رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

دانلود CentOS v6.4 i386 / x86_64 - لینوکس سنت او اس

امتیاز دادن به این موضوع:


ircfc

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

1324542707_centos.jpg

سیستم عامل CentOS که مخفف Community ENTerprise Operating System است نوعی از سیستم عامل لینوکس است که در سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر این سیستم عامل بیشترین سهم یعنی 30 درصد کل سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند را به خود اختصاص داده است. سیستم عامل CentOS بر پایه نسخه سروری توزیع RedHat لینوکس یعنی نسخه Enterprise می باشد.

به طور کلی سیستم عامل لینوکس در رده سرور بهتر از ویندوز توانسته خود را نشان دهد و به همین دلیل سهم بیشتری از بازار سیستم عامل های سرور را به خود اختصاص داده است. لینوکس علیرغم بهتر بودن به صورت رایگان عرضه می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای سرور وجود ندارد. در صورتی که برای ویندوز هزینه ماهیانه 25 تا 80 هزار تومان بسته به 2003 یا 2008 بودن و ویرایش مورد تقاضا باید پرداخت شود.

سیستم عامل لینوکس نه فقط برای وب سرور بلکه برای شبکه داخلی انتخاب مناسب تری نسبت به ویندوز می باشد و ادمین های شبکه با نصب و به کارگیری آن و بهره گیری از ابزارها و امکانات مدیریتی آن می توانند کنترل بهتری بر شبکه خود داشته باشند. همچنین لینوکس دارای فایروال های قدرتمندی می باشد که می تواند تمامی ارتباطات شبکه را در تمام سطوح زیر نظر داشته باشد و شبکه را به حداکثر کارایی لازم برساند.

از آنجایی که مدتی است بحث استفاده از دیتا سنترهای داخلی برای سرویس دهی به سایت های فارسی جدی شده استT CentOS به عنوان بهترین گزینه برای این کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد

توجه:

هر دو نسخه 32 بیتی (i386) و 64 بیتی (X86_64) برای این نرم افزار ارائه شده است. نسخه X86_64 فقط 64 بیتی است و روی CPU هایی که از 64 بیت پشتیبانی نمی کنند نصب نمی شود.

CentOS is an Enterprise-class Linux Distribution derived from sources freely provided to the public by a prominent North American Enterprise Linux vendor. CentOS conforms fully with the upstream vendors redistribution policy and aims to be 100% binary compatible. (CentOS mainly changes packages to remove upstream vendor branding and artwork.) CentOS is free.

CentOS is developed by a small but growing team of core developers. In turn the core developers are supported by an active user community including system administrators, network administrators, enterprise users, managers, core Linux contributors and Linux enthusiasts from around the world.

CentOS has numerous advantages over some of the other clone projects including: an active and growing user community, quickly rebuilt, tested, and QA'ed errata packages, an extensive mirror network, developers who are contactable and responsive, multiple free support avenues including IRC Chat, Mailing Lists, Forums, a dynamic FAQ.

[h=3]مشخصات[/h]

شرکت سازنده: CentOS

حجم فایل: 3500 + 1100 + 4100 + 1400 مگابایت

[h=3]لینک های دانلود[/h] arrow-down.gifدانلود با لینک مستقیم - نسخه 32 بیتی - DVD 1

arrow-down.gifدانلود با لینک مستقیم - نسخه 32 بیتی - DVD 2

arrow-down.gifدانلود با لینک مستقیم - نسخه 64 بیتی - DVD 1

arrow-down.gifدانلود با لینک مستقیم - نسخه 64 بیتی - DVD 2

[h=3]رمز فایل[/h] www.p30download.com

* لطفا از ما حمایت کنید تا بهترین خدمات رو براتون ارائه بدیم *

m3vay27br3f44q7zg.jpg?size_id=4

**************************************************************************

قوانین و اساسنامه سایت    -    تبلیغات در سایت    -    فروشگاه سایت

* بخش های متنوع در منوی اصلی سایت موجود می باشد *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.