رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

×
×
  • اضافه کردن...

سفر به قشم و دیدن آکواریوم پروانه طلایی قشم

امتیاز دادن به این موضوع:


پست های پیشنهاد شده

این جاذبه گردشگری قشم که همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به جزیره قشم ایران می کشاند، واقع در زیرزمینی در ساختمان سیمرغ قشم و در ضلع غربى میدان امامقلى خان در محدوده ای به وسعت 1000 متر مربع با 180 نوع آبزى کمیاب جهان می باشد. در این آکواریوم آبزیانى زیادی از خانواده فرشته ماهیان شامل ماهى مجستیک یا فرشته ماهى، امپراطور، بلورینگ و چند نمونه دیگر به عنوان آبزیان فوق العاده کمیاب از آبهاى دریاى سرخ دیده می‌شود. همچنین از گونه های دیگر آبزیان این آکواریوم می توان به شاه میگو یا لابستر، مار ماهى و مارماهى گرگ و از خانواده جراحان ، ماهیان جراح دم بادبانى، ناسو یا لب ماتیکى و جراح دلقک که موسوم به آب‌هاى دریاى کارائیب می باشند، اشاره کرد. از خانواده دلقک ماهیان نیز گونه های دلقک پیک، تو مى تو، کلارکى دریاى سرخ، دلقک آفریقایى و جراح دلقک را در آکوریوم پروانه طلایى قشم می توان دید. همچنین دم سل آزور و روباه ماهى نیز در کنار انواع آبزیان دیگر از جمله لاک پشت‌ها را در این مجموعه زیبا دریایی قشم دیده مى‌شوند. برای دیدن این مجموعه خاص قشم کافیست به ما در تور قشم بپیوندید.

جزیره قشم, جاذبه های گردشگری قشم, آکواریوم قشم

آکواریوم زیره قشم و جهانگردان خاص آن

جزیره قشم, جاذبه های گردشگری قشم, آکواریوم قشم

گونه ای کمیاب از لاک پشت دریایی در آکواریوم قشم

جزیره قشم, جاذبه های گردشگری قشم, آکواریوم قشم

گونه های آبزیان بی نظیر در آکواریوم پروانه طلایی قشم

جزیره قشم, جاذبه های گردشگری قشم, آکواریوم قشم

گونه ای بی نظیر از ماهیان در آکواریوم قشم

جزیره قشم, جاذبه های گردشگری قشم, آکواریوم قشم

تنوع آبزیان دریایی در آکواریوم پروانه طلایی جزیره قشم

منبع:تور قشم | تور لحظه آخری و ارزا...

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه تشكر يا می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

این موضوع کاملا قدیمی است. لطفا به جای بروز کردن این موضوع در نظر شروع یک موضوع جدید باشید مگر این که لازم به بروز رسانی این موضوع باشید.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط mahsaa25
      آیا شما پانداها را دوست دارید؟

      احتمالا سوال مسخره ای هستش. کی می تونه این توپ پشمی بامزه رو دوست نداشته باشه؟ احتمالا بهترین چیزی هست که تا به حال در چین ساخته شده است. با اون تکه های سیاه جذاب دور چشماشون و گوش هاشون و شکم گلدانی و قلمبه، آنها آنقدر بامزه و دوست داشتنی هستند که نمی توان نادیده اشان گرفت و به درستی به عنوان نماد ملی چین شناخته می شوند.

      از نظر ژنتیکی به عنوان یک خرس واقعی تعریف شده اند اما بدون غرایز تهاجمی، به عنوان یک گوشتخوار طبقه بندی شده اما 99% از زندگی خودش رو به صورت گیاهخوار ادامه می دهد، شما این پانداهای بیکار را می بینید که روی پاهای خزدارشون نشستند و برای ساعت های ساقه های بامبو را یک به یک می خورند. به طرز وحشتناکی تنبل هستند، گاهی اوقات در کنار همدیگر می نشینند و در تمام طول روز بر روی شاخه های بامبو می نشیند، و بامبو می خورند. آنها می تونند انتخاب کنند که شما رو کلا نادیده بگیرند و یک غلت بامزه بزنند و باعث بشند شما بخندید و دیوانه وار عاشق آنها شوید.

      سفر به خانه پانداها در پکن

      صبح خود را در تور چین و شهر پکن با دیدن خانه پانداها در باغ وحش پکن بگذرانید!


      زمانی که در تور چین هستید، بهترین مکان برای بازدید از پانداهای غول پیکر، مرکز Chengdu Giant Panda Breeding Center یا Dujiangyan Panda Base که در حدود یک ساعت و نیم با چنگدو فاصله دارد. در اینجا شما می توانید یک تجربه بسیار صمیمی و تعاملی با پانداهای غول پیکر دریافت کنید. برنامه نگهداری از پانداها در Chengdu Giant Panda Breeding Center به شما اجازه می دهد که تجربه نزدیکی با یک پاندا داشته باشید. شما در این مرکز برای مدتی بسیار کوتاه می توانید پانداها را بغل کنید.

      اما اگر مدت زمان کوتاهی دارید و در تور چین فعلی خودتان به شهر پکن و یا اطراف آن محدد شده اید، آن وقت باغ وحش پکن یک سوم به شما نزدیک تر است. هرچند خیلی این مکان شلوغ است، اما بازدید در صبح زود می تواند به شما کمک کند. این صحنه رو تصور کنید که پانداها عاشق غلت خوردن تو مه صبح هستن. در خانه پاندا در باغ وحش پکن، شما فقط می توانید پانداهای غول پیکر را مشاهده کنید. هیچ برنامه تعاملی برای نزدیک شدن به آنها وجود ندارد.



      چگونه به باغ وحش پکن برویم؟

      مترو بهترین روش برای سفر به اطراف و داخل پکن در تور چین است، اگر شما بتونید اسم ایستگاه ها رو خوب به خاطر بسپارید. برای رفتن به باغ وحش پکن سوار لاین 4 مترو به سمت ایستگاه Dongwuyuan (باغ وحش پکن) شوید. در این ایستگاه از خروجی B خارج شوید، ورودی باغ وحش درست روبروی این خروجی قرار دارد. شما بلیط ورودی باغ وحش را در همان ورودی باغ وحش می توانید، تهیه کنید. هیچ آپشنی وجود ندارد که شما بلیط را فقط برای خانه پاندا بخرید؛ هزینه ورودی 15 یوآن یا 2 دلار و 5 یوآن (کمتر از یک دلار) هم به خاطر خانه پاندا می باشد. اگر هم بخواهید که بلیط آکواریوم رو اضافه کنید، بهای بلیط تا 140 یوآن یا 20 دلار می رود.

      داخل باغ وحش از صبح در حدود ساعت 9 صبح هم پر از جمعیت بازدید کننده است. بیشتر این جمعیت که می بینید، محلی و چینی هستند. تابلوهای Panda House را دنبال کنید. در اول این راه هم می تونید حضور پانداها رو حس کنید.

      در داخل خانه پاندا

      اگرچه شما می توانید همه جای باغ وحش را ببینید اما پیشنهاد می کنم که بیشتر وقتتون رو در Panda House و اطراف این توپ های پشمی بگذرونید. وقتی می گیم خیلی ناز و بامزه هستند، واقعا همین منظور را داریم. پانداها با حرکات عجیب و غریبی که دارند واقعا باعث می شن که شما بخندین. بیشترین وقت رو می بینید که پانداها برای خودش ول می چرخن و یا بامبو می خورند ولی اگر خوش شانس باشید، شما صحنه هول دادن بچه پانداها رو می بینید که برادرش رو به سمت یه چاله هل می ده و یا یک لحظه کوچک خودشونو لوس می کنن و بعد سریع میرن

      مردم در کنار نرده ها برای دیدن یک کار بامزه مدت ها صبر می کنن و شما صدای خنده دسته جمعی مردم رو می شنوید. خیلی باید خوش شانس باشید که غلت خوردن پانداها رو ببینید!



      چرا باید حتما این پانداهای حفاظت شده را ببینیم؟

      پاندهای غول پیکر یا Giant Pandas، حیوانات بومی چین در مرکز قسمت جنوبی هستند، جایی که آنها به طور طبیعی وجود دارند. با جمعیت باقی مانده کمتر از 2000، پانداهای غول پیکر نیز به عنوان فسیل زنده شناخته می شوند. در طول دهه گذشته، کارهای بزرگی انجام شده است تا جمعیت پاندای رو به کاهش را نجات دهد و آنها را از آستانه انقراض نجات دهد.


      تنها جاهایی در چین که می توانید پانداها را از نزدیک ببینید: Chengdu، Dujiangyan یا باغ وحش پکن است.
       
    • توسط ircfc
      اشتراک طلایی ویژه + 17 افزونه جانبی Restrict Content Pro
       
      امکانات این افزونه اشتراک طلایی:
      کلیه امور بصورت خودکار انجام خواهد شد (ارتقاء کاربر بعد از پرداخت حق اشتراک ، تمدید تاریخ اشتراک ، تعدید کاربر ویژه به عادی بعد از تاریخ انقضاء و غیره) تعریف بی نهایت بازه زمانی و قابلیت تغییر ترتیب بندی بازه های زمانی برای هر سطح قابلیت تعریف بینهایت نوع اشتراک (طلایی – ویژه – نقره ای – برنزی و غیره) قابلیت تعریف تاریخ و قیمت برای هر سطح اشتراک برونبری کاربران برای استفاده در سایر سیستم های مجهز به این افزونه قابلیت توسعه برای افزایش امکانات افزونه (فعال سازی افزونه های جانبی) درونریزی کاربران قبلی سایت در لیست کاربران ویژه افزونه تنها با چند کلیک (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ سازی با افزونه حرفه ای و محبوب Mail Chimp (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ سازی با افزونه فید های اضافی (افزونه اضافی ویژه) قابلیت ویرایش پیام های عمومی برای نمایش به کاربران عادی جهت ارتقاء اکانت و اشتراک توانایی درج بینهایت کد تخفیف با قابلیت مدیریت تعداد استفاده و تاریخ انقضاء اعتبار کد تخفیف نمایش کد های تخفیف استفاده شده و گزارش تعداد باقی مانده از هر کد تخفیف ثبت ورودی های ناموفق با قابلیت شناسایی یوزرهای مشترک سیستم امنیتی برای غیر فعال سازی اکانت با دو کاربر همزمان استفاده از آنتی اسپم گوگل برای افزایش امنیت افزونه هماهنگ با افزونه بی بی پرس (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ با افزونه های فروشگاه ساز ووکامرسی و EDD (افزونه جانبی) ویژه سازی برگه های سایت ، مطالب ، دسته ها و محصولات فروشگاه شما قابلیت نمایش متن دلخواه به کاربرانی که عضویت ویژه ندارند قابلیت ثبت پرداخت های آنلاین با ثبت تاریخ پرداخت، مبلغ پرداخت، آی پی پرداخت کننده، شماره پیگیری پرداخت قابلیت تعریف دستی کاربر ویژه با قابلیت تعریف مدت زمان اعتبار کاربر به روز (مثلا تعریف کاربر ویژه با اعتبار۲۰ روز) و یا وارد کردن تاریخ ثابت نمایش کاربران ویژه در مدیریت با نمایش تاریخ شروع حساب ویژه و مقدار گذشته و نمایش تاریخ انقضای کاربر یا مقدار مانده به روز ارسال ایمیل به کاربرانی که تاریخ انقضای حسابشان نزدیک است (مثلا اگر حساب کاربری دو روز اعتبار باقی داشته باشد، سیستم به طور خودکار به وی ایمیل هشدار برای تمدید حساب می دهد) تعریف قالب دلخواه برای ایمیل های شروع عضویت تعریف قالب دلخواه برای ایمیل هشدار دهنده تاریخ انقضا انتخاب دسته بندی ها برای گزینش دسته های ویژه پشتیبانی از کلیه نسخه های وردپرس (نگران بروزرسانی های وردپرس نباشید) قابلیت تولید کد کوتاه برای استفاده در میان مطالب و ویژه سازی قسمتی از محتوی(درج محتوی بین کدهای کوتاه) قابلیت طراحی افزونه های اضافی برای استفاده های خاص مانند قوانین اشتراک و ثبت نام در سایت تولید نسخه PDF انگلیسی و فارسی برای ذخیره تراکنش های انجام شده کلیه تاریخ های میلادی بعد از نصب افزونه های مبدل تاریخ (مانند افزونه جلالی) به شمسی تغییر خواهند یافت. سازگاری با افزونه ووکامرسی برای نمایش و خرید محصولات برای کاربران ویژه سایت سازگاری کامل با افزونه ایزی دیجیتال دانلود (تخفیف ویژه برای سطوح اشتراک یا رایگان شدن محصولات برای سطوح خاص + تعریف تعداد دانلود در زمان مجاز مدت اشتراک مانند ۱۰ دانلود در اشتراک نقره ای ) برگه اختصاصی قوانین و مقررات ویژه (افزونه جانبی-پکیج محصول) سازگاری با افزونه دانلود مانیتور برای محدود سازی دانلود برای کاربران ویژه (افزونه جانبی-پکیج محصول) افزونه محاسبه ریاضی برای مسدود کردن اسپمر هابصورت جمع ساده ریاضی(افزونه جانبی-پکیج محصول) و امکانات بیشتر در بروزرسانی های آینده
    • توسط ircfc
      مشاهده فایل اشتراک طلایی ویژه + 17 افزونه جانبی Restrict Content Pro
      اشتراک طلایی ویژه + 17 افزونه جانبی Restrict Content Pro
       
      امکانات این افزونه اشتراک طلایی:
      کلیه امور بصورت خودکار انجام خواهد شد (ارتقاء کاربر بعد از پرداخت حق اشتراک ، تمدید تاریخ اشتراک ، تعدید کاربر ویژه به عادی بعد از تاریخ انقضاء و غیره) تعریف بی نهایت بازه زمانی و قابلیت تغییر ترتیب بندی بازه های زمانی برای هر سطح قابلیت تعریف بینهایت نوع اشتراک (طلایی – ویژه – نقره ای – برنزی و غیره) قابلیت تعریف تاریخ و قیمت برای هر سطح اشتراک برونبری کاربران برای استفاده در سایر سیستم های مجهز به این افزونه قابلیت توسعه برای افزایش امکانات افزونه (فعال سازی افزونه های جانبی) درونریزی کاربران قبلی سایت در لیست کاربران ویژه افزونه تنها با چند کلیک (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ سازی با افزونه حرفه ای و محبوب Mail Chimp (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ سازی با افزونه فید های اضافی (افزونه اضافی ویژه) قابلیت ویرایش پیام های عمومی برای نمایش به کاربران عادی جهت ارتقاء اکانت و اشتراک توانایی درج بینهایت کد تخفیف با قابلیت مدیریت تعداد استفاده و تاریخ انقضاء اعتبار کد تخفیف نمایش کد های تخفیف استفاده شده و گزارش تعداد باقی مانده از هر کد تخفیف ثبت ورودی های ناموفق با قابلیت شناسایی یوزرهای مشترک سیستم امنیتی برای غیر فعال سازی اکانت با دو کاربر همزمان استفاده از آنتی اسپم گوگل برای افزایش امنیت افزونه هماهنگ با افزونه بی بی پرس (افزونه اضافی ویژه) هماهنگ با افزونه های فروشگاه ساز ووکامرسی و EDD (افزونه جانبی) ویژه سازی برگه های سایت ، مطالب ، دسته ها و محصولات فروشگاه شما قابلیت نمایش متن دلخواه به کاربرانی که عضویت ویژه ندارند قابلیت ثبت پرداخت های آنلاین با ثبت تاریخ پرداخت، مبلغ پرداخت، آی پی پرداخت کننده، شماره پیگیری پرداخت قابلیت تعریف دستی کاربر ویژه با قابلیت تعریف مدت زمان اعتبار کاربر به روز (مثلا تعریف کاربر ویژه با اعتبار۲۰ روز) و یا وارد کردن تاریخ ثابت نمایش کاربران ویژه در مدیریت با نمایش تاریخ شروع حساب ویژه و مقدار گذشته و نمایش تاریخ انقضای کاربر یا مقدار مانده به روز ارسال ایمیل به کاربرانی که تاریخ انقضای حسابشان نزدیک است (مثلا اگر حساب کاربری دو روز اعتبار باقی داشته باشد، سیستم به طور خودکار به وی ایمیل هشدار برای تمدید حساب می دهد) تعریف قالب دلخواه برای ایمیل های شروع عضویت تعریف قالب دلخواه برای ایمیل هشدار دهنده تاریخ انقضا انتخاب دسته بندی ها برای گزینش دسته های ویژه پشتیبانی از کلیه نسخه های وردپرس (نگران بروزرسانی های وردپرس نباشید) قابلیت تولید کد کوتاه برای استفاده در میان مطالب و ویژه سازی قسمتی از محتوی(درج محتوی بین کدهای کوتاه) قابلیت طراحی افزونه های اضافی برای استفاده های خاص مانند قوانین اشتراک و ثبت نام در سایت تولید نسخه PDF انگلیسی و فارسی برای ذخیره تراکنش های انجام شده کلیه تاریخ های میلادی بعد از نصب افزونه های مبدل تاریخ (مانند افزونه جلالی) به شمسی تغییر خواهند یافت. سازگاری با افزونه ووکامرسی برای نمایش و خرید محصولات برای کاربران ویژه سایت سازگاری کامل با افزونه ایزی دیجیتال دانلود (تخفیف ویژه برای سطوح اشتراک یا رایگان شدن محصولات برای سطوح خاص + تعریف تعداد دانلود در زمان مجاز مدت اشتراک مانند ۱۰ دانلود در اشتراک نقره ای ) برگه اختصاصی قوانین و مقررات ویژه (افزونه جانبی-پکیج محصول) سازگاری با افزونه دانلود مانیتور برای محدود سازی دانلود برای کاربران ویژه (افزونه جانبی-پکیج محصول) افزونه محاسبه ریاضی برای مسدود کردن اسپمر هابصورت جمع ساده ریاضی(افزونه جانبی-پکیج محصول) و امکانات بیشتر در بروزرسانی های آینده ارسال کننده ircfc ارسال شنبه, 24 شهریور 1397 دسته وردپرس - WordPress  
    • توسط parswebdesign
      موفقیت در کسب و کار
      استارتاپ های زیادی شروع نشده به پایان می رسند. کارگاه های بسیاری تولید نکرده ورشکست می شوند. شنیدن اخباری از این دست می تواند ناامید کنند و ترسناک باشد. چگونه می توان در کسب و کاری موفق شد؟ راز موفقیت در کسب و کار چیست؟  برای شروع هر کسب و کاری ابتدا باید انگیزه داشت ولی موفقیت در کسب و کار تنها با داشتن انگیزه امکان پذیر نیست. در این مطلب با راه های موفقیت در کسب و کار آشنا می شوید. همین امروز کسب و کار جدید خود را شروع کنید.
      1- بازار هدف
      نقطه مشترک کار و مشتری شما چیست؟ کالا یا خدمت عرضه شده ارزش خرید کردن دارد؟ کارآفرینان موفق ابتدا بازار هدف را مشخص می کنند و سپس فعالیت خود را شروع می کنند. چنانچه کسب و کاری بتواند نیاز مشتری را شناسایی کند و بر اساس رفع این نیاز اقدام کند بدون شک موفقیت را در دستان خود دارد. با مطالعه و تحقیق نیاز بازار هدف را شناسایی کنید.
      2-اندازه بازار هدف
      بازار هدف به چه میزان توان خرید دارد؟ در واقع باید بدانید که چه حجم از محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. برآورد کنید در بازار هدف به طور سالیانه چقدر برای خرید کالا و یا خدماتی که عرضه می کنید هزینه می شود و بر همان اساس استراتژی های کاری خود را پایه ریزی کنید.
      3- فضای رقابتی
      برای موفقیت در کسب و کار باید بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. وجه تمایز شما بارقبا چیست؟ ماندن در اذهان مشتری با پیروزی در فضای رقابتی میسر است. در این صورت کالا یا خدمات عرضه شده باید برتری ویژه ای از کالای رقبا داشته باشد. برتری کسب و کارتان را با تبلیغات به گوش مشتری ها برسانید. بهتر است بازار هدف از برتری کالا یا خدمات جدید مطلع باشند.
      4- الگوی کارآفرینی
      الگوی مناسبی برای کارافرینی داشته باشید با صاحبان مشاغل موفق گفتگو کرده و ایده بگیرید با مشکلات و سختی های کار آشنا شوید. به این ترتیب سریع تسلیم نمی شوید. قبل از ورود به کسب و کار جدید باید تصویر ذهنی صحیحی از ان داشته باشید در غیر این صورت در عمل سرخورده خواهید شد.
      5- تیم کاری متخصص
      یک تیم متخصص پشتوانه خوبی برای موفقیت در کسب و کار است. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید بتوانید افرادی خبره را در تیم خود داشته باشید. کارآفرینی و اداره کسب و کار، به تنهایی و بدون همراهی افرادی صاحب نظر امکان پذیر نیست. مشکلات را تنهایی به دوش نکشید.
      6- موفقیت در کسب و کار با زمان بندی
      زمان مناسب برای ورود به بازار را شناسایی کنید. زمان بندی مهم ترین مولفه موفقیت است. تحولات بازار و نیاز مشتری را بررسی کرده و بهترین زمان را برای ارائه در نظر بگیرد. استارتاپ های بسیاری بدون در نظر گرفتن این موضوع طعم شکست را چشیده اند. زمان بندی نامناسب همه تلاش ها را از بین خواهد برد.
       
       
      منبع: 6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار
    • توسط parswebdesign
      تهیه محتوا را می توان نوعی انتقال دانش به شمار آورد، محتوا نقش مهمی را در پیشرفت و موفقیت سایت شما ایفا می کند و تأثیر بسیار زیادی در جذب بازدید کنندگان بیشتر دارد. به این ترتیب تهیه محتوای خوب و جذاب یکی از ارکان اصلی برای افزایش بازدید و ارتقای رتبه سایت محسوب می شود.
       در این مقاله قصد درایم 7 نکته طلایی در تهیه محتوای خوب را برای شما بیان کنیم:
      موضوع محتوا: موضوع محتوا باید با زمینه فعالیت سایت مرتبط باشد و اطلاعات مناسبی از محتوای تهیه شده را در اختیار مخاطب قرار دهد. برای تهیه یک محتوای خوب و ارزشمند در ابتدا باید یک موضوع و عنوان مناسب را برای محتوای خود انتخاب کنید. عنوان محتوا اولین و تأثیر گذارترین معیار در جلب نظر بازدید کنندگان از سایت شما می باشد و در صورتی که موضوع مناسبی را برای محتوای خود برگزینید می توانید محتوای مناسبی را در اختیار خوانندگان قرار دهید و میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهید. ایجاد جذابیت در محتوا: در برخی از حوزه ها ارائه محتوای متنی به تنهایی کاربرد ندارد و در کنار باید جذابیت های دیگری را نیز به محتوا افزود. در واقع ایجاد جذابیت در محتوا یکی از مناسب ترین راه ها برای افزایش کیفیت محتوا می باشد و سبب پیشرفت در سایت می گردد. به عنوان مثال استفاده از فایل های ویدیویی و تصاویر مرتبط با محتوا سبب ایجاد جذابیت بیشتر در محتوا می گردد. بنابراین بهتر است به دنبال ایده های خلاقانه برای ایجاد جذابیت در محتوا باشید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری را نسبت به بازدید از سایت خود ترغیب نمایید. بررسی محتواهای مرتبط: برای تهیه یک محتوای منحصر به فرد و عالی بهتر است به بررسی محتواهای مرتبط با موضوع مورد نظر خود در سایت های دیگر بپردازید و در صورت مشاهده نقص و یا کاستی در محتواهای دیگر، سعی در رفع آن ها داشته باشید و به این ترتیب یک محتوای خوب تهیه کرده و از دیگر سایت ها در این زمینه سبقت بگیرید. استفاده از منابع معتبر: به این موضوع نیز توجه داشته باشید که مخاطبان اصلی محتوای تهیه شده، کاربران و بازدیدکنندگان از سایت شما می باشند که محتوای تولید شده باید متناسب با نیاز آنان باشد تا میزان تأثیر آن در بازاریابی جاذبه ای در زمینه محتوا نیز افزایش پیدا کند. در واقع شما باید به دنبال منابع معتبر و ارزشمندی در رابطه با موضوع مورد نظر خود باشید تا از طریق آن محتوای مناسبی را برای بازدید کنندگان تولید نمایید و میزان رضایت کاربران از سایت خود را افزایش دهید. در واقع تولید محتوا با استفاده از منابع معتبر علاوه بر جلب نظر کاربران، سبب افزایش میزان بازدید و ارتقاء رتبه سایت می گردد و بستر مناسبی را برای پیشرفت و موفیت سایت فراهم می آورد.
      به اشتراک گذاری محتوا: با افزودن این ویژگی به محتوای سایت، می توانید این امکان را برای کاربران فراهم آورید تا مطالب دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این فرایند در واقع نوعی بازاریابی برای سایت شما محسوب می شود و تأثیر بی نظیری در جذب کاربران بیشتر دارد. بیان محتوا در عناوین متفاوت: در برخی از زمینه ها موضوعات متنوع و مرتبط زیادی برای تولید محتوا وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چندین محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر خود را تهیه کنید. برای این کار می توانید جنبه های مختلفی از محتوا در چندین عنوان جداگانه بررسی کرده و برای هر موضوع یک محتوای منحصر به فرد تهیه کنید. برای بیان محتوا، بهتر است جزئیات موجود در محتوا را به طور کامل شرح دهید و تنها به توضیحات تیتر وار درون محتوا اکتفا نکنید. پرداخت جزئی به مسائل و اطلاعات موجود در محتوا سبب افزایش رغبت خوانندگان می گردد و تأثیر بسیار زیادی در ایجاد برتری سایت شما نسبت به سایر سایت ها دارد.
      کابردی بودن محتوا: در تهیه محتوای خوب باید مطالب مناسب و کاربردی را قرار دهید و کاربران را به موضوع مورد نظر جذب نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که با تهیه لیستی از محتواهای تولیدی می توانید از طریق یک محتوا به محتواهای دیگر لینک دهید و به این ترتیب رغبت بیشتری برای ادامه مطالعه مطالب را در کاربران ایجاد نمایید.  
      منبع: 7 نکته طلایی در تهیه محتوای خوب