رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بارسلونا و رکورد 300 بازي خيره‌کننده پياپي

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

طبق اعلام نظر کارشناسان فوتبال يکي از عوامل موفقيت بارسا در سال‌هاي گذشته مالکيت بيشتر توپ نسبت به تيم رقيب، به عنوان برگ برنده‌ ياران ليونل مسي عنوان شده است. به باور تحليل‌گران، کاتالان‌ها در دوراني که پپ گوارديولا، مربي سابق آبي و اناري پوشان توانست با اعمال سبک خاص بازي مورد نظر خود يعني «تيکي تاکا» (رد و بدل کردن پاس‌هاي سالم و پرتعداد) بر حريفان غلبه کرده و بازي چشم‌نوازي را به معرض نمايش گذارد، در سايه مالکيت بيشتر توپ نسبت به حريف، تاکتيک خود را اجرا کرد.

به گزارش فارس ، مطابق آماري که سايت رفير آلمان منتشر کرده‌، عامل عمده موفقيت‌هاي اين تيم حتي براي دوران پس از خروج گوارديولا (از تابستان گذشته تا به حال) همين نکته يعني مالکيت بيشتر توپ بوده است.

*5 سال برتري «توپي» ‌بيشتر به حريفان!

مطابق اين گزارش آخرين مرتبه که مالکيت توپ بارسا کمتر از حريف بود، روز هفتم ماه مه سال 2008 بود که در ال‌کلاسيکو با رئال، کمتر از حريف کهکشاني صاحب توپ شدند. در آن بازي بارسا که توسط فرانک ريکارد هلندي هدايت مي‌شد، رئال 50.5 درصد زمان بازي صاحب توپ بود در حاليکه سهم بارسا 49.5 درصد بود. پيکاري که سلاطين کهکشاني 4 بر يک در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برنده شدند.

پس از آن دوره اقتدار کاتالان‌ها شروع شد و در 300 بازي متوالي، آنها تيم صاحب توپ زمين بودند.

*300 بازي فراموش‌نشدني از بارسا با برتري

براساس آمار موجود بارسا در 185 بازي لاليگا، 62 بازي در ليگ قهرمانان، 39 بازي در کوپا دل‌ري، 8 بازي در سوپرجام اسپانيا، 4 بازي از جام باشگاه‌هاي جهان و همينطور 2 بازي سوپرجام (در مجموع 300 بازي) مالکيت بيشتر توپ داشته است.

البته از اين تعداد بازي، 2 ديدار مربوط به زماني بوده که ريکارد تيم را هدايت مي‌کرد، 247 بازي تحت هديت گوارديولا بود و 51 بازي نيز با هدايت تيتو ويلانووا و جوردي روروا انجام گرفت.

*برتري 89 درصدي و يک شکست عجيب !

اگر قرار باشد بهترين بازي بارسا از نظر درصد مالکيت توپ در خلال اين 300 بازي شناسايي و معرفي شود، بايد به مصاف با سلتيک گلاسکو در ليگ قهرمانان در تاريخ 8 نوامبر سال 2012 اشاره کرد که کاتالان‌ها صاحب مالکيت 89 درصدي شدند. در اين ميان نکته عجيب آن بود که کاتالان‌ها با اين همه برتري، 2 بر يک نتيجه را واگذار کردند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بارسلونا رکورد می شکنه امسالم قهرمان می شه.:01 (26):

logo.jpg
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.