رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

راه های کسب درآمد اینترنتی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

[h=1]راه های کسب درآمد اینترنتی[/h]

یکی از متداول ترین سوال ها در مورد سایت های اینترنتی این است که یک وب سایت چگونه می تواند درآمدزا باشد. پاسخ به این سوال نیاز به بررسی روی انواع وب سایت ها دارد. اینکه چه وب سایتی با چه هدفی راه اندازی می شود بر نحوه و میزان درآمد آن موثر است. نخست به بررسی انگیزه های راه اندازی وب سایت می پردازیم و سپس گزینه های موجود را به منظور کسب درآمد از طریق اینترنت بررسی می کنیم.

اصولا وب سایت های اینترنتی با انگیزه های متفاوت راه اندازی می شوند. برخی صرفا یک وب سایت جهت قراردادن اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت ، حرفه یا مشاغل هستند و صاحبین آنها انگیزه ای برای جذب مشتری توسط وب سایت ندارند. اما گروه دیگری از سایت ها مربوط به مشاغلی می شوند که مایلند از طریق اینترنت نیز مشتری جذب کنند. درآمد این سایت ها در واقع از طریق جذب مشتری برای آن شرکت یا حرفه است. سایت اینترنتی برای آنها ابزاری است برای تبلیغات خدمات یا محصولاتشان.

در همین حال برخی سایت ها هم معرف خدمات یا محصولات شرکت خاصی نیستند و صرفا خودشان در نقش یک محل کسب درآمد ایفای نقش می کنند. مثلا سایت هایی که با انگیزه جذب آگهی و یا حق اشتراک طراحی می شوند.

earn-money-online.jpg

گروه دیگری از سایت ها هم انگیزه های مالی ندارند که مورد بحث ما نیستند و از پرداختن به آنها صرف نظر می کنیم.

حال سوال این است که چگونه می توان به درآمد رسید و از چه طریق می توان این درآمد را افزایش داد. قبل از پاسخ به این سوال یک نکته مهم را یادآور می شویم . اولین چیزی که یک وبسایت نیاز دارد تا به درآمد برسد بازدید کننده است اگر بازدید کننده نباشد مشتری نیست در نتیجه درآمدی درکار نخواهد بود. بنابراین باید صورت سوال را به این شکل اصلاح کنیم که چگونه یک وب سایت می تواند بازدید کننده داشته باشد و از چه طریق می تواند با افزایش تعداد بازدید کننده به درآمد برسد.

یکی از مهمترین راه های جذب مشتری برای سایت های شرکتی و مشاغل بهینه سازی وب سایت است یعنی سایت آن شرکت به نحوی کارآمد و موثر برای موتورهای جستجوگری مثل گوگل طراحی و بهینه سازی شود. به این ترتیب اگر کسی واژه مربوط به خدمات یا محصولات آن شرکت را در گوگل جستجو کند یکی از گزینه ها سایت شرکت مورد نظر است. بنابراین با افزایش رتبه سایت در گوگل می توان تعداد بازدیدکننده سایت را نیز افزایش داد. هیچگاه نباید فراموش کرد بازدید کنندگانی که از این راه وارد سایت می شوند به دنبال چیزی هستند که می خواهند پس احتمال اینکه مشتری آن سایت باشند زیاد است.

راه دیگر برای سایت های مشاغل ، تبلیغات اینترنتی است در واقع تبلیغ برای بازدید از سایت آن شرکت در اینترنت. این تبلغات می تواند در سایت های مختلفی صورت بگیرد. تبلیغات متمرکز از جمله مهمترین این روش هاست که مشاورین تبلیغات اینترنتی می توانند شما را درباره روش های تبلیغات متمرکز یاری دهند.

اما می پردازیم به روش های کسب درآمد برای سایت هایی که صرفا با انگیزه مالی طراحی و راه اندازی می شوند. همانطور که قبلا اشاره شد یکی از راه های درآمد برای این وب سایت ها جذب آگهی است. یعنی دریافت پول در قبال قراردادن آگهی روی سایت. باز هم می رسیم به این نکته که برای درآمدزایی باید بازدیدکننده داشت. هرچه یک وبسایت معروف تر و پربازدیدتر باشد قطعا صاحبین مشاغل یا سایت ها انگیزه بیشتری برای دادن آگهی به آن پیدا می کنند. هرچه بازدید بیشتر باشد ارزش آگهی بیشتر است . اما بازدیدکننده باید چیز ارزشمندی در یک سایت ببیند که بخواهد بار دیگر به آن سر بزند و یا اینکه مدت زمان بیشتری را در آن سایت سپری کند که این مسئله بر حسب نوع سایت می تواند متفاوت باشد. مثلا سایت تالار گفتمان فروم ، سایت تبلیغاتی مثل سایت های تخفیف گروهی (خرید گروهی) ، سایت دانلود و یا با هر نوع سایت دیگر هر یک به نحوی می توانند برای بازدیدکننده ارزشمند باشند.

یکی دیگر از راه های درآمدزایی برای این نوع سایت ها دریافت پول در قبال حق اشتراک است. یعنی برای استفاده از خدمات آن وب سایت در بازه های زمانی خاص و یا حداقل برای یک بار حق عضویت یا حق اشتراک دریافت شود. ارزش مطالب و یا خدمات این سایت ها باید درحدی باشد که بازدیدکننده خود را قانع کند که برای استفاده از آن سایت پولی را پرداخت کند.

در یک نتیجه گیری کلی ، درآمد یک وب سایت می تواند از راه های مختلف کسب شود اما همگی این راه ها در گرو تعداد بازدید کننده سایت هستند. برای افزایش تعداد بازدید کننده راه های مختلفی هست که از مهمترین آنها بهینه سازی وب سایت می باشد چنانچه کسی قصد راه اندازی سایت دارد باید با شرکت طراحی سایت مربوط در مورد راه های کسب درآمد و همچنین بهترین گزینه ها برای بهینه سازی سایت مشاوره داشته باشد. گرچه بعد از طراحی و راه اندازی سایت هم می تواند آن را بهینه سازی کرد اما بهتر است اینکار قبل از طراحی سایت انجام شود.

برچسب‌ها : راه های کسب درآمد اینترنتی - شارژ همراه اول - پلمپ - فروش پیچ و مهره - معماری داخلی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.