتر کرد و تيم از نظر دفاعي بسيار خوب کار کرد. و اين باعث شد که با قدرت و انگيزه زيادي به بازي ها برگردم و در حال حاضر تيم بسيار خوب بازي مي کند که کمک زيادي به من مي کند.

شايعات: آنها هميشه تا حدودي روي شما اثر خواهند گذاشت.بهترين حالت براي يک مدافع اين است که مردم درباره شما صحبت نکنند و وقتي شايعات شروع مي شوند شما ناراحت مي شويد.اما اين بخشي از فوتبال است و من ياد گرفته ام که با آنها کنار بيايم.من وقتي به بارسا آمدم همه چيز آسان و راحت به نظر مي رسيد اما وقتي اوضاع پيچيده مي شوند ارزش شما مشخص مي شود و شما به بازيکن بهتري تبديل مي شويد.

اعتماد به نفس در تيم : ما به شدت تمرين مي کنيم و بازي به بازي پيش مي رويم جايي براي نگراني وجود ندارد.اگر منظم جلو برويد در نهايت موفق مي شويد و ما اين کار را در شديد ترين فشارها هم انجام مي دهيم.

تيتو ويلانوا : او کارش را به خوبي انجام مي دهد و کاري کمتر يا بيشتر از گوارديولا انجام نمي دهد. تيتو به آساني آنچه مي خواهد را پياده مي کند.

اختلاف 16 امتيازي با رئال : اين چيزي است نه خودمان و نه هرکس ديگري در زمان فعلي انتظارش را نداشت.رئال ليگ را برده بود و تيم بزرگي دارد. اما به هر حال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست.

بازي هاي حساس با ميلان و رئال : من فکر مي کنم آن قدر خوب هستيم که بتوانيم هر 3 جام را تصاحب کنيم.بايد جاه طلب باشيم و تلاش کنيم من فکر مي کنم ما نشان داده ايم که در هر 3 جام مي توانيم قهرمان شويم.

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.