رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

رئال به دنبال شماره 9؛ فالکائو و سوارس، گزینه های اصلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

رئال در تابستان گونسالو ایگواین را به ناپولی فروخت اما نتوانست جانشینی برای او پیدا کند

به گزارش شفقنا ورزشی رئالی ها قصد دارند در ژانویه آینده یک مهاجم جدید به تیم شان اضافه کنند و در این بین از رادامل فالکائو و لوئیس سوارس به عنوان گزینه های اصلی این باشگاه نام برده می شود.

رئال در تابستان گونسالو ایگواین را به ناپولی فروخت اما نتوانست جانشینی برای او پیدا کند. به همین دلیل اکنون کریم بنزما تنها مهاجم قابل اتکای کارلو آنچلوتی است اما این مهاجم فرانسوی نیز در دیدارهای ابتدای فصل و همچنین دیدارهای فرانسه در مقدماتی جام جهانی عملکرد چندان خوبی ارائه نداده و همین باعث شده تا آنچلوتی بیش از قبل به دنبال به خدمت گرفتن یک "شماره 9" جدید باشد.

آنچه رئالی ها برای خرید این دو بازیکن مصمم تر کرده، عدم حضور آنها در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه هیچ یک از دو تیم لیورپول و موناکو در رقابت های اروپایی حضور ندارند، رئال در صورت خرید یکی از این دو ستاره، می تواند از آنها در چمپیونزلیگ هم استفاده کند.

رئالی ها از مدت ها پیش به دنبال رادامل فالکائو هستند اما این ستاره کلمبیایی در نهایت راهی موناکو شد اما گفته می شود در قرارداد او با باشگاه فرانسوی بندی وجود دارد که به او اجازه می دهد با رئال وارد مذاکره شود. افزایش مالیات ها در فرانسه، موجب نارضایتی فالکائو شده و همین مسئله ممکن است موجب جدایی او شود.

سوارس که در این تابستان بارها از علاقه اش برای جدایی لیورپول گفت، در نهایت در آنفیلد ماند اما رئالی ها می توانند با پیشنهادی مناسب، قرمزها را متقاعد به فروش او کنند. به ویژه اینکه هنوز این نگرانی برای برندان راجرز وجود دارد که این ستاره دردسرساز بخواهد در پایان این فصل به یک باشگاه لیگ برتری دیگر برود.

براساس گزارش سایت گل، حتی اگر رئال نتواند هیچ یک از این دو بازیکن را بخرد، احتمال اینکه یک مهاجم دیگر را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرند، زیاد است. مانند کاری که مورینیو در اولین فصل حضورش در رئال انجام داد و آدبایور را به خدمت گرفت.

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.