رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ریپل همچنان از حمایت خود در ۰.۲۴۵ دلار دفاع می‌کند. این حمایت به قدری قدرتمند است که با رسیدن به آن، قیمت سریع مثل یک فنر جهش پیدا می‌کند. ریپل برای این‌که به رشدش ادامه بدهد یک مقاومت را پیش روی خود می‌بینید. این مقاومت خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) است که هم‌اکنون در قیمت ۰.۲۶۹۹ قرار دارد. اگر شمع (کندل) یک روزه بالای این مقاومت بسته شود، می‌توانیم انتظار صعود تا مرز ۰.۳ دلار را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

از سوی دیگر و از دیدگاه نزولی، اگر قیمت موفق به عبور از مقاومت نشود، احتمالا دوباره تا حمایت ۰.۲۴۵ دلار سقوط خواهد کرد. انتظار داریم این حمایت حفظ شود اما اگر شکسته شود، سقوط بسیار شدیدی محتمل خواهد بود که می‌تواند قیمت را تا ۰.۱۹ دلار به پایین بکشاند.

همراهان گرامی ارزدیجیتال در نظر داشته باشند تحلیل های ارائه شده در این بخش، ترجمه ای از تحلیلگران برتر رسانه های معتبر انگلیسی زبان بوده و هیچگونه پیشنهادی توسط ما جهت ورود به بازارهای پر ریسک کریپتوکارنسی ارائه نمی شود ، پیشنهاد ما به شما در ابتدا مطالعه انواع تحلیل و آشنایی کامل با مخاطرات این بازار است ،همچنین جهت آشنایی می‌توانید مقاله های رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال و اشتباهات مرگبار ترید را مطالعه نمایید و اگر اصطلاحات این مقالات برایتان نامفهوم هستند ، می‌توانید از بخش دانشنامه و واژه نامه ارزهای دیجیتال، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

آرشیو تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

Title

با اینکه ریپل خود تا لبه خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) رساند، نتوانست از آن عبور کند.  این ارز دیجیتال بعد از اینکه در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۶ تیر) به پایین EMA 20 رسید، از آن موقع تاکنون دیگر نتوانسته است از آن عبور کند. بنابراین این یک مقاومت بسیار قدرتمند است. اگر ریپل بتواند از این خط عبور کند، سیگنالی مبنی بر پایان روند نزولی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

با این حال حمایت های مکرر از ریپل نشان می‌دهد که در سطوح پایین خریداران به شدت وارد می‌شوند. از دیدگاه صعودی اگر خط EMA 20 شکسته شود، اولین هدف ۰.۳۴۲ دلار خواهد بود.

از دیدگاه نزولی، حمایت کلیدی ریپل در ۰.۲۴ دلار قرار دارد که اگر به زیر آن برسد، روند نزولی جدیدی آغاز خواهد شد که هدفش ۰.۱۹ دلار است.

Title

ریپل برای مدت زمان کمی به زیر حمایت بحرانی خود یعنی ۰.۰۲۷ دلار رسید اما مجدد با موج خرید حمایت شد و به سطوح قبل بازگشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

ریپل برای بازگشت به سطوح قبلی و مناسب خود باید بتواند از خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر – ۰.۲۹۳ دلار) عبور کند. این ارز دیجیتال از روز ۲۷ ژوئن تاکنون نتوانسته است به بالای این خط برسد، بنابراین یک مقاومت بسیار قدرتمند در این نقطه وجود دارد. پس از عبور از EMA 20 سطح بعدی مقاومت در خط SMA 50 (خط قرمز در تصویر) و بالاتر از آن در ۰.۳۴ دلار قرار دارد.

اگر ریپل نتواند از EMA 20 عبور کند و دوباره به زیر ۰.۲۷ دلار برسد، احتمال افزایش فروش بالاست که می‌تواند قیمت را حتی تا ۰.۲۲ دلار هم به پایین بکشاند.

Title

در روز ۱۰ آگوست گاوها توانستند از حمایت بحرانی ۰.۲۷۷ دلار دفاع کنند. این حمایت از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون شکسته نشده است. از سوی دیگر حمایت ۰.۳ دلار هم بسیار قدرتمند است. به همین دلیل نقاط ۰.۳ و ۰.۲۷۷ دلار را می‌توانیم به عنوان بهترین نقاط ورود در نظر بگیریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر چه از حمایت ۰.۲۷۷ دلار دفاع شد، اما در بازگشت قیمت نتوانست خودش را به بالای EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برساند.

همانطور که گفتیم حمایت در ۰.۲۷۷ دلار بسیار قدرتمند است اما اگر شکسته شود، روند نزولی شدیدی برقرار خواهد شد و می‌تواند قیمت را تا ۰.۱۹ دلار کاهش دهد.

Title

ریپل اولین مانع را از پیش روی خود برداشت است. این ارز دیجیتال توانست از خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) عبور کند و حالا در پیش روی خود مقاومت مهمی در SMA 50 (خط قرمز در تصویر) مشاهده می‌کند. البته قبل از رسیدن به SMA ریپل باید بتواند از مقاومت ۰.۳۴۲ دلاری عبور کند. خط EMA رو به مسطح شدن میل می‌کند و شاخص RSI هم عددی در نزدیکی ۵۰ را نشان می‌دهد که نشان دهنده یک تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

معامله‌گران می‌توانند برای ورود منتظر رد شدن قیمت از مقاومت ۰.۳۴ دلاری بمانند. نقطه فروش اضطراری را هم می‌توان در ۰.۲۶ دلار در نظر گرفت.

در صورتی که قیمت ریپل از سطوح فعلی به عقب بازگردد و به زیر مقاومت بحرانی ۰.۲۷۷ دلار برسد، دیدگاه صعودی ما نا معتبر خواهد بود و روند نزولی شدیدی حکمرفا خواهد شد. از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون قیمت ریپل به زیر ۰.۲۷ دلار نرسیده است.

Title

ریپل همچنان در یک دوره تثبیت جا خشک کرده است و به نظر بین خریداران و فروشندگان تعادل برقرار است. حمایت ۰.۳ و سپس ۰.۲۷۷ دلاری برای ریپل همچنان به قوت خود باقی است. از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون حمایت ۰.۲۷۷ دلار شکسته نشده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

هرگونه تلاش برای صعود، در EMA 20 و قیمت ۰.۳۴ دلار با مقاومت روبرو خواهد شد. در صورت شکسته شدن این مقاومت می‌توانیم انتظار صعود تا ۰.۳۷ دلار را داشته باشیم.

در حال حاضر رپیل همچنان در یک رنج قیمت بین ۰.۳ تا ۰.۳۳ دلار قرار دارد و پیش از هر چیز باید منتظر شکسته شدن این رنج قیمت باشیم.

Title

ریپل در یک محدوده (رنج قیمتی) بزرگ بین ۰.۲۷۷ تا ۰.۴۵ معامله می شود. معامله‌گران می‌توانند با خریدن در نزدیکی حمایت و فروش در نزدیکی مقاومت، با این رنج ترید کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

حمایت‌های ۰.۳ و ۰.۲۷۷ دلاری بسیار قدرتمند هستند اما اگر قیمت به زیر ۰.۲۷۷ کشیده شود، می‌توانیم انتظار سقوط تا ۰.۲۴۵ دلار را داشته باشیم.

برای صعود، مقاومت دیگری که هم‌اکنون برای ریپل دیده می‌شود، در EMA 20 و روی قیمت ۰.۳۴ دلار قرار دارد.

پیش‌بینی می‌کنیم قیمت همچنان در رنج بین ۰.۲۷ تا ۰.۴۵ دلار معامله شود مگر اینکه از یک طرف رنج را بشکند و خارج شود.

Title

ریپل در بین ارزهای دیجیتالی قرار دارد که بدترین عملکرد را از خود به جا گذاشته‌اند. این ارز دیجیتال طی چند هفته گذشته در زمان احیای بازار حرکت چندانی نمی‌کند و در زمان روند نزولی در بازار به شدت سقوط می‌کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر حمایت ۰.۳۰ دلاری ناتوان باشد و شکسته شود، حمایت بعدی در ۰.۲۷ دلار و پس از آن در ۰.۲۴ دلار قرار دارد.

هر دو میانگین متحرک به سمت پایین میل می‌کنند و شاخص RSI هم در نزدیک محدوده اشباع فروش قرار دارد. همه این‌ها نشان می‌دهند که میل به فروش بیشتر از خرید است.

با این حال مدت زیادی است که ریپل حمایت ۰.۳۰ دلاری خود را حفظ کرده است و بعید به نظر می‌رسد که به این سادگی‌ها شکسته شود. شاید این نقطه زمان خوبی برای خرید باشد. هر گونه جهش مجدد قیمت در EMA 20 (خط بنفش در تصویر) با مقاومت روبرو خواهد شد.

Title

ریپل در عبور از EMA-20 روزه ناموفق عمل کرد و تا ضلع پایینی مثلث متقارن اصلاح داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

شکسته شدن الگو در جهت رو به پایین یک نشانه منفی برای قیمت ریپل خواهد بود.

حمایت بعدی برای این ارز دیجیتال در سطح ۰.۳۵۶ و ۰.۲۷۷ قرار دارد.

شیب خط EMA-20 به حالت نزولی درآمده و RSI از محدوده میانی به سمت پایین جرکت کرده است. این یعنی اینکه مسیر پیشرو به احتمال بیشتر، در جهت رو به پایین خواهد بود.

Title

ریپل دوباره در تلاش است تا از سطح شکست در الگوی مثلث متقارن عبور کند. مقاومت قبلی حالا باید به عنوان یک حمایت قدرتمند ظاهر شود. اگر ریپل بتواند از این حمایت جهش داشته باشد، قیمت احتمالا تا ۰.۵۷ دلار و بالاتر از آن تا ۰.۶۲ دلار افزایش خواهد یافت. هر دو خط میانگین متحرک رو به بالا میل می‌کنند و شاخص RSI هم در محدوده مثبت قرار دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

از دیدگاه نزولی، اگر قیمت ریپل به داخل مثلث برگردد و به زیر خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) کاهش یابد، یک سیگنال کاهشی خواهد بود. در صورت شکسته شدن این حمایت، حمایت بعدی در خط SMA 50 (خط قرمز در تصویر) قرار دارد که در صورت عدم موفقیت آن، می‌توانیم انتظار سقوط تا ۰.۳۷۸ دلار را داشته باشیم. تریدرها می‌توانند قیمت ۰.۴۱ دلار را به عنوان توقف ضرر (Stop loss) در نظر بگیرند.

Title

ریپل در الگوی مثلث متقارن به تله افتاده است. حرکت بعدی ریپل پس از شکستن یکی از اضلاع بالایی یا پایینی مثلث مشخص خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

محدوده ۰.۴۵ تا ۰.۴۷۹ دلار می‌تواند نقش مقاومت موثری در برابر صعود ریپل ایفا کند.

هرچند هر دو میانگین متحرک و شاخص RSI در وضعیت مثبتی قرار دارند که نشان از سلطه خریداران نسبت به فروشندگان در بازار دارد.

شکسته شدن مثلث در جهت رو به بالا، ریپل را تا محدوده ۰.۵۷ – ۰.۶۲ دلار هدایت خواهد کرد.

اما در صورتی که ضلع پایینی مثلث شکسته شود، ریپل وضعیت نامساعدی خواهد داشت. سطحی که معامله‌گران می‌توانند بر روی آن حدضرر خود را تنظیم کنند ۰.۳۷ دلار است.

Title

ریپل الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده است. شکسته شدن مقاومت ۰.۴۵ دلار و ضلع بالایی مثلث، می‌تواند ریپل را تا ۰.۵۷۲ دلار هدایت کند. هدف دوم ریپل در صورت ادامه یافتن روند صعودی ۰.۶۲ دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اما اگر فروشندگان کنترل را در دست بگیرند و ضلع پایینی مثلث شکسته شود، ریزش آن تا ۰.۲۶۷ دلار می‌تواند ادامه پیدا کند. هر چند ریپل حمایت محکمی در سطح ۰.۳۵۶ و ۰.۲۷۷ دلار پیدا کرده است.

Title

تلاش ریپل برای عبور از محدوده مقاومتی ۰.۴۵ تا ۰.۴۷۹ دلار در هفته گذشته، ناموفق ماند. در نتیجه عدم موفقیت در عبور از مقاومت، ریپل تا نزدیکی EMA-20 ریزش کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)در حال حاضر خریداران برای عبور از محدوده مقاومتی تلاش می‌کنند که در صورت موفقیت آن‌‌‌ها، هدف بعدی ۰.۶ دلار خواهد بود.

در صورت شکسته شدن حمایت EMA-20 که هم‌اکنون در قیمت ۰.۳۹۶ قرار دارد، باید انتظار ریزش ریپل را تا محدوده حمایتی ۰.۳۷۸-۰.۳۵۶ داشته باشیم. حمایت مهم بعدی ریپل در سطح ۰.۳۵ قرار دارد.

Title

ریپل در تلاش برای جهش مجدد است که در صورت موفقیت آمیز بودن، قیمت تا مقاومت ۰.۴۵ دلار به سرعت افزایش خواهد یافت. ۰.۴۵ دلار، یک مقاومت بسیار قدرتمند است که اگر شکسته شود، قیمت می‌تواند تا سطوح ۰.۶۰ دلار به رشد ادامه دهد، البته در سر راه دو مقاومت جزئی در ۰.۵۰ و ۰.۵۵ دلار وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

در حال حاضر، هر دو خط میانگین متحرک تقریبا در حال مسطح شدن هستند که نشان دهنده یک تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

از دیدگاه نزولی اگر قیمت به زیر EMA 20 (خط بنفش در تصویر) کاهش یابد، می‌تواند تا حمایت بعدی یعنی SMA 50 (خط قرمز در تصویر) سقوط کند. حمایت بحرانی ریپل در ۰.۳۳ دلار بسته شده است.

Title

ریپل روز ۱۵ و ۱۶ می، مقاومت ۰.۴۵ دلاری را شکست اما در این سطوح با فروش مواجه شد و نتوانست نقاط بالاتر را فتح کند. فروش شدید و ذخیره سود توسط معامله‌گران موجب سقوط XRP تا حمایت ۰.۳۷۸ دلاری شد. خبر خوب این است که قیمت همچنان بالای خط EMA 20 قرار دارد، پس احتمال موفق بودن حمایت بالاست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

احتمالا ناحیه بین EMA 20 و قیمت ۰.۳۳ دلار به عنوان یک حمایت بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم که ریپل مجددا تلاش خود را برای رسیدن به بالای ۰.۴۵ دلار انجام دهد. اگر این سد شکسته شود، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت تا ۰.۶ دلار را هم داشته باشیم، البته دو مقاومت جزئی در ۰.۵ و ۰.۵۵ دلار هم وجود دارند.

Title

ریپل (XRP) همچنین در پایین تر از نقطه وسط از رنج ۰.۲۷۷ تا ۰.۳۳ دلار معامله می‌شود. گاوها همچنان در حال تلاش برای عبور از خط EMA 20 (خط بنفش رنگ در تصویر) هستند که اگر موفقیت آمیز باشد، قیمت ریپل می‌تواند به خط SMA 50 (خط قرمز رنگ در تصویر) و بالاتر از آن ۰.۳۳۱ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

از سوی دیگر اگر XRP/USD تغییر مسیر دهد و به زیر ۰.۲۷۷ دلار سقوط کند، رسیدن قیمت به پایین‌ترین قیمت سال یعنی ۰.۲۴ دلار دور از ذهن نیست. با شکسته شدن مقاومت ۰.۳۷ دلاری می‌توانیم منتظر روند صعودی جدیدی برای ریپل باشیم. در صورت شکسته شدن این مقاومت قیمت ریپل می‌تواند تا ۰.۴۵ دلار رشد کند.

Title

در حالی که شاهد آتش بازی بیشتر ارزهای دیجیتال هستیم، ریپل همچنان عقب نشسته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در زیر خط EMA 20 معامله می‌شود و در نزدیکی کف معاملاتی خود قرار دارد. این‌ها نشان می‌دهند که در قیمت‌های بالا میل به خرید پایین می‌آید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

ریپل برای نشان دادن تغییر روند، باید در ابتدا بتواند مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ دلار را بشکند که پس از آن می‌توانیم انتظار رشد تا ۰.۳۷۸ دلار را داشته باشیم.

از دیدگاه نزولی حمایت قدرتمند و روانی ریپل در قیمت ۰.۲۷۷ بسته شده است که اگر حرکت صعودی ناموفق باشد، احتمال سقوط به این حمایت وجود دارد.

Title

ریپل روز گذشته تا حمایت بحرانی خود یعنی ۰.۲۷۷ دلار سقوط کرد اما توانست از آن دفاع کند. اگر این حمایت شکسته می‌شد، نقطه بعدی ۰.۲۴ دلار بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

شاخص RSI در منطقه زیر ۵۰ و خطوط میانگین متحرک تقریبا مسطح هستند که نشان می‌دهند طی چند روز آینده احتمالا ریپل در یک رنج معاملاتی مشخص بین ۰.۳ تا ۰.۲۷۷ دلار بالا و پایین شود. عبور از مقاومت ۰.۳ دلار دوباره گاو‌ها را برای صعود باز خواهد گرداند.

با این حال ریپل در چند هفته اخیر عملکرد جالبی از خود نشان نداده و در سطوح بالا معمولا شاهد کم شدن به میل به خرید هستیم.

Title

ریپل از مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ دلار عبور کرده است اما هنوز نمی‌توان روند صعودی را تایید کرد. این ارز دیجیتال در ۱۷ آوریل یکبار دیگر این مقاومت را شکست اما به حرکت بیشتر ادامه نداد. این نشان می‌داد که در سطوح بالاتر میل به خرید کاهش می‌یابد. هر دو خط میانگین متحرک سطح هستند و شاخص RSI هم در نزدیکی ۵۰ قرار دارد. این موضوع احتمال کم نوسان بودن ریپل طی چند روز آینده را بالا می‌برد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

در صورت ادامه یافتن حرکت صعودی ریپل به بیش از ۰.۳۴ دلار، احتمالا تا مقاومت ۰.۳۷ شاهد پیش‌روی آن خواهیم بود.

از دیدگاه نزولی حمایت این ارز دیجیتال در ۰.۳۰ دلار و سپس ۰.۲۷۷ دلار قرار دارد.

Title

ریپل در روز ۱۱ آوریل به زیر حمایت ۰.۳۵ دلار و خط EMA 20 کاهش یافت. این ارز دیجیتال دوباره وارد کانال نزولی شده است و در تلاش است تا از حمایت خود در MA 50 دفاع کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

هر دو میانگین متحرک مسطح هستند و شاخص RSI در نزدیکی ۵۰ قرار دارد. این نشان دهنده یک دوره کوتاه مدت تثبیت قیمت است. اگر ریپل بتواند از خط مقاومت کانال نزولی عبور کند، احتمال رشد تا ۰.۳۷۸ دلار وجود خواهد داشت. عبور از این سطح سیگنال تغییر روند می‌دهد.

با این حال اگر قیمت ریپل به زیر MA 50 یعنی ۰.۳۳ دلار برسد، احتمال سقوط تا ۰.۲۷۷ دور از ذهن نیست.

Title

ریپل حالا در سطوح ۰.۳۳ دلار یک حمایت قدرتمند دارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال از سطوح حمایتی جدا شده و در تلاش برای رسیدن به ۰.۴ دلار است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر XRP موفق شود تا به بالای مقاومت ۰.۴ دلار برسد، نشان دهنده پایان روند نزولی چند ماه گذشته خواهد بود. با رد شدن از مقاومت ۰.۴ دلار، در میان مدت ری‍پل می‌تواند به ۰.۶ دلار برسد. اگر ریپل به زیر ۰.۳۳۱ دلار سقوط کند، دیدگاه صعودی ما نامعتبر می‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۰ فروردین ۹۸

ریپل همچنان در نزدیکی خطوط میانگین متحرک یا همان مووینگ اوریج‌ها معامله می‌شود. هر دو خط مسطح هستند و شاخص RSI هم تقریبا زیر نقطه وسط است. این‌ها نشان دهنده تعادل بین خریداران و فروشندگان هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

در صورتی که ریپل بتواند از مقاومت ۰.۳۳۱ دلاری عبور کند، ورق به نفع گاوها (صعود) بر می‌گردد. دقیقا بالای این مقاومت، شاهد مقاومت کانال نزولی هستیم. با عبور قیمت از این مقاومت‌‌ها می‌توانیم انتظار صعود ریپل تا ۰.۴ دلار و سپس ۰.۶ دلار را هم داشته باشیم.

از دیدگاه نزولی، اگر قیمت ریپل به زیر خط حمایت ۰.۲۷۷ دلار کاهش یابد، سقوط آن تا ۰.۲۴ دلار ادامه خواهد یافت. بنابراین ۰.۲۷ دلار نقطه خوبی برای در نظر گرفتن توقف ضرر یا همان فروش اضطراری است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۲۵ اسفند ۹۷

ریپل طی چند روز گذشته به خط روند صعودی (uptrend line) چسبیده است. برای تشکیل شدن الگوی مثلث صعودی ریپل باید به بالای این خط برسد و از آن فاصله بگیرد. هر دو خط میانگین متحرک مسطح هستند و شاخص RSI هم در وسط قرار دارد که نشان دهنده تعادل میان خریداران و فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر ریپل به زیر خط روند صعودی کاهش یابد، احتمال سقوط تا حمایت ۰.۲۷۷۹۵ دلار وجود خواهد داشت و اگر حمایت ۰.۲۷۷ دلار ناتوان باشد، می‌تواند تا قیمت ۰.۲۴ دلار ریزش کند. بنابراین بهتر است تا معامله‌گران توقف ضرر خود را در قیمت ۰.۲۷۷ در نظر بگیرند.

از دیدگاه صعودی، اگر ریپل بتواند مقاومت بسیار قدرتمند خود یعنی ۰.۳۳۱۰۸ دلار را بشکند احتمال ادامه افزایش قیمت تا سطح ۰.۴ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۸ اسفند ۹۷

ریپل به زیر خطوط میانگین متحرک رسیده است و حمایت آن هم‌اکنون در قیمت ۰.۲۹۵ دلار قرار دارد. این چهارمین باری است که ریپل به این حمایت سقوط می‌کند و هر چقدر که این عمل تکرار شود، خطر شکسته شدن حمایت بالاتر می‌رود. در صورت شکسته شدن این حمایت و کاهش قیمت به زیر ۰.۲۹۵ دلار می‌توانیم انتظار ریزش تا ۰.۲۷۷ دلار را باشیم. این یک حمایت بحرانی بوده زیرا در چند ماه گذشته دو بار از آن دفاع شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر در قیمت فعلی، خریداران وارد شوند و نگذارند که حمایت شکسته شود، ریپل می‌تواند دوباره تا قیمت ۰.۳۳ دلار جهش کند. پس از عبور از مقاومت قدرتمند ۰.۳۳۱۰۸ دلار، صعود تا ۰.۴ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۱ اسفند ۹۷

ریپل در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در قیمت ۰.۲۹۵ دلار حمایت شد. این سومین بار در طول پنج روز گذشته است که ریپل می‌تواند از حمایت خوبی برخوردار شود و دوباره جهش یابد. اگر این ارز دیجیتال بتواند به بالای قیمت ۰.۳۳۱۰۸ دلار برسد، یک نشانه صعودی خواهد بود که می‌تواند موجب حرکت قیمت تا سطوح ۰.۴ دلار شود. تریدرها باید توقف ضرر خود را در قیمت ۰.۲۷۷ دلار تنظیم کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر ریپل در شکستن مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ دلار ناتوان باشد، احتمالا طی چند روز آینده در محدوده معاملاتی بین ۰.۲۷۷ و ۰.۳۳ دلار خواهد ماند. مسطح بودن خطوط میانگین متحرک و شاخص RSI نشان دهنده یک دوره خیلی کوتاه تثبیت قیمت هستند.

ریپل این روزها قدرتمند ظاهر شده است اما اگر حمایت بحرانی آن یعنی ۰.۲۷۷ تا ۰.۲۴ دلار شکسته شود، روند نزولی سختی در پیش خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۴ اسفند ۹۷

ریپل (XRP) روز گذشته تا مقاومت ۰.۳۳ دلار جهش داشت اما نتوانست از آن عبور کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر قیمت ریپل بتواند به بالای مقاومت ۰.۳۳۱۰۸ دلار برسد، احتمال یک جهش بلند تا قیمت ۰.۴ دلار وجود دارد. بنابراین می‌توانید بالای ۰.۳۳ دلار را به عنوان نقطه خرید در نظر بگیرید.

از دیدگاه نزولی اگر این ارز دیجیتال موفق به گذر از ۰.۳۳ دلار نشود، می‌تواند تا پایین محدوده خود یعنی ۰.۲۷ دلار سقوط کند.

بنابراین ۰.۳۳ دلار مقاومت و ۰.۲۷ دلار خط حمایت است. در صورت شکسته شدن حمایت ۰.۲۷ کاهش قیمت تا ۰.۲۴ دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

ریپل از میانگین‌های متحرک SMA50 و EMA20 عبور کرده است که نشانه مثبتی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

امکان افزایش قیمت تا ۰.۳۳۱ دلار وجود دارد. قیمت تا پیش از دهم ماه ژانویه زیر این سطح در نوسان بوده است. از این رو شکسته شدن این سطح و عبور از آن نشانه مثبتی برای ورود به معامله خواهد بود. مقاومت بعدی پیش روی ریپل در سطح ۰.۴۰ دلار خواهد بود.

در صورتی که ریپل در برخورد با مقاومت، موفق به عبور نشود احتمال حرکت جانبی برای چند روز وجود دارد. روند نزولی در صورت شکسته شدن قیمت‌های حیاتی ۰.۲۷۷ و ۰.۲۴۵ دلار ادامه خواهد داشت.

صاف شدن میانگین‌های متحرک و نزدیک شدن RSI به عدد ۵۰ نشان‌دهنده روند تثبیت قیمتی در آینده نزدیک است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

در حال حاضر، در سطوح بالاتر، خریداران ریپل کم می‌شوند. جهش قدرتمند ریپل در ۸ فوریه هم نتوانست این ارز دیجیتال را به بالای خط روند نزولی (downtrend line) برساند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

گاوها در تلاش هستند تا ریپل را در بالای خط میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه نگه‌ دارند که در صورت ناموفق بودن احتمالا قیمت این ارز دیجیتال دوباره تا حمایت بحرانی ۰.۲۷۷۹۵ سقوط خواهد کرد. در صورت شکسته شدن این حمایت، حمایت بعدی در قیمت ۰.۲۴ دلار بسته خواهد شد.

از دیدگاه صعودی اگر گاوها بتوانند موجب رد شدن قیمت از خط روند نزولی شوند، احتمال صعود تا ۰.۳۳ وجود خواهد داشت و در صورتی که از قیمت ۰.۳۳ دلار هم عبور کند، حرکت تا ۰.۴۰ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

احتمال سقوط ریپل به حمایت بحرانی ۰.۲۷۸ دلار وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

در صورت شکسته شدن این حمایت می‌توان منتظر ریزش ریپل تا کمترین قیمت ۱۲ ماه اخیر یعنی ۰.۲۴۵ دلار را نیز داشت.

از سوی دیگر هفته گذشته حمایت در ۰.۲۷۸ از سوی گاوها انجام شد و قیمت تا مرز میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش یافت.

در صورت شکسته شدن SMA-50 روزانه، احتمال افزایش تا ۰.۴ دلار وجود دارد. مقاومت جزئی پیش رو در ۰.۳۸۲ دلار قرار دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۹ بهمن ۱۳۹۷

پس از شکسته شدن حمایت ۰.۳۱ دلار در ۲۷ ژانویه، ریپل سقوط شدیدی را تجربه کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

حمایت بحرانی ریپل در قیمت ۰.۲۷۷۹۵ دلار قرار دارد که در صورت شکسته شدن آن، رسیدن قیمت به ۰.۲۴۵۰۸ دلار دور از ذهن نیست. با توجه به رو به پایین‌ بودن هر دو خط میانگین متحرک و وجود شاخص RSI در نزدیکی سطح اشباع فروش، روند نزولی است.

در صورت اینکه ریپل بتواند از حمایت بحرانی خود در قیمت ۰.۲۷۷ دلار دفاع کند و قیمت به بالای خطوط میانگین متحرک و خط روند نزولی (downtrend line – در تصویر) برسد، دیدگاه نزولی ما نامعتبر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۲ بهمن ۱۳۹۷

ریپل از ۱۱ ژانویه تاکنون در یک محدوده کوچک و تنگ (بین ۰.۳ تا ۰.۳۳ دلار) معامله می‌شود که احتمالا خیلی طول نخواهد کشید. انتظار داریم که این ارز دیجیتال در چند روز آینده از محدوده معاملاتی خود (چه نزولی و چه صعودی) خارج شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

خطوط میانگین متحرک رو به پایین و منفی بودن شاخص RSI نشان دهنده برتری فروشندگان بر خریداران است. اگر قیمت ریپل از محدوده خود به سمت پایین خارج شود و به زیر ۰.۳ دلار برسد احتمال سقوط بیشتر آن تا مرز ۰.۲۷۷ دلار وجود دارد.

از سوی دیگر، اگر ریپل از محدوده خود به سمت بالا خارج شود و به بالای ۰.۳۴ دلار برسد، جهش قیمت تا مرز ۰.۴ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۲۵ دی ۱۳۹۷

ریپل در چند روز گذشته برای رسیدن به بالای سطح ۰.۳۳ دلار در حال تلاش بوده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

در صورتی که روند اصلاحی شکل گرفته بار دیگر در تثبیت بالای این سطح ناکام بماند، انتظار می‌رود ریپل تا ۰.۲۷۷ دلار ریزش کند.

هر دو میانگین متحرک نمایی و ساده به حال صاف درآمده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده منفی قرار دارد. این موجب قوت بخشیدن به فرضیه نوسان ریپل در محدوده ۰.۲۷۷ تا ۰.۴ دلار شده است.

ریپل هنوز علائمی از بازگشت روند را نشان نمی‌دهد. از این جهت توصیه معامله ریپل به تریدرها در شرایط فعلی نمی‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۸ دی ۱۳۹۷

ریپل در یک کانال نزولی در حال معامله است. هر دو میانگین متحرک نمایی و ساده (EMA-20) و (SMA-50) صاف شده و شاخص قدرت نسبی RSI بالای ۵۰ قرار دارد. این نشان‌دهنده تثبیت قیمت در کوتاه‌مدت است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

جفت‌ارز ریپل/دلار الگوی سر و شانه برعکسی را شکل داده که با بسته شدن کندل قیمتی بر روی ۰.۴ دلار و اتفاق افتادن شکست مقاومتی، حرکتی با حرکت به سوی هدف ۰.۵۲۲ دلار نتیجه آن خواهد بود.

از این رو به تریدرها توصیه می‌شود پس از شکسته شدن سطح مقاومتی ۰.۴ دلار وارد معامله شوند و حد ضرر را بر روی ۰.۳۳ دلار قرار دهند.

خط روند بالای کانال نزولی نیز در ادامه می‌تواند مقاومت شدیدی بر روی حرکت ریپل ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۱۱ دی ۱۳۹۷

ریپل با یک مقاومت قدرتمند در خط میانگین متحرک ساده (SMA) پنجاه روزه مواجه است. اگر این ارز دیجیتال هر چه سریع‌تر از این مقاومت عبور نکند، احتمال سقوط تا ۰.۳۳۱ دلار وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

اگر قیمت ریپل به زیر ۰.۳۳۱ دلار برسد، حمایت خوبی از آن نخواهد شد و احتمالا تا حمایت بعدی در قیمت ۰.۲۸۶ کاهش خواهد یافت و اگر این حمایت هم ناتوان باشد روی کاغذ احتمال سقوط تا ۰.۲۴ دلار هم هست.

هر دو خط میانگین متحرک در حال مسطح شدن هستند که نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت در کوتاه مدت خواهد داشت.

اگر ریپل بتواند از مرز ۰.۴۰ دلار که یک مقاومت قدرتمند است، عبور کند احتمال افزایش قیمت تا مقاومت ۰.۴۸ دلار وجود خواهد داشت و در صورت عبور قیمت از ۰.۴۸ دلار هدف‌های قیمتی ۰.۵۶، ۰.۶۲ و ۰.۷۶ دلار را می‌توان در نظر گرفت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل - ۴ دی ۱۳۹۷

ریپل در عبور از مقاومت ۰.۴۴ دلار موفق عمل نکرد و همراه با دیگر ارزهای دیجیتال به زیر خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ (EMA) سقوط کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 3 سپتامبر (12 شهریور)

حمایت بحرانی ریپل در سطح ۰.۳۷۵۰ دلار قرار دارد. اگر این ارز دیجیتال بتواند خود را در بالای این حمایت و همچنین خط میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (SMA) نگه‌دارد، احتمال جهش مجدد زیاد خواهد بود.

در صورت ناتوانی ریپل در حفظ حمایت ۰.۳۷۵ دلار، حمایت بعدی در ۰.۳۴ دلار قرار خواهد داشت.

نوشته تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.