رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

لایت کوین همچنان وضعیت خوبی ندارد اما احیا شدندش در این سطوح امیدواری را افزایش می‌دهد که شاید در کف قیمت هستیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

لایت کوین برای تغییر روند کوتاه مدت خود از نزولی به صعودی باید از یک مقاومت مهم عبور کند. این مقاومت چیزی نیست جز خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر که هم‌اکنون روی قیمت ۷۲ دلار قرار دارد)

پس از عبور از EMA 20 قیمت می‌تواند خیلی سریع تا MA 50 (خط قرمز در تصویر که هم‌اکنون روی قیمت ۸۳ دلار قرار دارد) افزایش یابد.

در قیمت ۸۳ دلار یک مقاومت به شدت قدرتمند داریم زیرا خط روند نزولی (downtrend line در تصویر) هم در این نقطه قرار دارد. اگر مقاومت ۸۳ دلاری شکسته شود، می‌توانیم جهش تا ۱۰۵ دلار را شاهد باشیم.

همراهان گرامی ارزدیجیتال در نظر داشته باشند تحلیل های ارائه شده در این بخش، ترجمه ای از تحلیلگران برتر رسانه های معتبر انگلیسی زبان بوده و هیچگونه پیشنهادی توسط ما جهت ورود به بازارهای پر ریسک کریپتوکارنسی ارائه نمی شود ، پیشنهاد ما به شما در ابتدا مطالعه انواع تحلیل و آشنایی کامل با مخاطرات این بازار است، همچنین جهت آشنایی می‌توانید مقاله های رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال و اشتباهات مرگبار ترید را مطالعه نمایید و اگر اصطلاحات این مقالات برایتان نامفهوم هستند ، می‌توانید از بخش دانشنامه و واژه نامه ارزهای دیجیتال، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

آرشیو تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۵ شهریور ۱۳۹۸

لایت کوین در دفاع از حمایت خود یعنی ۶۹.۹ دلار موفق عمل کرده است اما نتوانسته که از آن فاصله بگیرد. این نشان می‌دهد که در این وضعیت بین خریداران و فروشندگان تعادل برقرار است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

اگر بار دیگر قیمت به مرز ۶۹.۹ دلار برگردد و در زیر آن بسته شود، کفه ترازو به سمت روند نزولی سنگینی خواهد کرد. پس از شکسته شدن حمایت، حمایت بعدی در ۵۸ دلار قرار خواهد داشت.

از دیدگاه صعودی اگر نقره ارزهای دیجیتال بتواند خودش را به بالای خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر که هم‌اکنون در قیمت ۷۸ دلار قرار دارد) برساند، شاهد روند صعودی کوتاه مدت اما قدرتمندی خواهیم بود.

مقاومت بعدی لایت کوین بعد از ۷۸ دلار، در ۸۳ دلار یعنی خط روند نزولی (downtrend line در تصویر) قرار دارد. پس از شکسته شدن این مقاومت، قیمت می‌تواند تا ۱۰۵ دلار صعود کند که مقاومت اصلی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

لایت کوین دو روز پیش (۱۸ آگوست) بار دیگر در سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصد احیا شد. نقره ارزهای دیجیتال در خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) با مقاومت روبرو خواهد شد که اگر شکسته شود می‌توانیم انتظار رشد تا خط SMA 50 (خط قرمز در تصویر) را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

عبور قیمت از SMA 50 نشان می‌دهد که روند نزولی به اتمام رسیده است. اولین مقاومت در ۱۰۵ دلار قرار دارد که با شکسته شدنش احتمال جهش تا بالاترین قیمت اخیر یعنی ۱۴۵ دلار وجود دارد.

از دیدگاه نزولی، حمایت بحرانی لایت کوین در ۶۹ دلار بسته شده است که پایین‌تر از آن می‌تواند به سقوط تا ۴۹ دلار منجر شود که سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

حمایت لایت کوین در ۸۳ دلار بسته شده است و مقاومت آن در خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) واقع است که هم‌اکنون روی قیمت ۹۲ دلار قرار دارد. اگر حمایت شکسته شود می‌توانیم منتظر قیمت ۷۶ دلار باشیم و اگر مقاومت شکسته شود، می‌توانیم منتظرجهش تا ۱۰۵ دلار باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

مقاومت ۱۰۵ دلاری بسیار قدرتمند است که اگرقیمت بالای آن بسته شود، هدف بعدی ۱۴۰ دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

لایت کوین با توجه به رویداد نصف شدن پاداش استخراجش، روز گذشته (۱۴ مرداد) توانست تا ۱۰۸ دلار هم بالا برود اما خیلی سریع دوباره قیمت آن کاهش یافت. محدوده مقاومت لایت کوین در بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ دلار بسته شده است. مسطح بودن خط EMA 20 و قرار داشتن شاخص RSI در ناحیه وسط نشان می‌دهند که احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد یک تثبیت قیمت در نقره ارزهای دیجیتال باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در صورت عبور قیمت لایت کوین از ۱۱۰ دلار، روند صعودی خواهد شد. SMA 50 (خط قرمز در تصویر) هم در همین نقطه قرار دارد که اگر شکسته شود، قیمت می‌تواند به راحتی به ۱۲۰ دلار برسد و با عبور از ۱۲۰ دلار می‌توانیم انتظار جهش تا ۱۴۰ دلار را داشته باشیم. بنابراین در بالای نقطه ۱۱۰ دلار برای ورود مناسب است.

از دیدگاه نزولی، حمایت قدرتمند لایت کوین در ۹۰ دلار بسته شده است که اگر شکسته شود، سقوط تا ۷۶ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۸ مرداد ۱۳۹۸

لایت کوین که کمتر از یک هفته به نصف شدن پاداش استخراجش باقی مانده است، وضعیت جالبی روی نمودارها ندارد. هر دو خط میانگین متحرک به سمت پایین میل می‌کنند و شاخص RSI هم محدوده منفی قرار دارد که نشانه‌های خوبی نیستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر قیمت لایت کوین به زیر ۷۶ دلار برسد، می‌توانیم منتظر سقوط تا ۶۹ دلار باشیم. از سوی دیگر، اگر قیمت لایت کوین بتواند به بالای خط روند نزولی (downtrend line در تصویر) صعود کند، دیدگاه نزولی ما نامعتبر خواهد بود و روند صعودی کوتاه مدتی حکمرفا می‌شود.

با رد شدن قیمت لایت کوین از خط روند نزولی، مقاومت بعدی در خط SMA (خط قرمز در تصویر) قرار خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱ مرداد ۱۳۹۸

خریداران نتوانستند لایت کوین را به بالای خط مقاومت EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برسانند که یک نشانه نزولی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

خط EMA 20 که در روند صعودی اخر به عنوان حمایت از آن یاد می‌شد، حالا نقش مقاومت را ایفا می‌کند. این نشان می دهد که احساسات بازار از خرید در کف به فروش در صعود تغییر کرده است.

حمایت اصلی لایت کوین در محدوده بین ۸۳.۶۵ و ۷۶ دلار قرار دارد. اگر قیمت لایت کوین به زیر ۷۶ دلار برسد، می‌تواند تا ۵۸ دلار سقوط کند.

با این حال اگر از این حمایت دفاع شود، می‌توانیم بسیار امیدوار باشیم. با رسیدن قیمت لایت کوین به بالای ۱۰۶ دلار می‌توانیم تایید کنیم که روند نزولی به صعودی تبدیل شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۵ تیر ۱۳۹۸

لایت کوین به زیر کانال صعودی رسیده و هم‌اکنون در تلاش برای فاصله گرفتن از نقطه حمایت ۸۳ دلاری است. خط EMA 20 رو به پایین میل می‌کند و شاخص RSI هم در نزدیکی منطقه اشباع فروش قرار دارد که نشانه‌های مثبتی نیستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر قیمت لایت کوین به زیر ۸۳ دلار برسد، می‌توانیم انتظار سقوط تا ۶۶ دلار را داشته باشیم.

از دیدگاه صعودی، اگر لایت کوین دوباره وارد کانال صعودی که در تصویر مشخص است شود، می‌توانیم دوباره امیدوار به سطوح بالاتر باشیم.

هر گونه جهش مجدد، در خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) با مقاومت روبرو خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱۱ تیر ۱۳۹۸

لایت کوین پس از برخورد با SMA-50 واکنش نشان داده و تا خط مقاومت کانال افزایش یافت، اما در شکست آن ناکام بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

خط میانگین متحرک EMA-20 روزه به حالت صاف درآمده و RSI در منطقه زیرین محدوده میانی قرار دارد.

این نشانه‌ها به یک تثبیت قیمت آتی اشاره دارند که می‌تواند در محدوده ۱۱۱ تا ۱۴۱ دلار در روزهای آینده اتفاق بیافتد.

در صورت شکسته شدن حمایت ۱۱۱ دلاری، حمایت بعدی که می‌تواند موثر واقع شود کف کانال صعودی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۴ تیر ۱۳۹۸

در حالی که لایت کوین روز ۲۲ ژوئن به بالای ۱۴۰ دلار رسید، این ارز دیجیتال در عبور از مقاومت ۱۴۲ دلاری ناتوان بود. در حال حاضر گاوها تلاش می‌کنند تا لایت کوین را در بالای کانال صعودی نگه‌ دارند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

خط مقاومت قبلی در این کانال حالا باید به عنوان یک حمایت قدرتمند عمل کند. اگر قیمت از این حمایت جهش داشته باشد، نقره ارزهای دیجیتال می‌تواند به هدفش یعنی ۱۵۸ دلار و بالاتر از آن ۱۸۴ دلار برسد.

اگر دفاع از حمایت ناموفق باشد، لایت کوین دوباره به داخل کانال باز می‌گردد. این ارز دیجیتال در EMA 20 (خط بنفش در تصویر)، یک حمایت قوی دارد اما اگر شکسته شود، سقوطی تا SMA 50 ( خط قرمز در تصویر) محتمل خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

لایت کوین همچنان در روند صعودی به سر می‌برد. خریداران پس از اینکه کانال صعودی را شکستند، در تلاش برای تثبیت قیمت بر روی مقاومت ۱۴۰ دلار هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو میانگین متحرک شیب مثبتی دارند و RSI در محدوده مثبت و نزدیک به اشباع خرید قرار گرفته است.

مقاومت بعدی لایت کوین پس از شکسته شدن ۱۴۰ دلار، در سطح ۱۵۸ دلار قرار دارد. در صورت شکسته شدن این سطح هم، صعود تا ۱۸۴ دلار می‌تواند ادامه پیدا کند.

با حرکت قیمت به سطح بالاتر، احتمال اصلاح قیمت شدید نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. با این حال معامله‌گران می‌توانند EMA20 روزه (خط بنفش رنگ) را به عنوان اولین حمایت این ارز دیجیتال در نظر بگیرند.

حمایت‌های بعدی نیز به ترتیب MA50 (خط نارنجی رنگ) و کف کانال صعودی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

لایت کوین در برخورد با EMA20 روزه واکنش مثبتی نشان داد و بار دیگر به روند صعودی برگشت. دفاع خریداران از خط حمایتی اول، نشانه مثبتی برای روند فعلی لایت کوین است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

خریداران هم‌اکنون تلاش می‌کنند تا قیمت را دوباره به سمت محدوده ۱۲۱-۱۲۷ دلار هدایت کنند. در صورت موفقیت آن‌ها هدف بعدی که می‌توان منتظرش بود، ۱۵۸ دلار است.

همچنین لایت کوین در مسیر صعود با برخی مقاومت‌های جزئی در سطوح ۱۴۰ و ۱۴۷ دلار روبرو خواهد شد.

معامله‌گران باید مواظب واگرایی منفی تشکیل شده بر روی شاخص RSI باشند که در حال حاضر تنها نشانه منفی مشاهده شده بر روی نمودار لایت کوین است.

دیدگاه صعودی در صورتی که لایت کوین به زیر قیمت ۹۱ دلار سقوط کند، اعتبارش را از دست خواهد داد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

لایت کوین موفق شد تا سطح ۱۲۰ دلار افزایش یابد. روند صعودی همچنان پایدار است و تا زمانی که میانگین‌های متحرک رو به بالا باشند و RSI در محدوده مناسبی باشد، این روند باقی خواهد ماند.

اما معامله‌گران باید مواظب واگرایی منفی شکل گرفته بر روی RSI باشند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

شکسته شدن حمایت میانگین متحرک EMA 20 لایت کوین‌، می‌تواند آن را تا ۹۱ دلار پایین بکشد. از این رو بهتر است معامله‌گران حدضرر را بر روی ۹۰ دلار قرار دهند.

در صورتی که روند صعودی ادامه پیدا کند، می‌توان انتظار افزایش دوباره تا محدوده ۱۲۱ – ۱۲۷ دلار را داشت. شکسته شدن این محدوده احتمال رشد قیمت تا هدف ۱۵۸ دلار را افزایش خواهد داد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۴ خرداد ۱۳۹۸

لایت کوین که تا چند ماه آینده پاداش استخراجش نصف می‌شود، توانست به خوبی از مقاومت ۹۱ دلار عبور کند و حالا برای شکستن مقاومت بعدی در قیمت ۱۰۷ دلار دندان تیز کرده است. اگر بتواند این مقاومت را هم بکشند، می‌توانیم انتظار رشد شدید تا ۱۵۸ دلار را داشته باشیم. خطوط میانگین متحرک و شاخص RSI هم هر دو در جهت مثبت هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در طول اصلاح قیمت قبلی، لایت کوین توانسته بود از حمایت ۸۴ دلار دفاع کند، پس می‌توانیم آن را به فال نیک گرفته و حمایت قدرتمندی در نظر بگیریم. با این حال اگر این حمایت ناموفق باشد، احتمال سقوط تا ۷۴ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

لایت کوین پس از اینکه مقاومت ۹۱ دلاری را شکست تا حدود ۱۱۰ دلار افزایش یافت. قیمت ۹۱ دلار تبدیل به حمایتی برای لایت کوین شده بود که نتوانست از آن دفاع کند. هم‌اکنون حمایت نقره ارزهای دیجیتال در قیمت ۸۴ دلار بسته شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که این ارز دوباره برای رد شدن از ۹۱ دلار تلاش کند که به نظر نمی‌رسد کار سختی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

 

از دیدگاه نزولی، لایت کوین یک محدوده حمایتی بسیار قدرتمند بین ۸۴ تا ۷۴ دلار دارد که اگر شکسته شود، قیمت تا ۶۶ دلار جای سقوط خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

لایت کوین طی چند روز گذشته خود را در بالای خطوط میانگین متحرک نگاه داشته است و با توجه به نصف شدن پاداش استخراجش طی ماه‌های آینده، وضعیت بدی را از خود نشان نمی‌دهد. با این حال هر دو میانگین متحرک مسطح هستند و شاخص RSI هم در نزدیکی وسط قرار دارد بنابراین طی یکی دو روز آینده احتمالا شاهد تثبیت قیمت لایت کوین باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

مقاومت لایت کوین در ۹۱ دلار قرار دارد که خیلی وقت است شکسته نشده است بنابراین به عنوان یک مقاومت روانی از آن یاد می‌شود. با شکسته شدن مقاومت ۹۱ دلار، الگوی فنجان و دسته تشکیل می‌شود که هدفش قیمت ۱۵۸ دلار است. از دیدگاه نزولی حمایت لایت کوین در محدوده ۶۶ تا ۶۰ دلار بسته شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

لایت کوین از EMA 20 عبور کرده است که نشانه‌ای مثبت قملداد می‌شود. حالا احتمال رشد نقره ارزهای دیجیتال تا ۸۴ دلار وجود دارد و پس از عبور از آن، با مقاومت ۹۱ دلاری مواجه خواهد شد. با رد شدن قیمت از ۹۱ دلار الگوی فنجان و دسته کال می‌شود که هدف آن قیمت ۱۵۸ دلار است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر لایت کوین در عبور از مقاومت‌های پیش‌رو ناتوان باشد، احتمالا طی چند روز آینده در یک رنج‌باوند معامله خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

لایت کوین طی دو روز گذشته در میانگین متحرک ساده ۵۰ (SMA)، یعنی حدود قیمت ۷۲ دلار با حمایت روبرو شده است. هر دو خط میانگین متحرک ساده مسطح هستند و شاخص RSI هم زیر نقطه وسط بوده که نشان از عدم میل به صعود است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

اگر لایت کوین بتواند از ۷۶ دلار عبور کند و خود به بالای کانال نزولی برساند، می‌توان امیدوار به رشد تا ۸۴ دلار و بالاتر از آن ۹۱ دلار بود.

از دیدگاه نزولی اگر نقره ارزهای دیجیتال نتواند از سطوح ۷۲ الی ۷۰ دلار دفاع کند، سقوط تا ۶۲ دلار دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین - ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

لایت کوین طی چند روز گذشته خودش را روی خط EMA 20 (طبق تصویر حدود ۸۰ دلار) نگهداشته است. این نشان می‌دهد که برای دفاع از این حمایت مصر است. خط EMA 20 رو به بالا میل می‌کنند و شاخص RSI در بالای نقطه وسط قرار دارد. این نشان دهنده برتری گاوها است. اگر نقره ارزهای دیجیتال بتواند خود را به بالای ۸۴.۴ دلار برساند، می‌توان انتظار رشد سریع به محدوده ۹۱ تا ۱۰۰ دلار را داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

شکسته شدن محدوده مقاومت ۹۱ تا ۱۰۰ دلاری باعث تکمیل شدن الگوی کف چرخشی (rounding bottom) می‌شود که هدف آن قیمت ۱۵۹ دلار است.

از دیدگاه نزولی اگر لایت کوین سقوط کند در قیمت ۷۴ دلار با حمایت روبرو خواهد شد. اگر این حمایت شکسته شود، سقوط دیگری تا ۶۲ دلار محتمل است. بنابراین زیر ۷۴ دلار می‌تواند نقطه خوبی برای توقف ضرر (فروش اضطراری) باشد.

نوشته تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.