رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

امیدوارم وقتی از تراکتورسازی می‌روم پیر شده باشم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

[h=2]جلسه معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز برگزار شد.[/h]به گزارش نامه به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلسه معارفه مجید جلالی در سالن سرپوشیده باشگاه تراکتورسازی برگزار شد. زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این مراسم گفت: بر اساس سند تحول باشگاه برای تیم‌های پایه برنامه داریم و در این راه قدم خواهیم برداشت. ما گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم و بعد از آن با مجید جلالی که می‌تواند برای تراکتورسازی مفید باشد، قرارداد بستیم.

مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازان هم در این جلسه بیان کرد: متعهد می‌شوم که برای سربلندی باشگاه تراکتورسازی و خوشحالی مردم خوب آذربایجان تمام تلاشم را به کار بگیرم. فضای فوتبال تبریز در 4 سال گذشته بسیار خوب بوده و نشان داده کار برای مربیان در این فضا بسیار خوب است.

جلالی درباره کادر فنی انتخابی‌ خود برای سال آینده بیان کرد: آقای آذرنیا، سرپرست تیم خواهند بود. جلال چراغپور مربی اول خواهند بود و از وی خواهش کردم که بیاید و به تیم کمک کند. اعتقاد دارم او دانشمند فوتبال است. او نیز حضور در تراکتورسازی را قبول کرده است. مربی دوم آقای باغ‌آبادی و مربی دروازه‌بانان نیز مصطفی سفال‌فروش خواهند بود.

وی ادامه داد: از سه مربی جوان و بااستعداد استفاده خواهیم کرد که آقای کاظم محمودی، مجتبی خورشیدی و یعقوب وطنی هستند. در سه سال آینده تراکتورسازی قدرت فوتبال آذربایجان خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد از جوانان خوب بومی نیز استفاده کنیم.

مربی تیم تراکتورسازی درخصوص این که آیا مربی بدنساز در کنار این تیم نخواهد بود، گفت: با توجه به تجربیاتی که در این چند سال داشته‌ام و سال‌هایی از مربی بدنساز تخصصی استفاده کردیم و سال‌هایی نیز بدنسازی را خودمان عهده‌دار بودیم، نشان داده است که زمان‌هایی که خودمان عهده‌دار بدنسازی نیز بوده‌ایم موفق شدیم و بر این اساس سال آینده بدنسازی را خودمان عهده‌دار خواهیم بود.

جلالی اظهار داشت: با تراکتورسازی قرارداد یک ساله دارم ولی برنامه‌ی من برای این تیم چندین ساله است و امیدوارم سال‌های زیادی در این تیم حضور داشته باشم و وقتی که از این تیم می‌روم پیر شده باشم. برای توسعه فوتبال پایه و آکادمی این باشگاه برنامه‌های زیادی دارم.

جلالی درباره اینکه از بازیکنان سال گذشته به چه میزان استفاده خواهد کرد، گفت: وقتی تیمی نایب قهرمان می‌شود، نمی‌توان از کنار نام‌های بازیکنان این تیم گذشت و با صحبتی که با قاسم دهنوی داشتم پرسیدم که چرا از این تیم رفتی و او هم در جواب اظهار داشت که دوست داشت در این تیم بماند و به او گفتم که سعی کن به تراکتورسازی برگردی زیرا هواداران و مردم آذربایجان تو را دوست دارند. با صحبتی که با سایر بازیکنان نیز داشتم به آن‌ها گفتم که در تراکتورسازی بمانید.

وی درباره اینکه آیا از بازیکنان خارجی نیز استفاده می‌کند یا خیر بیان کرد:‌ اعتقاد دارم اگر این نوع بازیکنان خارجی بیایند بهتر است از بازیکنان ایرانی استفاده کنیم ولی اگر مجبور بودیم از بازیکنان خارجی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا تراکتورسازی موفق شود.

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.