رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

از اپراتور سوم شرکت رایتل بیشتر بدانیم!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، سیم کارت های نسل سوم را با نام تجاری “رایتل” ارایه میکند برای نخستین بار نام تجاری انتخابی برای سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه کشور منتشر شد.براساس اطلاعات رسیده، شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری “رایتل” را برای سیم کارت های نسل سوم خود انتخاب کرده اند.اردیبهشت ماه سال ۸۹ شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا – موفق شد بدون سرمایه گذاری خارجی، پروانه فعالیت اپراتور سوم موبایل ایران را از آن خود کند که زمان لازم الاجرا شدن پروانه این اپراتور پس از دریافت گواهی عدم تداخل فرکانس از رگولاتوری و پرداخت مبلغ حق الامتیاز اولیه ۳۱ مرداد ماه سال ۸۹ بود و براساس آن این اپراتور ۹ ماه فرصت داشت که بهره برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند.عرضه آزمایشی سیم کارت های تامین تلکام با نام تجاری رایتل با نصب تنها ۴۰۰ سایت BTS در سراسر کشور، همزمان با نمایشگاه بین المللی تلکام ۲۰۱۱ در شهر تهران و با خدمات پایه نسل دوم و منحصر به خدمات پایه صوت و پیامک آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که نام رایتل از دو کلمه “رای” به معنی هوشمند و عبارت پسوند “تل” تشکیل شده است.اپراتور سوم تلفن همراه که قرار است نسل سوم تلفن همراه را وارد بازار کشور کند، سال گذشته پروانه فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است.

وب سایت اپراتور سوم (شرکت رایتل):

http://rightel.ir شعار اپراتور سوم (شرکت رایتل): شعار این برند ” زندگی در دستان شما ” است.علت انتخاب این نام (رایتل) اشاره به یک بیت از شاعر بزرگ، فردوسی دارد: به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد خداوند نام و خدواند جای خداوند روز ده ره نمای نخستین که نوک قلم شد سیاه گرفت آفرین بر خداوند ماه خداوند کیوان و ناهید و هور خداوند پیل و خداوند مور خداوند پیروزی و فرهی خداوند دیهیم و شاهنشهی خداوند جان و خداوند رای خداوند نیکی ده رهنمای رایتـل با کلمه‌ های “رای” یعنی خرد و تل مخفف Telecommunication به معنی ارتباطات ساخته شده است که در کنار هم تلفن هوشمند معنی می‌دهد. پیش شماره های اپراتور سوم (شرکت رایتل): رایتل با پیش شماره ۰۹۲۰۳۰ برای سیم کارتهای اعتباری و پیش شماره ۰۹۲۱۳۰ و ۰۹۲۱۳۳ برای خطوط اعتباری و دیتا کار خود را شروع خواهد کرد. خدمات اپراتور سوم (شرکت رایتل): این اپراتور اولین ارایه دهنده سیم کارت نسل سوم در ایران است و تا ۲ سال (تا خرداد ۱۳۹۲)این خدمت در انحصار این شرکت خواهد بود.

[h=4]اطلاعات دیگر[/h]

نوع شرکت : نیمه خصوصی(دولتی)تاسیس : ۱۳۸۶موقعیت شرکت : تهرانمحدوده_خدمات : ایران (در آینده)افراد مهم شرکت رایتل : جناب آقای حمید فرنگ (مدیرعامل) و جناب آقای شاهین آرپناهی (مدیرکل برند و ارتباطات) و جناب آقای محمد حسین فلاح اصغری (مدیر کل IT)خدمات : سیم کارت نسل سوممحصولات : سیمکارت دائمی، اعتباری و دیتاشرکت صاحب امتیاز: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.